Käy varmasti hyvin. Meille sillon sanottiin et heillä ei o pukukoodia, osa tulee juhlavaatteissa ja osa farkuissa. Pistä vaatteet joissa viihdyt.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:hmm...pitäisköhän tuon tyylistä harkita.. mut en mie oikein noita hameita tykkää pitää :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Onnea :flower:
Mulla oli maistraatissa pitkä hihaton juhlamekko, huivi ja yks pitkä ruusu kimpun tilalla. Jälkeenpäin on sama mekko ollu juhlissa päällä kyl joten on ollu ihan hyvö hankinta
eikö suorat housut olisi ihan ok, ja joku juhlava paita?
samoissa mennään siis edelleenAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Hih, mä varasin viime viikolla meille ajan
Mulla on sellainen valkoinen polvipituinen mekko ja siihen pitsinen bolero, kengät vielä uupuu.. Toi on mun mielestä ihan tarpeeks juhlallinen mulle.
Jokos oot sen sormuksen löytäny?
Toki ja jos housut on enemmän sun juttu niin meet housuissa. Ei se mekko o ainoo juhlallinen vaihtoehto. Suorat housut juhlava paita tai toppi ja huivi/bolero tms. Kivat korut, kengät ja laukku.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:samoissa mennään siis edelleenAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Hih, mä varasin viime viikolla meille ajan
Mulla on sellainen valkoinen polvipituinen mekko ja siihen pitsinen bolero, kengät vielä uupuu.. Toi on mun mielestä ihan tarpeeks juhlallinen mulle.
ei,en löytänyt vielä sopivaa sormusta... TAI SIIS löytyihän niitä,mut täytyy todeta et mulla on pirun kallis maku :xmas:
McGarmiwa, juu tiedän ettei ole pukukoodia,mut mielellään sitä laittas päällensä jotain juhlavampaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:samoissa mennään siis edelleenAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Hih, mä varasin viime viikolla meille ajan
ei,en löytänyt vielä sopivaa sormusta... TAI SIIS löytyihän niitä,mut täytyy todeta et mulla on pirun kallis maku :xmas:
juur näin.Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Toki ja jos housut on enemmän sun juttu niin meet housuissa. Ei se mekko o ainoo juhlallinen vaihtoehto. Suorat housut juhlava paita tai toppi ja huivi/bolero tms. Kivat korut, kengät ja laukku.
harvinaista :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Me ei olla edes vielä päästy katsomaan niitä, ei vaan löydy sen vertaa yhteistä vapaata aikaa. Meidän ku pitää käydä tietyssä paikassa..Meillä on muuten ukolla on se kalliimpi maku
Juu kyllä se vastaan tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:juur näin.Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Toki ja jos housut on enemmän sun juttu niin meet housuissa. Ei se mekko o ainoo juhlallinen vaihtoehto. Suorat housut juhlava paita tai toppi ja huivi/bolero tms. Kivat korut, kengät ja laukku.
kun vielä keksisin minkälaisen topin,paidan whatever löydän... eiköhän tuo kaupassa tule vastaan
ja mun tuurilla se on hemmetin hinnakasAlkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Juu kyllä se vastaan tuleeAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:juur näin.Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Toki ja jos housut on enemmän sun juttu niin meet housuissa. Ei se mekko o ainoo juhlallinen vaihtoehto. Suorat housut juhlava paita tai toppi ja huivi/bolero tms. Kivat korut, kengät ja laukku.
kun vielä keksisin minkälaisen topin,paidan whatever löydän... eiköhän tuo kaupassa tule vastaan
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:harvinaista :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Me ei olla edes vielä päästy katsomaan niitä, ei vaan löydy sen vertaa yhteistä vapaata aikaa. Meidän ku pitää käydä tietyssä paikassa..Meillä on muuten ukolla on se kalliimpi maku
missä meinasit käydä katselemassa?
huuu, siulhan helmi onAlkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:harvinaista :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:Me ei olla edes vielä päästy katsomaan niitä, ei vaan löydy sen vertaa yhteistä vapaata aikaa. Meidän ku pitää käydä tietyssä paikassa..Meillä on muuten ukolla on se kalliimpi maku
missä meinasit käydä katselemassa?
Hesan keskustasta, samasta liikkeestä mistä kihlat haettiin. Toi ukko on kyl vähä omituinen, pitää olla hieno sormus, ettei HÄNTÄ harmita loppuelämäänsä se, et mulla olis joku tavis, vaikka mulle kelpais ihan tavallinen silee, koska tää kihlasormus on jo erikoinen..
piti, mutta se kariutui erinnäisiin syihin.Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:Sehän on kohta....se kesäkuu nimittäin
Mutta, eikö teillä pitänyt pitää oikein kunnon hääjuhlat ja oliko se ensi vuonna?