hukassa

  • Viestiketjun aloittaja ystävän tunteet
  • Ensimmäinen viesti
ystävän tunteet
Olen hairahtanut kerran pettäjän tielle miehen kanssa, joka on minun ja mieheni molempien ystävä.
Kadun sitä katkerasti.

Yritimme korjata välejämme takaisin ystävyyssuhteeksi mutta ei se minulta enää onnistu. On niin hyväksikäytetty olo jostain syystä.
Surettaa ja itkettää - yksi hyvä ystävyyssuhde meni.

Ajatukset ovat muutenkin täysin sekaisin tämän asian kanssa.
Välillä tuntuu että " tottakai se ystävyys voi jatkua", välillä taas huomaan ajattelevani häntä liikaa, ja välillä minusta tuntuu että voin kirota hänet alimpaan tasoon.

Mitä tämä on , ja olisiko parasta ristiriitaisten tunteiden vuoksi todellakin hyvä haudata koko ystävyyssuhde tai ainakin laittaa se jäähylle?

Vaikuttaa jo parisuhteeseeni ainaisena mököttämisenä.
 
Samuela
Mie, ikävä kyllä, kokemuksen syvällä rinta äänellä sanoisin että unohda ystävyys sen miehen kanssa :/
Noh mulla ainakin muistot liian kipeät.. luottamus oman miehen puolelta olisi ollut mennyttä tai suhteemme olisi kuollut jos en olisi pistänyt välejä poikki. Kun on kerran hairahtanut, ei kannata kääntää puukkoa kenenkään haavassa. Neuvoni olisi unohtaa ystävyys liian vaikeana vaihtoehtona. Sitä se mun tapauksessa oli...
Tapauksesta jo kolme vuotta ja silti syytän itseäni ja vihaan aika rajustikin ajoittain.
Yritä pitää pää pystyssä ja nautitaan kesästä ja miehistämme :hug:
 
No tuo että sen takia mökötät ja sitä kautta vielä kostat miehellesi lisää omaa jo itsessään pöyristyttävää tekoasi on sellainen asia, että on varmaan syytä katkaista ystävyys suhde joko tähän toiseen mieheen tai katkaista parisuhde oman miehesi kanssa. Etpähän ainakaan sitten enää kiusaa miestäsi.
 
ystävän tunteet
näin se taitaa olla että ikinä ei kannata sekoittaa ystävyyteen miehen kanssa mitään muuta. edes vahingossakaan. sillä voi pilata todella hyvän suhteen sekä omaan mieheen että ystävä-mieheen.

elämä on.
 

Yhteistyössä