Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niillä on elämä.Niin on kyllä mullakin, mutta karkasin taas siltä.
:saint:
Sama täällä. Liika eläminen on pehvasta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niillä on elämä.Niin on kyllä mullakin, mutta karkasin taas siltä.
Mä olen eläny tänään jo niin paljon,että nyt mä voin lopettaa hetkeksi ennen nukkumaan menoa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sama täällä. Liika eläminen on pehvasta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niillä on elämä.Niin on kyllä mullakin, mutta karkasin taas siltä.
Mä olen eläny tänään jo niin paljon,että nyt mä voin lopettaa hetkeksi ennen nukkumaan menoa.
Hei, tuliko siihen ikinä selvyyttä,että ketkä ne sun rahapussin varasti?
Kurja juttu. :/Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sama täällä. Liika eläminen on pehvasta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niillä on elämä.Niin on kyllä mullakin, mutta karkasin taas siltä.
Hei, tuliko siihen ikinä selvyyttä,että ketkä ne sun rahapussin varasti?
Ei. Mä lopetin käteisen käytön. Käyn automaatilaa kattomassa tilin saldon, mutta en ikinä nosta rahaa :|
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Niillä on elämä.Niin on kyllä mullakin, mutta karkasin taas siltä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Lissukka! Mun uusi elämäni on poika, hää on nyt vajaa 3kk.:heart:
Älä mitään, nää oon ihan yhtä hidas.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Lissukka! Mun uusi elämäni on poika, hää on nyt vajaa 3kk.:heart:
No onnea teille :flower: :heart:
Vähän myöhässä, mutta mä olen vähän hidas :saint:
Makuhuoneen tapetointi vei pari vuotta, niin kolmekuukautta on aika vähäinen reaktioaika :saint:
*nyöks* Luultavasti.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:^ja luultavasti teidän tilapäinen valaistus on niin toimiva, että pian luovut koko ajatuksesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:vasta änkeydyin paikalle :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:kaikissa ketjuissa tuntuu olevan niin äkäistä porukkaa että ei uskalla kirjoittaa mitään.:kieh: