+++HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat+++

Ei vitsi, varmaan miekin otan tikut käyttöön ens v.loppuna. Kävin miettimään niin kuopuksen aikoihin ovis oli jo kp 12-13. Ja viimeeks kun ootin niin plussa näkyi jo kp26 eli voisin päätellä että saattaisi nytkin olla aikainen ovis, jos vanhat merkit pitää paikkansa.

Mut paras mittari, tikkujakin varmempi, on se että millon tekee mieli :p ;) Tänään jo kattelin miestä sillä silmällä ;) Loppukierrosta tietää kyl millon ovis on tosiaan menny ohi kun ei tee yhtään mieli.

Toivoliini, mie oon kans päättäny että otan nyt kaiken irti tästä hommasta :)
 
Sone paranemisia :flower: Puhut niin asiaa ;)

Mä sorruin...kauhee yllätys :D Testasin puhtaan negan :stick: Tihrustamalla näkyy viivanpaikka, mut ei puna väriä :( Jos on pidempi kierto niin katsotaan kuinka kauan maltan pitää tuon toisen liuskan lepäilemässä tuolla kaapissa :LOL:

Nyt aloin miettii, et pitäiskö itekki viel sortuu johki nettikauppaan ja tilata testejä...sit vois testaa urakalla :p Esikoisesta tein yhden testin, kun menkat oli kaks päivää myöhässä ja thats it...olen siis tullut vanhemmiten kärsimättömämmäksi :LOL:

++++++:whistle:...puhaltelen kaikille
 
No niin, testattu herkällä testillä (mikähän testi se nyt olikaan..predictor tai vastaava) nega.. Ja musta on kanssa tullu malttamatan, "ennenvanhaan" aloin harkitsemaan testausta, kun menkat oli tosiaan myöhässä. Mulla ois monta hyvää syytä miksi ois ihan hyväkin ettei viel tärppäis (lomareissu, työkuviot, la ajankohta, sais viel pari kg pudotettua painoa jne), silti olin ministi pettyny, kun ei haamun haamua näkyny..

Jos nyt vaikka oottelis pari päivää ja oottelis ne 10kpl niitä testejä, tulevat tänää tai huomen.

Mä kans puhaltelen++++++++ ja toivottelen liukkaita limoja:D
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan,

täällä kp12 ja ovista odotellessa.. phuuuh musta tää alkukierto on sit kaikkein rasittavin. Minulta myös plussa puhureita kaikille ja tsemppiä piinailijoille! Aktiivisoidun taas enemmän kun DPO päivät päällä ;)

Sateisesta Saksasta Rulla
 
Kiitokset hienosta pinosta! :flower: Listalle saa lisätä dpo4.

Pääsiäinen meni mukavasti rentoutuessa ja nyt on pieniä käynnistymisvaikeuksia. On vähän virta pois, sillä tuli valvoskeltua myöhään ja yksi yö meni kuutamon levottomuuksissa. Onneksi ei tällä kertaa mennyt kuin yksi yö harakoille, sillä muuten tästä viikosta selviytyminen olisi todella tuskaista. Viikonloppu on onneksi jo lähellä ja meinaan silloinkin ottaa rennosti. Lataan vähän akkuja tuon väsymyksen osalta, kun henkinen puoli tuli jo hoidettua. Piinailun otan rauhassa. Tilanne oli lupaava hieman ennen ovista, mutta en nyt kovin innostu jännäilemään. Ajatukset on muissa asioissa ja ihan hyvä niin. Parin viikon päästä olen monella tapaa viisaampi, joten odottelen kärsivällisesti.

Tsempit kaikille!
 
Täällä on nyt tänään taas herännyt ajatus, että josko sitä sittenki vois olla raskaana?! Tissit on niin julmetun kipeet ja tää oli esikoisen odotuksesta ainoo merkki, mut toisaalta oli tossa vuoden vaihteessa yks kierto mis oli kans tissit kipeet ja sit sain pettyä kuitenkin :headwall:

On nää jänniä päivä!!

