Huijaus Fb market placella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rahoja et varmasti saa takaisin. Ihan siitä huolimatta saako huijari tuomion vai ei. Nuo eivät ole mitään mestaririkollisia, vaan ulosotossa olevia narkkareita, jotka eivät todellakaan maksa mitään korvauksia. Mutta siitä huolimatta kannattaa rikosilmoitus tehdä koska jos ei niitä tehdä, ei näille ole sitäkään pientä pelotetta, joka nyt on.

Ikävää, että tulit huijatuksi. Toivottavasti ei ollut kallis rasti.

Rahoja et varmasti saa takaisin. Ihan siitä huolimatta saako huijari tuomion vai ei. Nuo eivät ole mitään mestaririkollisia, vaan ulosotossa olevia narkkareita, jotka eivät todellakaan maksa mitään korvauksia. Mutta siitä huolimatta kannattaa rikosilmoitus tehdä koska jos ei niitä tehdä, ei näille ole sitäkään pientä pelotetta, joka nyt on.

Ikävää, että tulit huijatuksi. Toivottavasti ei ollut kallis rasti.

60e menetin
Luulin olleen rehellinen myyjä
Kun laittoi myymänsä tuoteen viereen pyynnöstäni lapun jossa nimi,päivämäärä,asuinpaikka
Eli kyllä se tuote oli olemassa
Mutta eipä lähettänyt,eikä vastaa viesteihin.
Kun ei edes avaa viestejä

Entäs jos on käynyt jotain myyjälle? Tai lähettämäsi viestit ei mene perille? Mulla ainakin jo tovin ollut ongelmia viestien ilmoituksissa. Jos viestittely oli marketplacen kautta viestein niin yritä myyjän profiiliin pistää viestiä tai kaveripyyntö että tajuaa sinun kaipailevan häntä?

Entäs jos on käynyt jotain myyjälle? Tai lähettämäsi viestit ei mene perille? Mulla ainakin jo tovin ollut ongelmia viestien ilmoituksissa. Jos viestittely oli marketplacen kautta viestein niin yritä myyjän profiiliin pistää viestiä tai kaveripyyntö että tajuaa sinun kaipailevan häntä?

Kyllä viestit menee perille,hän ei vaan avaa viestejä
Hän on saanut rahat minulta
Hönellä minun osoite ja puhelinnumero
Saa ihan saa minuun yhteyttä,ja paketin voi lähettää kun on osoite
Jos ei ole huijari,olisi jo lähettänyt myymänsä tuotteen
Tästä on jo yli kuukausi...Odottanut jo ihan tarpeeksi
Ja nyt aion tehdä rikosilmoituksen
Olisin vaan kaivannut kuulla muiden kokemuksia

Kyllä viestit menee perille,hän ei vaan avaa viestejä
Hän on saanut rahat minulta
Hönellä minun osoite ja puhelinnumero
Saa ihan saa minuun yhteyttä,ja paketin voi lähettää kun on osoite
Jos ei ole huijari,olisi jo lähettänyt myymänsä tuotteen
Tästä on jo yli kuukausi...Odottanut jo ihan tarpeeksi
Ja nyt aion tehdä rikosilmoituksen
Olisin vaan kaivannut kuulla muiden kokemuksia
Miten tässä loppujen lopuksi kävi? Mulla täysin sama tilanne nyt ja kaupoista nyt kaks viikkoa. Sain kuvia tuotteesta, maksoin samantien mobilepaylla ja myyjä aikoi postittaa seuraavana päivänä. Sen jäljeen täysi hiljaisuus. Viime viikolla soitin ka hän vastasi mutta ölisi jotain käsittämätöntä ja löi luurin korvaan :O sinne meni 50 euroa.

Miksi ihmeessä kukaan tänä päivänä maksaisi etukäteen? 20 vuotta sitten tilanne oli eri, mutta sen jälkeen narkkaritkin ovat löytäneet internetin. Suoraan sanoen nämä menevät siihen osastoon oppirahat. Ei voi olla yllätys, että netin myyntipalstoilla on huijareita.

Nyt on erityisen paljon huijareita siellä liikkeellä. Myyn jotain tuotetta ja kaikki tähän mennessä tulleet viestit ovat hiujauksia: haluaa maksun/maksaa ja/tai kuljetuksen Posti.fi kautta, mahasyöpä ja haluaa lahjoittaa rahat, haluaa tilata Postnord kuljetuksen, pyytää suoraan puhelinnumeroa ekassa viestissä....

Yhteistyössä