moi :wave:
jospa hetken ehtisi kirjoitella kun mies meni nukuttamaan elsaa (=veikkaan ettei hetkessä hiljene
). mutta pakko se on harjoitella, kun mun pitäs kesäkuun puolivälissä olla koko vkl pois ja muutoinin tahtoisin jo joskus illan olla vähän niinku menossa
joo, eli täällä myös
äitiriippuvainen tapaus toi neiti... tai oikeastaan illalla/väsyneenä ei kelpaa kuin äiti, muutoin kyllä isikin lähes yhtä hyvin. oon vieläki sitä mieltä että se 6kk täysimetys on vahvasti yhteyksissä tähän äitiriippuvaisuuteen.
tutsa voi hammaslääkäriraukka
mä niin näen sieluni silmin kuinka myös elsa tulee haukkaamaan napakasti lääkärin sormesta, kun hampaita aletaan tarkastella! pitikö toi aika muuten itse varaa vai tuleeks lappu jotenki automaattisesti 1v-synttäreiden jälkeen...?
hemulin lilja on kyllä niin ihana kirjan lukija ja niiin uskomattoman kiltti :heart: tahtoo samanlaisen! ja
ruokaongelmaan eipä juuri ole vinkkejä :/ elsahan ei juuri koskaan syö hyvin/taisteluitta, vaikka kokeiltu on "kaikkea". eniten oon miettiny että pitäskö vaan lopettaa imetys, mutta toisaalta kun elsa on sairastellu, niin enpä ole sitäkään viitsinyt. meillä siis taistellaan edelleen päivittäin... siten kuitenin yleensä jotain saa neitin suuhun, kun antaa toiselle suosiolla jotain mielenkiintoista pyöriteltävää käsiin (tiedän ettei saisi yhdistää leikkiä ja syömistä, mutta neiti huutaa kuin syötävä muutenkin kun "kahlitaan" istumaan ja paino ei oo noussu vaan laskenu pariin kuukauteen, että jalot periaatteet on nyt lentäny roskikseen). ja tietysti en imetä ennen syöttämistä enkä istuta turhaan, jos ei tunnu ruoka uppoavan, vaan kokeillaan sitten vaan uudelleen hetken päästä. kyllä sitä tarpeeksi nälkäisenä aina paremmin sitten menee.
hauska lukea aina juttuja kuinka nämä taaperot tanssii, keksii uusia juttuja ja liikuntamuotoja (voi konsta :heart: =) ), matkii vanhempia ja kehittyy valtavan nopeaa tahtia! meillä ei kyllä matkita mitään, vaan "ominpäin kantapään kautta" pitää kaikki oppia... joskus toivoisin että vähän katsoisi mitä "viisaammat" tekee ja ottaisi opiksi, vaan ei, porhaltaa menemään kovaa ääntä pitäen omien juttujensa parissa. nyt on erittäin pop kaiken repiminen alas kaapeista, hyllyiltä ja mihin vaan yltää |O suoraan sanottuna vielä rasittavampi vaihe kuin se kaiken syöminen ja jyrsiminen... ja tuohon "siivousvimmaan" kun vielä yhdistää sen, että kaikki pitää myös kuljettaa eri paikkaan kuin mistä tavarat löytää, niin on koti
täydellisessä epäjärjestyksessä. kiellot ei tietysti toim, nauraa vaan päälle ja juoksee karkuun!
happylle ja kadakille hyvää vointia raskauspahoinvointien ja hormonimyräköiden keskelle :hug: ja kadakin porukalle myös oikein pikaista paranemista!
mamman allulle vielä myöhästyneet synttärionnittelut (ihana kuva :heart: ) samoin kuin kaikille muille 1v-synttärisankareille :flower:
nyt lukemaan taas asuntopapereita (niitä on kohta jo mapillinen vaikka talo valmistuu vasta vuoden päästä
) ja sitten nukkumaan. hirmu väsy kun kärsin kunnolla siitepölyallergiasta enkä uskalla ottaa lääkkeitä tänäkään keväänä tuon imetyksen takia...
t. manna + elsukka 1v ja 3vkoa :heart: