Hui ku säikähti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annukka83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

annukka83

Jäsen
12.10.2005
302
0
16
Joo tosiaan...
Minulle laitettiin 4 kuukautta sitten kuparikierukka ja nyt on sitten ensimmäiset kuukautiset ilman minkäänlaista kipua.
Eilen olin jo ihan paniikissa,et ptääkö tässä mennä apteekkiin ostamaan raskaustesti,että taasko on tulossa lisää naperoita...
Mutta onneksi tänä aamuna sitten viimein alkoi. HUh! =)
Kyllä nää kaksi pientä poikaa saa riittää ainakin 5vuodeksi. Esikoinen ku on 2vuotta ja kuopus 9kk:tta.

Tiedän tunteesi: viikon verran juuri panikoin , kun ei kuukautisia kuulunut -alkoivat sitten sentään, 2 tuntia testin teon jälkeen.
Jatkuvassa raskaudenpelossa ei ole mukava elää -itselläni petti kuparikierukka ja sen jälkeen en ole voiinut luottaa enää mihinkään.

Mulla kuparikierukka ollu nyt kohta 3kk, ekat 2kk alapää vuoti koko ajan. Nyt ollu 3viikkoo ettei oo vuotanu yhtää. Yhen testin jo tein ja toinen varalta kaapissa odottamassa. Jotenki en luota yhtää tuohon ku aikaisemmin kyselin siitä ja moni on tullu raskaaksi kierukasta huolimatta.... Nyt ku vielä oikein paisuttelee päässä nuita raskausoireita niin hulluksi tulee! Osaako kukaan sanoa; mulla mahallaan maatessa tuntuu mäykky mahassa, sinne tulee sellainen pane ja syke jyskää kunnolla. Mikähän lie? Heti tuli mieleen et ku kohtu alkaa kasvaa niin..... Apuva!

heips!
Itselläni oli ensimmäistä lasta ootellassa samanlainen homma, että kun makuulleen rupesin niin mahassa tuntui outo möykky ja mahallaan en oikein voinut ollakkaan.. Menin neuvolaan ja raskaus olikin kappas vaan 4-5kuun välissä vaikka sitä ennen ei ollutkaan enteillyt mitään kun kuiteskin vuotoa tuli aina jonkin verran eikä mitään raskauden oireita ollut. toista lasta jos rupeen hommaamaan niin menen kyllä hyvissä ajoin lääkäriin tai teen testin itse.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 13:54 Kupru kirjoitti:
No nyt kyllä alan varaamaan jo neuvolaan aikaa. Se Möykky on yhä vain edelleen tuolla mahassa! Että alkoi pelottaa....
voi... tsemiä! toivotaan, että asiat järjestyy! :hug:

itse tulin justiinsa lääkäristä, jossa yritettiin laittaa kuparikierukkaa. ei onnistunut, sattu sairahasti ja verta vuoti. miulla on kummatkin raskaudet päättyneet keisarinleikkaukseen, koska kohdunkaula ei avautunut. oiskoos tuo kierukan laitto siksi niin vaikeeta. mutta teidän keskustelusta päätellen ei taida kovin luotettava ollakaan. pitäiskö tässä sitten itkeä vai nauraa
:\|

Sain neuvola-ajan vasta ens viikon perjantaille... kyllä jänskättää!!! Varsinki ku on ollu nyt tän viikon sellaisia hassuja "ruuansulatus häiriöitä" eli mahassa tosiaan jotain poreilee.......! Ja kahen lapsen äitinä on pientä aavistusta mistä vois johtua :headwall:
Ilmoittelen ku tiedän jos jollai kiinnostaa....

Joo tein mä testin ja päätin luottaa siihen et se on negatiivinen. Mutta ku nuo oireet vaan jatkuu ja jatkuu.... Saattaahan nuo toki ollakki jotain ruuansulatus/ilmakupla häiriöitä(?) mut ku ne ei ota loppuakseen. Ja mahallaan maatessa tosiaan se möykky siellä ahdistaa. Saa nyt nähä sitte...

Nyt mä oon jo aika varma etten oo raskaana. Mut pitää vielä käydä varmistaa. Tuli vissiin hieman liioteltua nuita oireita itelle päässä. Mut no, saas nähdä :snotty:

No niin pitihän se arvata et taas tuli huijattua itseensä. Mut ei se mitään... näitä sattuu. Jospa tuo kierukka nyt hoitelis hommansa. Mut jatko tutkimuksiin pitää lähtee tuon ihme möykyn kans joka mahassa edelleen pallottaa vaan.
Hauskat jatkot kaikille!