hukassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mä olen kestänyt liian kauan miestä joka lynttää mua jatkuvasti henkisesti. Koskaan ei pyytele anteeksi eikä kadu tekojaan. Silti saa jotenki pidettyä otteessaan etten lähtis. Olen päättänyt hommata vuokraluukun itselle ja lapsilleni. Asunto onkin katsottuna ja 1.10 olis avaimet jo kourassa..vaan..miks mä epäröin??? Tunteen rippeitä miestä kohtaan on yhä vaikka tiedostan sen että mä en voi loppuelämääni kuunnella päivittäin kuinka paska olen, mätisäkki,lehmä, paskakasa, mitään en kuulemma tee ja kuinka ne muut naiset olis parempia. Huutoa millon mistäki jos jää lasi pöydälle kuulen tupinaa kuinka olen saatanan sotkuinen ihminen.. mikään ei ikinä riitä. Ei ikinä. Sitte illalla ollaan jalkoväliä vailla ja seki tapahtuu niin että ukko käskee ottaa housut pois ja hypätä päälle.eli vaan hänet tyydyttää.. eipä oo tääkään homma kiinnostanu aikoihin.. suhteen alussa mies oli ihana. Liian ihana ollakseen totta. Vaan olimpahan tyhymä ja sian otin säkissä.. miksi oi miksi tunteeni yrittävät jarruttaa pois muuttoani?? Olen uhannut lähteä ja se ei ole ikinä tehonnut.. jos kertoisin miehelle nyt muuttavani, sehän tekis mun elämästä helvettiä muuttoon saakka. Ja on kiristänyt jo lapsilla että eron tullessa hän selvittää sosiaalihuollolle kuinka tämmönen äiti joka ei ole töissä ( äippäloma) on epäsopiva vanhempi koska ei oo kunnon tuloja yms.. ja lisäys mä oon aina hoitanu lapset ja kodin yksin.. pelottaa!!!

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja lopetat turhan haikailun, mies terapiaan ja sitten voitte harkita yhteenpaluuta kenties..ei tuollaisista syytöksistä sossut muuta kuin naura turha pelätä- kyllä nuo tuollaiset on heille tuttua kamaa.

Lähteminen on niin hankalaa, koska mies on tuhonnut sinun itsetuntoa. Itseasiassa olisin melko varma, että fyysinen väkivalta alkaa jossain vaiheessa kunhan saa henkisesti alistettua sinua tarpeeksi. Nyt lähde heti vaikka pelkästään lasten takia! Sinun tehtävä on huolehtia, etteivät he saa tuollaista esimerkkiä ihmisen kohtelemisesta.

Olet päätöksesi järjen tasolla tehnyt, mutta tunteita ei voi tuosta vain tuupata syrjään. Joten ymmärrä itseäsi, anna niiden tunteiden kummitella taustalla kuin kiusallinen nuha, mutta mene ja mene lujaa pois. Kun olet omillasi ja tajuat, että nyt on hyvä, niin tunnetasollakin laantuu.

Tunteet voivat suojellakin sinua. Tulisit hulluksi, jos sinulla ei olisi mitään suojakeinoa ja siksi mies on ns. rakas vieläkin. Siis oli varmasti joskus, mutta pinnan rapistessa pas...aa vain löytyi. Ihmiset eivät ole aina sitä, mitä he koettavat esittää olevansa.

Jos kadut eroanne, niin voithan palata takaisin. Mutta katso ensin ja rauhassa omasta kodistasi käsin.

Onnea eteenpäin!

Yhteistyössä