Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onneksi olkoon hienosta suorituksesta! mitä muuta kirjotat nyt syksyllä? mikä muuten on kirjotusten aikataulu nyt?
Terveystieto on aikataulussa seuraavana... Keskiviikkona
Se menee kyllä perseelleen. Mä väitän tietäväni asioista keskivertoa paremmin, MUTTA. Mulla kaatuu ne siihen, etten osaa vastata niihin ketun kysymyksiin :|
Esim. preleissä käskettiin pohtia median vaikutusta terveyteen.
Mä sitten käsittelin jokaisen median osa-alueen vaikutuksineen, erikseen. KATTAVASTI.
Ja sitten ne penteleet vähentää pojoja, koska mun olisi pitänyt vielä erikseen määritellä se MEDIA. Ei riittänyt siis, että se taatusti tuli ilmi siitä vastauksesta.
Myös TERVEYS olisi pitänyt määritellä.
Blah. Kyllä mä ymmärrän, että pitää kirjoittaa sellaiselle, joka "ei tiedä asioista mitään" - mutta ihanko lobotomiayksikön asukkaalle sitä pitää sitten kirjoittaa? Määrittelenkö ehkä sitten ihmisenkin? Siinä onkin pieni homma sitten, toivottavasti niillä on paljon konsepteja varattuna... |O
Tarkoititko yleisesti aikatauluja?
Nyt on jäljellä enää uskonto, elämänkatsomustieto, yhteiskuntaoppi, kemia, maantiede, terveystieto, matematiikka ja vieraat lyhyet kielet - muut on tältä vuodelta jo kirjoitettu.
Mulla on nyt tosiaan toi ruotsi ja terveystieto, keväällä sitten äidinkieli, englanti ja matematiikka.