HUI, YÄK, semmosta rahamäärää ei ookaan että mä tän tekisin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyl mä tekisin jos kysees olis esim. kuristajakäärmeenpoikasia.
Mulla on ollukki pojan käärmeenpoikanen rintsikoissa lämpösessä,sieltä se vaelteli sitten pitkin kroppaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
kantsii varoo lauantaina sitten meitä,on 5 käärmettä mukana kun tullaan lemmikkimessuilta..

Teippaks ne kehoos, vai onko sulla niille joku kuljetuslaukku? :D

en mä teippaa,on ihan omissa laatikoissaan,mutta viimeksikin tuli istuttua vänkärinä ja käärme sylissä, niitä kun on pakko käpälöidä heti kun ne on saanu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
kantsii varoo lauantaina sitten meitä,on 5 käärmettä mukana kun tullaan lemmikkimessuilta..

Teippaks ne kehoos, vai onko sulla niille joku kuljetuslaukku? :D

en mä teippaa,on ihan omissa laatikoissaan,mutta viimeksikin tuli istuttua vänkärinä ja käärme sylissä, niitä kun on pakko käpälöidä heti kun ne on saanu..

Kyllä mäkin tykkäisin käärmeitä käpälöidä. Niillä on varmaan ihanan tuntuinen iho.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
No en mä salakuljettamaan alkais, mutta jos hinnasta sovitaan niin saa muhun teipata sukkia joissa on käärmeenpoikasia.

toikin juttu mikä mua (käärmeharrastajana )otti päähän oli just tuo salakuljetus.
Kp(kuningaspyton) alkaa oleen harvinainen luonnossa ja onkin cites2-laji.
En tajua miks pitää salakuljetella, koska nykyään on saatavissa kotimaisia poikasia jotka on vankeudessa lisääntyneistä, vankeudessa syntyneistä vanhemmista.
ja noitahan saa aika helposti tuotua rajan yli, esim.ruotsista suomeen, kun on vaan paperit mukana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
kantsii varoo lauantaina sitten meitä,on 5 käärmettä mukana kun tullaan lemmikkimessuilta..

missä on lemmikkimessut? :)

vantaalla. tuossa linkki
http://www.lemmikkimessut.com/

KIITOS! täytyykin käväistä siellä :)

Jos olet käärmekammonen varo rastapäätä jolla reppu ja pari laukkua..
ja jos tykkäät madoista, tuu nykäseen hihasta, niin näytän mitä on tullu ostettua. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Jos olet käärmekammonen varo rastapäätä jolla reppu ja pari laukkua..
ja jos tykkäät madoista, tuu nykäseen hihasta, niin näytän mitä on tullu ostettua. :D

käärmeet on kyllä ihania, en tiedä kyllä uskaltaisinko koskea... :D
joskus olen kyllä käärmeestä haaveillut
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Jos olet käärmekammonen varo rastapäätä jolla reppu ja pari laukkua..
ja jos tykkäät madoista, tuu nykäseen hihasta, niin näytän mitä on tullu ostettua. :D

käärmeet on kyllä ihania, en tiedä kyllä uskaltaisinko koskea... :D
joskus olen kyllä käärmeestä haaveillut

mulla on yks semmonen siellä mukana jota en suosittele käpälöimään,mattopyton, muut ihan kilttejä lössyköitä, kolme pientäpoikasta ja yks aikuinen viljakäärme.
noihin voi ihan hyvin koskea ja jos todella haluat tutustua noihin otuksiin, voin pitää kunnolla kiinni että saat koskea.
 

Yhteistyössä