+++HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat+++



Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.



lauantai 7.4.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
MaybeSomeday........73/28-35......25v......2.lapsi.....yk4
Rakkauspakkaus83...72/36-38.......28v......2.lapsi.....yk5
Vogue......................61/29............25v......2. lapsi....yk2
Keltakukka...............47/22-27..........28v.....1.lapsi......yk8
aliisa10....................27/30-36.........28v......2.lapsi.....yk3
Anastacija................25/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
Toivoliini..................23/29-31..........34v......5.lapsi.....yk1
jenni_noora..............20/28.............27v......1.lapsi......yk3
Lily-87.....................20/31-34........25v.......1.lapsi.....yk3
Lara_84...................17/25-28....................1.lapsi.....yk1
macy gray................15/30-34.........31v......2.lapsi...yk28(OI9)
ÄitiliiniX5..................15/28-30.........29v......6.lapsi.....yk5
Sunflower11.............11/24-35...................3.lapsi....yk17
Rulla-Katriina............8/28-30........33v.......2.lapsi.....yk5
Ansku83................7/30-31......28v.......1.lapsi......yk14/yv1,5
Sone*....................4/30...........28v..........3.lapsi......yk1
MolliMelooni.............3/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Moona83.................?/??................29v......3.lapsi.....
Manzu.....................?/??...............27v......4.lapsi.....





PIINAILIJAT
Anastacija.........dpo10
aliisa10.............dpo9
Toivoliini...........dpo4







HAAMUILIJAT






PLUSSANNEET 2012

Huhtikuu:

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi


Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
Ranskis......17.1................2.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2




Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.






Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!




 
Viimeksi muokattu:
Heissan!

Mie tuun tänne kunhan menkat alkaa tässä lähipäivinä, jos otatte remmiin!! :) Kuumeilin täällä parisen vuotta sitten, tosin huonoin tuloksin, nyt siis ollaan back in the game, tai no ei ihan vielä, mut kunhan menkat alkaa niin kierukka lähtee :D Nyt pitäis alkaa tässä 5-7pv ja kierukka otetaan pois 11pv. :D Jippii! Alavatsaa juiliikin jo ja rinnat on kipeet + hermo on ihan paskana eli ts. menkat tulossa :D

Minun puolesta myös munarikasta pääsiäistä kaikille :D
 
Sone* Tervetuloa!

(.) Mä meen tänään ostamaan niitä ovistestejä - kertokaas mulle kanssasisaret kun niitä on 10kpl siinä paketissa, että milloin kannattaa alkaa testailemaan? Kp10 vai sen jälkeen?

Munarikasta pääsiäistä toivottelee myöskin Rulla
 
Sone :wave:

Rulla: niissä ohjeissa on yleensä kerrottu millon kannattaa aloittaa se testaaminen.

).( DPO 7:n ja edelleen v.vuotoa. Johtuskohan siitä kun olen jatkanut sen greippimehun lipittämistä, vaikka en juokkaan sitä kuin puolisen lasia päivässä.. Kohtahan sen pitäis kiinnittyä jos ois kiinnittyäkseen
 
Voi pirula....mie aattelin et ihanku jotai olis jääny laittamatta! :D Mul on kyl DPOt merkattu tuohon paperille eilen ylös, mut enpä sit oo viittiny laittaa niitä tuonne listaan! :D Anteeeeks!! :ashamed:

Sone* Tervetuloa!! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anastacija
Unohdin mainita, ikä 28 ja kolmas lapsi toiveissa :)

Voi luoja mikä pms menneillään. Ehkä ihan vähän tekis mieli tapella jonkun kanssa, kaikki asiat ärsyttää aivan älyttömästi, ja silti on niin mahdottoman onnellinen kun menkat alko!! :D pipipää... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Toivoliini
Aliisa: En oo suunnitellut. Fertilityfriendini mukaan kannattaa testata vasta kp29, eli 11.4. Mutta en tiiä. Ootkos sinä suunnitellut?

Muoks. En ole oikein koskaan noita r.testejä harrastellut, ihan parissa kierrossa vaan testannut. Kahtoo jos jotain oiretta tulee, niin sitten saatan testailla. Viime kierrossa tuli testailtua kun kierto ja dpo:t veny.

Muoks.2. Molli :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Mä tuun mukaan kuumeilemaan, listaan voi päivittää mun tiedot:
kp 1/30-31, 31v, 1. lapsi, yv2

Sen verran taustaa, et mulla neljä clomikiertoa takana, joista viimeisessä ensimmäinen inssi. Lisäks kahdessa viimeisessä kierrossa myös luget tukemassa loppukiertoa. Eli uuteen inssiin ollaan matkalla.
Päätin, et tässä kierrossa onnistuu! ;)
 
Moi kaikille mäki voisin tulla tänne taas pohdiskelemaan teijän kanssa :)

Laskin nyt sen mukaan, että on jo 8.4 sunnuntai (vaikka mä elänki viel lauantaita, ku en malta mennä nukkuu) kp23/26-32, 28v., 2 lapsi yk"9"
YK on siksi lainausmerkeissä, et yritys on alotettu sillon joskus, mutta miehen työ tilanteen takia ei oo päästy ihan oikeesti yrittämään, kun muutamiin kiertoihin!

Oon siis täällä palsalla kirjotellu tässä pitkin matkaa aina sillon, kun on ollu ees jotain jännitettävää ja nyt ois taas sellanen kuukaus, et ois jotain jännitettävää ja perinteisesti "raskaus oireet" on kehissä jne :LOL: Ylensä en oo testaillu kauheen hätäseen tai oikeestaan vaan, jos on ollu joku syy...nyt kuitenki aattelin, et jos testailis jo maanantaina mikäli saan testin jostain tai sit tiistaina!

Mukavaa loppu pääsiäistä kaikille!!
 
Terve uusille :wave:

Täälläpäs on ollut hiljaista.

).( Ei ihmeitä, ei oikein tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Nyt on hieman tissit kipeytynyt. Pari päivää sitten oli ihan älyttömän huono olo, mutta sekin oli vain yhden kerran.
 
Tervehdys. Täällä taas...tammikuun plussa meni meillä kesken ja nyt alkoi vihdoin kuukautiset. Halusin odottaa jotta sais pää ja kroppa hieman levähtää. No eipä tässä nyt hirmu kauaa tullu odotettua kun nyt olis tarkoitus taas lähtee yrittämään :)

Voi harmitus kun täällä on vielä tuttuja nimiä,nyt plussatuulia teille...ja kaikille muillekkin :)

Mulle voi päivittää Ranskis......kp 4/??.....29 v...2.lapsi....yk1 (kuinka se nyt lasketaan keskenmenosta,kesken mennyt tärppäsi ensimmäisestä).
 

Yhteistyössä