dodii,tervehytty on...huholiki semmonen tauti että... :|
maharöllyköistä puhe...
no mulla ei röllykkää oo,mutta tuntuu ettei ehkä ihan niin just nappi oo ku ennen...
eihän tuo haittaakkaa,oonhan minä sen 30 rajapyykin jo ylittäny... eikö se niin oo että kolkyt ku täyttää,ei kilot karisekkaa niinku ennen...no paino on 50 nyt ku yleensä imetysaikana on 47-48kg. mies on nyt enemmän tyytyväinen...
noo,sitte
syöttötuolista me aateltiin ottaa se käyttöön ku neiti kummiskiistuu rattaissa ja nousee istumaasentoon vaikka ois sohvalla tyynynpäällä..
vauvauintiin me ei olla aateltu mennä,aika ei taho riittää ja jotenki se on niin "sitovaa" sitte... muutenki ku mies on viikot pois,tuntuu ettei lauantaina jaksa aikasi herätä...ja haluaa olla perheen kesken ihan rauhassa... mutta tarkotus ois käyttää tyttöä piakkoin uimassa.ihan totuutellakseen veteen..
kiinteitä ei meijän neiti suostu syömään,ku sen 3lusikallista pykläillen... en ees jaksa oikein yrittää,on se niin ikävän makusta...
mutta pottuporkkanavelliä tyttö söi huikeat 20ml
siitäki hihkuin oikein onnesta... =)
zikillä hillittömän isoksi kasvanu neiti!!!! siis samankokonenhan s eoli ku meijän Janna syntyissään...ja Janna on nyt n6kiloa...
mutta ihan hyvinhän tuo nukkuu ja maitoa imee 3h välein.totta se vain on niin pien :heart:
no ei me vanhemmatkaa isoja olla.minä 156 ja mies 170senttiä... :saint:
mutta nyt saunaan ja iltapalan syöntiin.(ei noilla popcorneilla nälkälähteny...
)
Pai ja Janna 2päivää vaille 5kk