huomenia!
toi kielijänne juttu mistä sen tietää että on liian kireä?? aattelin vaa et ku nannaahan en pystyny imettää ku yli 2kk ku ei vaa saanu tarpeeks maitoo, ja toi kiinteiden syöminenkin tosi hankalaa..
tosin noi syömisvaikeudet voi kyllä johtuu ihan muusta
neitiä ei vaa kauheesti kiinnosta. ja veikkaan et ylös on nyt hampaat tulossa, hankaa kaikkee noihi yläikenii.. pelottaa et ku ne puhkee ni on kyllä äiti vaarassa, ei ollu kukaa sanonu kuinka terävät voi ollakkaan vauvan hampaat!!!! :O auts! noi alahampit ainaski, jos vähäki saa tyttö miun kättä suuhun ni hyvä ettei verille mene!
ootteko antanu maissinaksuja? Nanna ainaki tykkää hirveesti niitä syödä
nyt oon sit myös tehny sillee et jos ei meinaa ruoka muuten mennä alas ni dippailen niitä naksuja soseissa ni johan maistuu, tyttö vähä sellanen "minä itse" niiku äitiki.. kaikki pitäs itse saada ottaa käteen ja sit suuhun. pitää varmaa alkaa keittää perunaa ja porkkanaa ja antaa neitin ite ottaa kätöseen ja syödä. nyt alotettiin toi broilerikin.
konttaus ei ihan onnistu vielä, itteää heiluttaa asennossa kyllä mut ei oo onneks vielä lähteny
sitä pitää harjoitella myös yöllä :| eilen se sitte saunassa istuskeli ammeessa ni nappaski reunoista kiinni ja nosti ittensä ylös!!!!! äiti oli vähä että mitäs hittoa
ei kyllä vielä istumaa osaa ite nousta mut kaikkee muuta kyllä
veikkaan että ku konttaus lähtee käyntii ni noustaan kyllä kaikkea vasten, ja siitä tietysti saa itsensä istumaan.. huoh, kamalia öitä tiedossa sitte!!
isi lähti tänää toiselle paikkakunnalle töihi.. voi olla et illalla tulee vähä ikävä.. raasu eile nannaa laitto nukkumaa ja itkeskeli että ku tulee nii kova ikävä pientä.
on se vaa ihana..vaik onkii vaa se 4 pvä viikossa poissa, mut ku käy ite aattelee omalle kohdalle ettei 4pvä näkis omaa pientä ni kyllä se itku miullaki tulis!! hyvä ku kestän pari tuntia olla erossa! onneks mein äiti asuu tuossa iha vieressä et jos tarviin apua, tai haluan käydä kaupassa yksin ym, ni voi nannan viedä sit sinne..
nonii, ja nyt heräillään yläkerrassa
ziki ja nanna