Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Niinpä. Ja muistan kun täällä oli joskus tappelua siitä, että turvaistuimeen ei voi itse laittaa uutta kangasta kun ei olisi paloturvallinen. Mitä väliä sillä istuimen kankaalla kun puku palaa tuolla tavalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moona:apua mä juuri tuumin antavani 2v tytölle huomenna sädetikun.....tais jäädä saamatta !
Alkuperäinen kirjoittaja hymppä:Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Niinpä. Ja muistan kun täällä oli joskus tappelua siitä, että turvaistuimeen ei voi itse laittaa uutta kangasta kun ei olisi paloturvallinen. Mitä väliä sillä istuimen kankaalla kun puku palaa tuolla tavalla![]()
No jos se tuli ei tartu siihen istuimeen kovin helposti niin haalarikaan ei heti roihahda.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Alkuperäinen kirjoittaja hymppä:Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Niinpä. Ja muistan kun täällä oli joskus tappelua siitä, että turvaistuimeen ei voi itse laittaa uutta kangasta kun ei olisi paloturvallinen. Mitä väliä sillä istuimen kankaalla kun puku palaa tuolla tavalla![]()
No jos se tuli ei tartu siihen istuimeen kovin helposti niin haalarikaan ei heti roihahda.
Tuo toisaalta totta, mutta miten paljon sitä istuimen kangasta on näkyvissä kun haalari peittää se aikalailla kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Niinpä. Ja muistan kun täällä oli joskus tappelua siitä, että turvaistuimeen ei voi itse laittaa uutta kangasta kun ei olisi paloturvallinen. Mitä väliä sillä istuimen kankaalla kun puku palaa tuolla tavalla![]()