lumi-enkelille suurensuuret onnittelut :flower:
me on suojattu elsaa pääasiassa vaatteilla etelän reissuilla ja tietty suomessakin, kun on kunnon kesä, mutta on se vaan niin, että väliin on pakko päästää neiti viilettään nakuna (mökillä) tai uikkarissa, kun toinen niin nauttii siitä =) jonkun 15min elsa on saanut olla ilman aurinkosuojaa, mutta jos on pidempään, niin on laitettu semmosta apteekista saatavaa fysikaalista aurinkorasvaa. on ihan hirmuista "savea" mutta käsittääkseni alle 2v:lle ei noita kemiallisia suojia sais laittaa, tai ainakaan suositella. onneksi elsa tuntuu perineen isältään helposti ruskettuvan, aurinkoa kestävän ihon, vaikka onkin täysi platinablondi.
happy voi ei tuota siitepölyallergiaa
en ymmärrä miten selviät ilman lääkkeitä, kun tänä vuonnahan on tosi paha siitepölykevät. itse uskaltauduin (=oli pakko) ottamaan just cetiriziniä, vaikka edelleen imetän ja se auttaa sen verta, ettei enää tarvi aivastaa ja niistää n 100 kertaa tunnissa. mun piti niistää koko ajan uudelleen ja uudelleen, koska nenä vaan vuosi ja kutisi.
käytiin eilen elsan kaa taas lääkärillä ja voi mikä ihana yllätys kun kuultiin että elsan
korvatulehdukset on vihdoin parantuneet!! korvat oli tulehtuneita maaliskuun alkupuolelta kroonisesti ja olin ihan varma et nyt ne laittaa putket, mutta eipä tartteekaan, jee
oma rintatulehduskin alkaa olla paranemaan päin ja kunhan on tissi ihan ok, mä lopetan tämän imetyksen hitaasti mutta varmasti, tuo tulehdus oli jotenki niin viimonen niitti, että nyt oikeesti riitti....
nauttikaahan aurinkoisista keleistä!!
t. manna + pikku-elsukka :heart: