L
Loka harmaana
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja turha:Alkuperäinen kirjoittaja Loka harmaana:Ei miulla oo mitään tuollasta. Siis stressaannun ja murehdin helposti asioita mutta ei mitään sen kummempaa. Olen jännittäjä tyyppi mut nyt miua ei omasta mielestä sillai häiritse mikään. Nyt voin omasta mielestäni aika hyvin, siis sillai että oon onnellinen kun viimein oon raskaana, ja parisuhteessa kaikki oikein hyvin ja prinsessan synttärit tulossa jnekaikki on sillai hyvin mut haluisin vaan nauttia tästä raskaudesta kunnolla enkä kärvistellä millon minkäkin oireen kourissa.
En vaan oo ollu varautunu vaikeaan raskauteen, ku esikoisen odotusaika oli tosi helppo.
Neste menee alas ihan normaalisti, mehut, vesi ... Eli ei pitäis kai nestehukkaakaan olla.
En tiedä ... Huomenna jos jatkuu niin soitan ä-polille ja kysyn mitä pitäis tehdä ja katselen sitte sen mukaan eteenpäin.
Esikoiselle kyselin jo mummilasta hoitopaikkaa jos tarvii näytille lähteä.
saatko nukuttua. murehditko paljon asioita? itketkö paljon? (hormoonit varmasti hyrrää, mutta muuten) ei sitä huomaa jos ahdistuu sen verran että seinät kaatuu päälle.
En itkeskele, olen perus iloinen ja positiivinen ihminen
Epäilisin ettei tää oo henkistä ... enemmänkin fyysiset oireet mietityttää ja vähän inhottaaki ku niitä on koko ajan. :/ mut sitähän se raskaus kai voi olla loppuun saakka eli 20 viikkoa tässä vielä kärvistellään, vähän reilu.