moi!!
nussukka meijän neiti oli just saman painonen syntyissään ku teijän vauva!!!
saapa nähäpaljoko on painoa sitten 6viikon neuvolassa...
tyttö
röyhtäileeaika hyvin,mutta aina ei yölläitekkää tajua röyhtäyttää,ku on niin väsyny...,mutta kyllä jonku verran sitte ähisee ja pieruja päästelee...
mutta
yöt nukkuu hyvin ja se on pääasia...
sanni-maria ,meiillä ollu monta vuotta haaveena laittaa tytölle nimeksi
Neea mutta nyt niin paljo tullu tutuille tuota nimeä,niin päätimme keksiä toisen.no siinä ei menny kauaa,nyt tyttö saa vähintäänki yhtä soman nimen. =)
ristiäiset on 16pv ja yhet kummit ollaan saatu pyydettyä.toiset on pyytämättä.se on isännän homma
aivan huikeet ilmat ollu B) ollaan tänäänki oltu ulkona siivoamassa pihaa ja haravoimassa. huomenna ois sitte sään salliessa ikkunoiden pesun vuoro.
aattelin myös kokeilla hyytelökakkuja,että millasen teen ristiäisiin sitte tarjottavaksi.ohjeita ois monia....
njam...
mulla ei ollu vauvalle juuri mitään vaatteita ,kun se synty,mutta nyt on kyl niin paljo 56 senttisiä että joka päivä pitää vaihtaa vaatekerta ettäehtii kaikkia käyttää,ennenku ne menee pieneksi =) aivan mieletön ollaan saatu lahjaksi.
mulla ois
reissu ensviikonloppuna (to-la) vauvan kans. ihanaa lähtiä rentoutumaan... sitte sunnuntai ollaan kotona ku on se äitienpv
onnittelut vauvautuneille ei taida sielläodotuspuolella paljoa väkiä enää olla.
Laalalle tsempit synnytykseen. pian sinäki saat nyytin kainaloon.
mutta vauva-arki on IHANAA... :heart: nautin joka hetkestä pikkusen kans vaikka 5 muutaki lasta on,niin jaksaa tosi hyvin.ja isommat on jo paljo äitille avuksi ja kovasti hoitavat vauvelia. mies on nytkin reissuhommissa,mutta ihan hyvin meillä on menny täällä kotona. paljo ollaan ulkona,lapset ihan innossaanleikki pihalla,pelaa sulkkista,isommat laittanu leikkimökin kesäkuntoon ja sensemmosta...
mulla on tullu himo
liikkumiseen . ihanaa kävellä jo tunnin lenkkejä,ne sujuu erittäin hyvin ja pitemmätki matkat menis mutta maltilla alotellaan... juosta en aio vastaku jälkitarkastuksen jälkeen ihan varmuuden vuoksi,että tarkistavat kohdun kunnon...
jälkivuotoa eipä juuri oo tullu,välillä joku viiru,mutta ei oikeestaan mittää.
viimeksi se kesti 8viikkoa koska alotin urheilun aivan liian aikasin.
painoa oon saanu parikiloa lisää,meniki jo liian alas...
imetys sujuu hyvin,maitoa tulee,ei tarvetta ollu lisämaitoon ollenkaa.
illan peliä ootellssa.... jos silmät sen sallii...
Pai ja "Jannuska" 3viikkoa 2päivää :heart: