hui nyt olis sit tatskaan aika jo maanantaina!

iiik...mulla semmonen tribaali aika isohko tossa rinnan päällä(ei siis tississä) ja siinä kax pientä sydäntä, nyt haluan siihen vielä kolmannen sydämen ja ne punasex jotta erottuu,ne merkkaavat mun lapsista. ja sit jatkan koureroo tuonne niskan taakse lapuiden kohalle..

minkälaisia muilla?

"Veera"
Useasti määrittää. Jos on laadukas paikka ja työnjälki laadukasta, ei tasan saa aikaa parin päivän päähän. Parhaisiin paikkoihin ja parhaille artisteille on pitkät jonot.

"molly"
[QUOTE="Veera";29663128]Useasti määrittää. Jos on laadukas paikka ja työnjälki laadukasta, ei tasan saa aikaa parin päivän päähän. Parhaisiin paikkoihin ja parhaille artisteille on pitkät jonot.[/QUOTE]

Ai oikein artisti :D Ei kyllä mitään väliä kuka hakkaa sen punaisen sydämmen wt-läskin ihoon

"ihQ"
ompas kivsuu. paljox tulee maxaa? onx isoki tatska? mul ei o mtn tatskoi mut oon kans funtsinu just jtn ton tyyppist tai jtn. täytys vaa löytää joku mesta mis ei ois nii kallist ottaa tatskaa. onx sul mis se liike mis otat tatskas? tai jtn vinkkei hyvist pleisseist tai jtn?

näin
[QUOTE="ihQ";29663249]ompas kivsuu. paljox tulee maxaa? onx isoki tatzska? mul ei o mtn tatzskoi mut oon kans funtzsinu just jtn ton tyyppist tai jtn. täytys vaa löytää joku mesta mis ei ois nii kallist ottaa tatzskaa. onx sul mis se liike mis otat tatzskas? tai jtn vinkkei hyvist pleisseist tai jtn?[/QUOTE]

.

"Meh"
[QUOTE="molly";29663137]Ai oikein artisti :D Ei kyllä mitään väliä kuka hakkaa sen punaisen sydämmen wt-läskin ihoon[/QUOTE]

Ei sydämellä ehkä olekaan väliä, mutta jos haluaa yhtään laadukasta jälkeä noin niinkuin yleisesti, niin kyllä se on nimenomaan tatuointiartistille mentävä. Esmes. itse kävin Säde Sonckilla tatuoittamassa itseni, maksoin itseni kipeäksi, mutta ei tuollaista kuvaa kuka vaan saa aikaiseksi. Samaa sanoivat liikkeen muut tatuoijat.

Yhteistyössä