V
vieras
Vieras
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009102610491590_ul.shtml
Salakuljettaja teippasi 14 käärmettä vartaloon
x: X:X:X:X:X:X
Salakuljettaja teippasi 14 käärmettä vartaloon
x: X:X:X:X:X:X
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:kantsii varoo lauantaina sitten meitä,on 5 käärmettä mukana kun tullaan lemmikkimessuilta..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:kantsii varoo lauantaina sitten meitä,on 5 käärmettä mukana kun tullaan lemmikkimessuilta..
Teippaks ne kehoos, vai onko sulla niille joku kuljetuslaukku?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:kantsii varoo lauantaina sitten meitä,on 5 käärmettä mukana kun tullaan lemmikkimessuilta..
Teippaks ne kehoos, vai onko sulla niille joku kuljetuslaukku?![]()
en mä teippaa,on ihan omissa laatikoissaan,mutta viimeksikin tuli istuttua vänkärinä ja käärme sylissä, niitä kun on pakko käpälöidä heti kun ne on saanu..
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:No en mä salakuljettamaan alkais, mutta jos hinnasta sovitaan niin saa muhun teipata sukkia joissa on käärmeenpoikasia.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:kantsii varoo lauantaina sitten meitä,on 5 käärmettä mukana kun tullaan lemmikkimessuilta..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:kantsii varoo lauantaina sitten meitä,on 5 käärmettä mukana kun tullaan lemmikkimessuilta..
missä on lemmikkimessut?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:kantsii varoo lauantaina sitten meitä,on 5 käärmettä mukana kun tullaan lemmikkimessuilta..
missä on lemmikkimessut?![]()
vantaalla. tuossa linkki
http://www.lemmikkimessut.com/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:kantsii varoo lauantaina sitten meitä,on 5 käärmettä mukana kun tullaan lemmikkimessuilta..
missä on lemmikkimessut?![]()
vantaalla. tuossa linkki
http://www.lemmikkimessut.com/
KIITOS! täytyykin käväistä siellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Jos olet käärmekammonen varo rastapäätä jolla reppu ja pari laukkua..
ja jos tykkäät madoista, tuu nykäseen hihasta, niin näytän mitä on tullu ostettua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Jos olet käärmekammonen varo rastapäätä jolla reppu ja pari laukkua..
ja jos tykkäät madoista, tuu nykäseen hihasta, niin näytän mitä on tullu ostettua.![]()
käärmeet on kyllä ihania, en tiedä kyllä uskaltaisinko koskea...
joskus olen kyllä käärmeestä haaveillut