Huijari taas liikkeellä tuolla kirppispuolella<!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nippi

Vieras
Varoitus!
Itse tulin ilmeisesti huijatuksi, en ole saanut maksamaan tuotetta vieläkään vaikka hänen piti samana päivänää postittaa. Nyt ei vastaa enää viesteihin.
Uskaltaisikohan tähän laittaa hänen sähköpostiosoitteensä, ja sen nimen jonka hän antoi maksua varten?

olen odottanut huutiksesta kuukauden jo pakettia,myyjä ei vastannut viesteihin heti kun ilmoitin tekeväni rikosilmoituksen niin vastas.nyt pitäis ens viikol tavaran tulla

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja nippi (ap):
Miten otan yhteyttä ylläpitoon?

http://kaksplus.fi/tilaa-ja-asioi/palaute-ja-yhteystiedot

Valitettavasti joudun poistamaan aloituksen, jos tässä aletaan nimimerkkejä jakelemaan.

ei nimimerkkiä kielletä missään kertomasta. Yhtälailla sitä huutiksessa varoitellaan, jos joku huijaa!
Eihän täällä saa pierastakaan, niin joku mode poistaa aloituksen!

Mä möin joku aika sitten huutiksessa yhden vaatteen. Ostaja otti parin viikon päästä yhteyttä, ettei ole saanut tuotetta. Tein postiin reklamaation ja kuvailin kirjeen ulkonäön (ilm. osoitetarra oli irronnut enkä ollut muistanut laittaa omia tietoja). Kirje löytyi viikossa ja pääsi uudelle omistajalle. Mutta mä kyllä olin jatkuvasti yhteydessä siihen ostajaan, että tuo kyllä haiskahtaa jos ei viesteihin vastata...Mutta siis myös posti osaa hukata :|

Alkuperäinen kirjoittaja nippi (ap):
Olen nyt laittanut sähköpostia ylläpidolle.

Odota nyt vielä vaikka huomiseen päivään ennen kuin teet mitään radikaalia.
Voishan olla ettei vaan pääse konneelle. ei kaikki elä tääl koko aika eikä sähköpostit. viikko on ok aika!

Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
Mä möin joku aika sitten huutiksessa yhden vaatteen. Ostaja otti parin viikon päästä yhteyttä, ettei ole saanut tuotetta. Tein postiin reklamaation ja kuvailin kirjeen ulkonäön (ilm. osoitetarra oli irronnut enkä ollut muistanut laittaa omia tietoja). Kirje löytyi viikossa ja pääsi uudelle omistajalle. Mutta mä kyllä olin jatkuvasti yhteydessä siihen ostajaan, että tuo kyllä haiskahtaa jos ei viesteihin vastata...Mutta siis myös posti osaa hukata :|

Mulla taas hävitti posti yhden tuotteen (vauvan paita) mutta ei sitä koskaan löytynyt.Koko ajan tietenkin olin yhteydessä ostajaan.Postiin tein katoamisilmon muttei löytynyt.Maksoimme kulut puoliksi.

Tuli kyllä mieleen että voihan ostajakin huijata ettei ole muka pakettia saanut.Eihän sitä vvoi millään todistaa, kun ei seurantakoodia ole kuin isommissa lähetyksissä.

Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:

Mulla taas hävitti posti yhden tuotteen (vauvan paita) mutta ei sitä koskaan löytynyt.Koko ajan tietenkin olin yhteydessä ostajaan.Postiin tein katoamisilmon muttei löytynyt.Maksoimme kulut puoliksi.

Tuli kyllä mieleen että voihan ostajakin huijata ettei ole muka pakettia saanut.Eihän sitä vvoi millään todistaa, kun ei seurantakoodia ole kuin isommissa lähetyksissä.

Tämäkin niin totta!! Mistä tiedät luottaako myyjä sinuun? Ja puhutko totta..
no mutta nyt iltatoimiin. Uskon ja luotan että juttur atkaisuu! moi.

no voi tulla jotakin kiireellistä asiaa..kyl mun mielestä 2vkoo ainaki pitää oottaa.ja sit eihän se raha näy välttämät heti jos on eri pankki..ni jos to maksoit ni ehkä la-su kenties ma on näkyny vasta tilillä..

Yhteistyössä