Huhtikuussa Tanskan Legolandiin - kokemuksia ja vinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauskaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kauskaa

Vieras
Lennetään Helsingistä Köpiksen kautta Billundiin. Asutaan ihan Legolandin vieressä olevassa hotellissa (olisiko ollut joku Svanen tms?). Kahden päivän liput ostetaan. Lapset 10-v ja 7-v. Onko kenelläkään jakaa kokemuksia ja vinkkejä puistosta ja muista aktiviteeteista siellä? :)

Kiva paikka. Tekemistä riittää koko päiväksi tai useammaksi. Tosin tuskin on hirveästi jonoja eli selviää laitteista nopeammin. Itse olimme heinäkuussä joten kokemusta sinällään huhtikuulle ei ole.

Kiva paikka. Tekemistä riittää koko päiväksi tai useammaksi. Tosin tuskin on hirveästi jonoja eli selviää laitteista nopeammin. Itse olimme heinäkuussä joten kokemusta sinällään huhtikuulle ei ole.

Kiitos vastauksestasi :) Huhtikuulle sattui meille lomaa, joten ajateltiin lähteä silloin. KEsällä ei juuri houkuttele se hirveä ryysis. Tosin huhtikuussa sää voi olla epävakainen eikä mikään järin lämmin, mutta kuitenkin... ;)

Sielllä on sellainen "vesi paikka" mikä vaatii lämmintä. Ei varmaan ole edes auki vielä silloin. Muuten perus huvipuistolaitteita ja legoja. Kaikenikäisille puuhaa. Paljon ruokailu vaihtoehtoja. Itse Billundissa ei mitään nähtävää. Vieressä on Lalandia jossa vesipuisto.

Sielllä on sellainen "vesi paikka" mikä vaatii lämmintä. Ei varmaan ole edes auki vielä silloin. Muuten perus huvipuistolaitteita ja legoja. Kaikenikäisille puuhaa. Paljon ruokailu vaihtoehtoja. Itse Billundissa ei mitään nähtävää. Vieressä on Lalandia jossa vesipuisto.

Kiitos sinulle :) Jep, vesipaikkaan tuskin mennään palelemaan :D Tuosta Lalandian vesipuistosta en tiennytkään, pitääpä kuuklettaa sitäkin.

Yhteistyössä