Tiuhti83 kp26/26-32
 
Ja mulla tänään ei raskaana olo..EI MITÄÄ OIREITA. Aamulla taas pissin kuppiin..:whistle:
kp 27/28-32
Jokojoko? =)

ON: clomikuuri oli ja meni, nyt pistelen taas. Maanantaina kontrolli, oikeassa muniksessa ainakin kunnon nipistelyjä. Olen aika pitkälti luovuttanut raskaustoiveiden suhteen, mutta nyt korvauskaton tultua täyteen mennään niin pitkälle tätä vuotta hoidoissa kuin millään vaan tohtiijaksaakykenee.
 
Toivoliini Tuliko sinun kuppiin pissimisestä iloa, surua vai hämmennystä? :popcorn:
MolliMelooni Jaksuja ja tsemppiä...ei ole helppoja noi hoidot ja sen toivotun tuloksen odottaminen!! Mulla on hoitojen avulla siunaantunut 16v. nuorempi iltatähti pikkuveli(puoli) ja ihan luomuna meitä on kolme, joista minä olen nuorin. Ennen tätä onnistunutta raskautta äiti ja isäpuoleni joutui läpikäymään viisi keskenmenoa ja yhden abortin 20+ viikoilla :'( Lopussa kuitenkin kiitos seisoo ja nyt minulla on ihan täydellinen pikkuveli ja minusta tuli silloin 16-vuotiaana VIHDOINKIN isosisko!

).( Olen ihan hullu...eilen lähti ihan lapasesta illalla tää raskaus haaveilu/toivominen!! Surffailin netissä vaikka ja missä ja en meinannut millään malttaa mennä nukkumaan :ashamed: Eilen olin melkosen vakuuttunut siitä, että näiden oireiden ja tuntemusten on PAKKO viitata raskauteen!! Tänään oli sitten PAKKO tarkistaa "tilanne"...Pregcheck näytti aikas yksi viivaiselta, MUTTA luonnon valossa oikein oikein tihrustamalla näkyi viivanpaikka tai haamujen esiäiti :O Nyt kävin vielä tarkastamassa testiä...kyllä testiajan jo mentyä puolisen tuntia sitten ja nyt siinä kyllä näkyy hailakka haamunen...IIIK!!!! Tänään on NIIN mentävä hakemaan lisää liuskoja...nyt kyllä toiveet nousi sinne pilvenpiirtäjien tasolle...täytyy keskittyä pitämään jalat maassa nyt!

Tiuhti83 kp27/26-32

Ps. :wave: voisiko joku tulla kiskomaan noita mun jalkoja maankamaralle?!
 
MolliMelooni: Tsemppiä ja voimia hoitoihin.. On varmasti henkisesti aikas raskasta elää kk sykleissä.:hug:

Tiuhti:Oi oi oi, sä jo haamuilet:heart:

testasin puhtaan negan ja siis ei yhtään mitään oireita, nyt vaan odottelen, et alkais ne menkat ja vois päästä täst piinasta:cool:, voisin sit alkaa selailee tota taxfree kuvastoa ihan eri silmillä:p:D.

Ja tänään siis kp 28/28-32 dpo 9
 
Viimeksi muokattu:
Tiuhti, hiphei ja hui! :) jännät paikat!!! Jospa huomen aamulla haamu vahvistus!

Toivoliini, mikä tilanne??

No miehän alotin jo tikuttamisen hyvissä ajoin, liekö tätä innostusta montaa kiertoa kestää, on vaan nyt niin onnellinen olo kun vihdoinkin pääsi edes tänne yrityksen aloittamiseeen <3
 
Heippa kaikki, tuossa aikaisemmin kirjoittelin että menkat alkoi, no paskat, eipä alkanutkaan vaan nyt aamulla. Eli mulle voi päivittää Kp1/30-36 yk4
Tiiä sitten mitä se aikaisempi oli..Nythän se meneekin ihan oikein ovis+:sta. Huokaus hulluksi tämä raskausyrittäminen tekee :stick:
 
