P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täällä enää ketään ole :/
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täällä enää ketään ole :/
No onhaLuen tuota istukka-ketjua
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täällä enää ketään ole :/
mä en lue, ei oikeen aihe kiinnosta :/
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täällä enää ketään ole :/
No mikä sua kiinnostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täällä enää ketään ole :/
No mikä sua kiinnostaa?
no tällä hetkellä lähinnä nukkuminen, mut on kamala olo että ei pysty...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:täällä enää ketään ole :/
No mikä sua kiinnostaa?
no tällä hetkellä lähinnä nukkuminen, mut on kamala olo että ei pysty...
Krapula?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no just se :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no just se :ashamed:
Ei pitäs noin vanhana juhlia yli voimiensa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no just se :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:no just se :ashamed:
Ei pitäs noin vanhana juhlia yli voimiensa![]()
yli voimiensahelposti pystyis jatkamaan mutta huomenna on työpäivä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaksais juu, mut kun kännissä ei voi töihin mennä...
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaksais juu, mut kun kännissä ei voi töihin mennä...
:saint: (en mä mitää yritä kostaa)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaksais juu, mut kun kännissä ei voi töihin mennä...
et vissiin juu, sovitaan että sä et ole puusilmänen pulla etkä enää kosta mulle mitään ???
=) :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaksais juu, mut kun kännissä ei voi töihin mennä...
et vissiin juu, sovitaan että sä et ole puusilmänen pulla etkä enää kosta mulle mitään ???
No enhän mä olekaan että ei siinä mitään sopimista ole:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jaksais juu, mut kun kännissä ei voi töihin mennä...
No enhän mä olekaan että ei siinä mitään sopimista ole:snotty:
oletko nyt oikeesti suutunu mulle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä ajattelin laiskotella ja pitää huomenna vapaapäivän koulusta. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä ajattelin laiskotella ja pitää huomenna vapaapäivän koulusta. :xmas:
Pitäiskö minunki?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä ajattelin laiskotella ja pitää huomenna vapaapäivän koulusta. :xmas:
Pitäiskö minunki?![]()
Pitää. :xmas: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä ajattelin laiskotella ja pitää huomenna vapaapäivän koulusta. :xmas:
Pitäiskö minunki?![]()
eikä pidä, tuohan on oikeesti luvaton poissaolo :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä ajattelin laiskotella ja pitää huomenna vapaapäivän koulusta. :xmas:
Pitäiskö minunki?![]()
No ei siellä mua kukaan kaipaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä ajattelin laiskotella ja pitää huomenna vapaapäivän koulusta. :xmas:
Pitäiskö minunki?![]()
No ei siellä mua kukaan kaipaa :snotty:
huono tekosyy, kouluun vaan kaikki vetelykset![]()