Epäilyttävät soitot ja puhelu katkeaa heti kun vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
+358 174424459

Numerosta tullut mulle usean päivän ajan vähän väliä soittoja. Kun vastaan, niin puhelu katkeaa tai kuuluu vain nauhoitusta parin sekunnin ajan, kunnes katkeaa. Googletin numeroa ja löysin kuluttajansuoja-keskustelun suomi 24:stä mutta sinne ei pysty kirjoittamaan enää mitään.

Tuli vain mieleen, oikso sellainen huijaus, et koittavat saada ihmisiä soittamaan takaisin maksulliseen numeroon. Onko muille tullut tuosta numerosta soittoja?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
+358 174424459

Numerosta tullut mulle usean päivän ajan vähän väliä soittoja. Kun vastaan, niin puhelu katkeaa tai kuuluu vain nauhoitusta parin sekunnin ajan, kunnes katkeaa. Googletin numeroa ja löysin kuluttajansuoja-keskustelun suomi 24:stä mutta sinne ei pysty kirjoittamaan enää mitään.

Tuli vain mieleen, oikso sellainen huijaus, et koittavat saada ihmisiä soittamaan takaisin maksulliseen numeroon. Onko muille tullut tuosta numerosta soittoja?

http://www.puhelinmyyja.info/numero/0174424459/

osuit oikeaan! huijausyritys!

Mulle tuli muutama viikko sitten samanlaisia soittoja numerosta +358 9 41585772. Epäilen huijaukseksi, lopettivat noin viikon häiriköinnin jälkeen. Missään nimessä ei kannata soittaa takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mulle on kans soitelleet nyt muutaman kerran ja joku huijaushomma se googletuksen perusteella on :/

Nro oli siis 0105158222

Joo samasta numerosta soitetaan kaks kertaa päivässä. Hyvä että luin tämän, koskapa olen ulkomailla. Erikoinen ajallinen sattuma eikö ? Haiskahtaa ...

mulle on nyt viisi kertaa soitettu numerosta +35817442445 pari kertaa vatasin ja kuului soitit ja sit katkeaa... ja sit oon vaan lyöny luuria kiinni kun on yrittäny soittaa mutta tänään tuli sit tämmösestä nurosta samanlainen puhelu +358144585299

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mulle on nyt viisi kertaa soitettu numerosta +35817442445 pari kertaa vatasin ja kuului soitit ja sit katkeaa... ja sit oon vaan lyöny luuria kiinni kun on yrittäny soittaa mutta tänään tuli sit tämmösestä nurosta samanlainen puhelu +358144585299

niin ja kun googletin nää numerot niin tuli että olis semmoinen yritys kun midas touch mikä kauppaa kaikkee maan ja taivaan väliltä

Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
Alkuperäinen kirjoittaja härkäneito:
Mulle on soiteltu tälläisesta numerosta kun 0236110125 kahteen kertaan. Aina kun vastaan sieltä ei kuulu mitään.

Osaako kukaan heittää mistä toi numero olisi?

Ite sain just tuosta numerosta puhelun ja mikrobittiä yrittivät kaupata.

Yhteistyössä