Huhuu - onko täällä ennää kettää mittää!?

Mitäpä kuuluu rakkaille tappelupukareille?😍 Olen varmasti jäänyt paljosta paitsi!😬

Miltä syksy tuoksuu teidän nenään - joko joulu kipristää ihanasti vatsanpohjasta?🤗 Joko on kirjakasa ja hyvät villasukat valittuna? Äänikirjoja?

Täällä on jo joulua hiukan suunniteltu ja pyrypallojakin kävin varastossa vähän hölskyttelemässä.😳🤗
En tosiaan malttaisi odottaa että pääsee koristamaan kotia!!!🤩 Ensimmäinen joulukuuta sen teen!🤗

Täällä ollaan mökkeilty metsien siimeksissä, samalla kun ollaan oltu #2:n turnauksissa - kaukana kotoa. Ihanaa kun ei ole hyttysiä! Eikä ole ollut hirvikärpäsiäkään.😦🤷‍♀️
Syksyinen metsä tuoksuu lumoavalle!😍
Onpa tässä mitä odottaa!❤
Kohti joulua, ja vanhojen tansseja taaperrellaan, vaan, on tässä #2:n (hän on vielä suht tuore tässä lajissa) sm-kisatkin välissä, eli on myös mitä jännittää.🤩

Prinssit ja prinsessat meinaavat muuten lähteä vanhojen tansseista tyylillä, vuokraavat limusiinin muutamaksi tunniksi!🤗 Elämys kai sekin.🤷‍♀️

Huh! Ajatella, että ylhäällä on jo lunta❤ - kohta toivon mukaan täällä vetelässäkin!🥰

Apropoo! Must see joululeffat! Lumiukko tulee luonnollisesti töllöstä, mutta tapana on myös katsoa ainakin Polar express, Saiturin joulu ja kaikkia jouluohjelmia mitä keksivät työntää, saas nähdä tuleeko Netflixiin yms. paljon uusia joululeffoja!!!!!🤪
 
vierailija
Muistan, kun joskus joku jossain sanoi ettei täällä ole ketään. Päättelin lauseesta, että olen ei kukaan.
Lämpimät suklaapullani odottavat pellillä. Ehkä saat kohta jonkun juttuseuraksesi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
"Juri Semjonov : Maan antimet : joka miehen talousmaantieto. Alkaen 1,50 €"
-finlandiakirja. Nyt selvisi monta asiaa. Ikinä ennen ei oo kuultu
Mokoma. Onko muilla tuota kirjaa käsillä?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Väsyttää. Mä en laita joulua enkä kotia enkä enää mitään. Olen ihan kyllästynyt.
No miten nyt noin? Liian aikainen hämäräkö vetää veteläks? Lähde vain metsään kävelemään, se vois auttaa. Muista hengittää syvään nenän kautta sisään ja suun kautta ulos muutamia kertoja useasti päivässä, ihmiset pintahengittävät liikaa.
 
"Miltä syksy tuoksuu teidän nenään -Kakalta joko joulu kipristää ihanasti vatsanpohjasta? Löi sitte mahan ripulille, onneks on Imodium Joko on kakkakasa on, on ja hyvät villasukat valittuna?"

T:Echo 3 vee
Pakosta ostan joulusuklaita vieraille, onko mitään uutuuksia tai mitä suosittelet? Vai mennäänkö perinteisesti Pandalla?
Itse ryystän tapani mukaan vain liköörikonvehdeista ne liköörit sieltä kuorten sisältä. Inhaa muuten että Suomessa noita liköörikonvehteja on niin niukka valikoima. Pandalta en syö, mutta nämä ovat lumoavia:



Sulle vois olla Jägermeisterkonvehdit ku vatta vetelänä, eiks se käy ihan lääkkeekski? Mun isä ainaki otti usein pikku pullon jägistä jos oli rapularipuli.😂

Mieti ku olis joku deeguversio alkosuklaakonvehdeista: Eurokossu, Lippuviina, Tapio, ja mitä niitä nyt on!😁 Muutamaan konvehtiin vois laittaa lasolia pikku ylläriks. Vähän niin ku riisipuuroon manteli -tyyliin.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
No sanoppa se!😦
Ensimmäisen painetun joulukalenterin kyhäsi saksalaissyntyinen Gerhard Lang. Kun hän oli pieni, hänen äidillään oli tapana valmistaa hänelle pahvilevy, johon oli liitetty 24 pientä kynttilää – yksi jokaiselle päivälle ennen Joulua.❤
Siinä on se pimein aika tietysti talvipäivän seisauksen aikaan mut jos se onkin joskus ollut myös uudenkuun aika, on säkkipimeetä, jos ei ole yhtään kuraa maassa eikä puussa: silloin erottuvat tähtikuviot parhaiten. Ja revontulet ja Linnunrata sekä komeetat. Jupiter näyttää kiertävän Pohjantähden vuoden aikana. Aatteles, kuinka pimeää on ollut jossain ki ikirkossa ilman yhtään kynttilää✴
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pakosta ostan joulusuklaita vieraille, onko mitään uutuuksia tai mitä suosittelet? Vai mennäänkö perinteisesti Pandalla?
Itse ryystän tapani mukaan vain liköörikonvehdeista ne liköörit sieltä kuorten sisältä. Inhaa muuten että Suomessa noita liköörikonvehteja on niin niukka valikoima. Pandalta en syö, mutta nämä ovat lumoavia:



Sulle vois olla Jägermeisterkonvehdit ku vatta vetelänä, eiks se käy ihan lääkkeekski? Mun isä ainaki otti usein pikku pullon jägistä jos oli rapularipuli.😂

Mieti ku olis joku deeguversio alkosuklaakonvehdeista: Eurokossu, Lippuviina, Tapio, ja mitä niitä nyt on!😁 Muutamaan konvehtiin vois laittaa lasolia pikku ylläriks. Vähän niin ku riisipuuroon manteli -tyyliin.
Mä tykkäsin jo pienenä liköörikonvehdeista!

Tänään alkoi joulu: kärvensin glögiä ja väänsin torttua! Sit kynttilä palamaan ja nam :)
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
En tiedä miksi keskustelu kakasta kääntyi suklaaseen, pahoittelut siitä, tietäen että täältä löytyy vino pino tuota kamalan ruskean mönjän palvojia.🤗
 
vierailija
No sanoppa se!😦
Ensimmäisen painetun joulukalenterin kyhäsi saksalaissyntyinen Gerhard Lang. Kun hän oli pieni, hänen äidillään oli tapana valmistaa hänelle pahvilevy, johon oli liitetty 24 pientä kynttilää – yksi jokaiselle päivälle ennen Joulua.❤
 
Minkä tähen sää sinne asti sen vedätät?
Noku, en minä tiiä! Tyhmä päätös ehkä. Mutta, imen sitä glögiä niin paljon että varmaan halkeaisin, jos jo nyt aloittaisin.🤷‍♀️ Siihen jää sitä paitsi koukkuun!! Joulun jälkeen kamalat vieroitusoireet - että juu, pysytään siinä kuukaudessa ja muutamassa pluspäivässä.😬 Mun täytyy mahtua mun vanhojen tanssi outfittiini, se on melko nafti.🧐
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä