Hui kauhistus!

Istuksin koneella ja yht'äkkiä tuntuu kipitystä kaulalla... Ensin ajattelin että hius kutittelee, sitten se kutitus vaihtoi paikkaa!! kuikkasin kaula-aukosta sisään... KÄÄK!!! musta hämähäkki suuntasi rintsikoiden väliin.

Ylös, paita pois ja hämppis juoksi sohvan alle. ei sillä, en pelkää hämähäkkejä mutta tuo oli kyllä jo ilmatilaloukkaus! pysyy hän vaan siellä nurkassa ja nassuttaa kärpäsiä, mun liiveihin ei tulla :snotty:

nyt tuntuu koko ajan jossain päin kipitystä..... :/
 
gen
Mä oon ollu kotipalvelussa useinkin sellasen mummun luona jonka kämppä oli täynnä 1.5cm muurahaisia joita tippu katosta päälle. Muutaman kerran hoitaja (en minä) on kiljunu, juossu vessaan ja riisunu kaikki vaatteet kuon jonnekki vaatteiden alle tippunu murkku....
 
hrrr
Hyi helvata =X Minä katoin aikanaan elokuvan Araknofobia. Kärsin siitä itsekin, lievästi. Elokuvan jälkeen menin nukkumaan, seiniä ja nurkkia kytäten =S Olin nukahtamaisillani, kun tunsin että jokin kipittää olkavartta pitkin. Aukaisin silmät ja siinä meni hemmetin iso hämähäkki!!!! Arvatkaa vain kiljuinko niin että kylä raikas. Ei helvata soikoon =X Ja nukkumaan en suostunu ennenkuin se listittiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Jos on hämähäkkejä asunnossa niin silloin on myös jotain pienempiä ötököitä mitä ne hämähäkit syö :)
Joo silloin tällöin näkyy hämppiksiä, mutta vain kesä aikaan kun pidetään tuota terassin ovea auki. Juuri tuuletin asuntoa ja ovi oli ainakin sen tunnin auki. Uskoisin että sieltä on kaveri tullu.
 

Yhteistyössä