Kp 29/28-32 ei oireita, ei menkkoja.. Jos taas huomenna testiä pukkais.
Yritin tänään käydä apteekissa ostamassa testiä ja enneku huomasinkaan, kävelin pamol paketin kanssa apteekista ulos. Yks vanha tuttu (jolla yhteyksiä joihinki mun kamuihin) olikin sit töissä (oli tänään palannu hoitovapaalta töihin, mun tuuri:D), ni mä EN VOINU ostaa testiä.. onkait niillä vaitiolovelvollisuus, mutta tässä tapauksessa se ei olisi toteutunu:whistle:

Mutta kohta hakemaan neitiä baletista, niin joska samalla keskustan apteekkiin..:D. Taidan ostaa 2 apteekin testiä.
Jotain liuska testejä tilasin, lähetin ne takas kun niihin ei mihinkään tullut kontrolliviivaa (JA MÄ OSAAN TEHDÄ R.TESTIN). Palautetta odotellessa..

Että sellasta.
Mites SONEN oviksen bongailu?? Tiuhtin haamut??
 
Pätkii nää sivut...

Jännäilen Toivoliini ja Tiuhti teidän tilanteita täällä ruudun toiselle puolella, tulkaas aamulla raportoimaan sitten :D

Mie laskeskelin että su ja pe välillä olis ihan fiksuu olla useemman kerran, ja tikku oli aamulla hailakka. kp 10 taitaa olla nyt. Mies on edelleen kipeenä, influenssa... Jo tuossa mainihinkin että sais parantuu pikkuhiljaa ;)
 
Minä olen jo malttamattomana tehnyt 2 testiä. dpo taitaa olla 9, joten negaahan nuo ovat näyttäneet. Nyt en sitten testaa kuin vasta ensi viikolla, jos ei ala menkkoja kuulua. On jo useamman päivän nipistellyt alavatsalla siihen malliin, että jotain siellä tapahtuu - todennäköisesti menkat tuloillaan.

Muoks. Pakkohan tuo aamuinen Davidin kymppi oli vielä kaivaa roskiksesta ja roskishaamun esiäitihän siellä kurkki. Nyt jalat takaisin maahan...
 
Viimeksi muokattu:
Toivoliini :heart:

).( Eilen illalla hävis kohtu kivut ja alko valkovuoto...ajattelin, että se siitä sitten! Tänään (perjantai) aamulla heräsin KP1 ja yk10 :'( Aamulla viel katoin sitä eilistä testiä, ni kyllä siinä viiva näkyy, joten turvaudun ajatukseen että on jotain yritystä edes raskautumiselle ollut! En meinaan muista, et aiemmin ois ollu tollasta ihme sukkapuikolta tuntuvaa tökkimistä yhdessä kohdassa kohtua monena päivänä :O Sit noi rinnat...ei juman kekka kuin kipeet ne on tässä ollu...edelleen on arat, mut ei enää särje paikallaan ollessa!! On ollu kyllä NIIN huono päivä kokonaisuudessaan!! Oon ollu ku perseeseen ammuttu karhu koko päivän, vaikka tämä ei normisti kuulu mun luonteeseen! Ajattelen positiivisesti, että mikäli ens kierrosta ei tule lyhyt niin pääsemme siihen yrittämään sitten oikeen kunnolla tulosta aikaiseksi :)

Tsemppiä kaikille...nuolen ehkä hetken taas haavojani!

Tiuhti83 kp1/26-32 (elän muuten sitten vielä perjantaita 13.4)
 
Sunflower11
En mie tänne kertonutkaan, miehen sperma on sen verran huonoa että lääkäri oli sanonut (miehelle) et inssiä (??) vois alkaa suunnittelemaan,tai no sitä spermanpesu-juttua, onko se sitten inssi..
Luomusti onnistuminen on kuulema pienen pieni mahdollisuus. Mutta katsotaan nyt ensin nämä lugekierrot.
 

Yhteistyössä