Huhuu - onko täällä ennää kettää mittää!?

vierailija

Väsyttää. Mä en laita joulua enkä kotia enkä enää mitään. Olen ihan kyllästynyt.
Ei mekään laiteta perinteisiä mut kokeile kylvää se puuromanteli. Viime jouluna laitoin Uudenkuun aikaan pirkka-manteleita kylvömultaan ja nyt on 2 alle parimetristä puuta odottamassa vuosipäiväänsä. Toinen menee styroxruukussa kellariin, koska se on tehnyt kasvihuoneessa oksat ja pudottanut jo lehtensä ja toinen saa jäädä viherhuoneeseen töllisteltäväksi
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joulukalentereista puheen ollen, muistan yhden joulun kun täällä mainostettiin puurokalenteria missä joka päivälle tuli pussillinen erilaisia ryynejä - LAPSELLE PUUROA joulukalenterista!😂 Mun mielestä se oli aivan kauhea idea!

Sitten kuulin jostakin että on seksilelukalentereita!

Mitähän lie muita erikoisia on, ja mitä tulossa.😁
 
Oih! @KalaMiehesi :lle löytyi hyvä kalenteri!



Sisältö:
– 4 talvikalastusviehettä (1 tasuri, 1 mormyska, 1 pystypilkki ja 1 pilkkijigipää+jigi)
– 8 viehettä (4 lippauistinta, 3 vaappua ja 1 lusikkauistin)
– 6 jigikalastustarviketta (1 uittava jigipää+jigi, jigipäälajitelma, 2 jigilajitelmaa, 1 jigipää+jigi ja 1 erikoisjigi)
– 6 tarvikepakkausta (Mustad-pikalukkoja, perukkeita, stingerkoukkuja, offset-koukkuja, lukkoleikarilajitelma ja siianongintasetti)
 
Hiivatti, kello juoksee!😦 Nyt tutimaan ja sassiin!

Hattaran kuvia kakille kun pistätte perssilmänne syrjälleen.❤
 

Yhteistyössä