+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

Kiitokset onnitteluista!:heart: Tein kuitenkin tänään päivällä pregchekin liuskan ja tuli ihan selvä haamu, ei tarvinnu tihrustella enää. Mä taustailen hetken enne odottajiin siirtymistä.

Nyt kun tällä on ollut paljon puhetta lapsettomuudesta ja pidempään yrittämisestä, tuntuu kuin olisin etuillut vauvansaantijonossa. Vaikka eihän minun raskauteni ole muilta pois, mutta silti:ashamed:
Mä toivon todella paljon plussia kaikille teille ja pian!:heart:

Viola Mä olen kertonut kaikille kysyjille. Eli mun ääni meni Vihreiden Satu Raudasjoelle uudenmaan vaalipiiristä.
 
Viimeksi muokattu:
Oi Mango, et tietenkään ole mitenkään etullut, älä huoli!!!! :) Kaikki ovat varmasti onnellisia sun ja teidän puolesta :heart:

Viola: Täällä myös kovasti lapsettomuustuskaa kun tosiaan itsekin olen 31.v ja täälläkin alkaa pian olemaan vuosi yritystä täynnä mutta meillä on tosiaan vasta ensimmäinen lapsi suurissa toiveissa.... samaa tuskailemme että miksi miksi miksi ei onnistu ja samalla tavoin mulla on aina toiveet (turhaanko?) korkealla....
Voimia ja tsemppiä :heart:

Kaikille rentouttavaa vaali-iltaa!!!
 
Viola30: Tsemppiä piinailuun :hug: Kyllä teillä ihan varmasti tärppää vielä :heart: Meilläkin täppäsi esikoinen aikanaan puolentoista vuoden jälkeen ihan luomuna. Ja juuri tuossa vuoden yrittämisen paikkeilla olin jo menettänyt täysin toivoni... Älä anna periksi! :hug: Sen CB:n digiovistestin herkkyys on 40mlU/ml. Se lukee siinä paketin ohjeissa siellä takapuolella missä on kysymyksiä ja vastauksia. Eli tuo digi ei ainakaan näytä vääriä ovisplussia, koska on noin "epäherkkä". Voi siis aikalailla luottaa siihen, että kun digi hymyilee, niin LH-huippu on varmasti käsillä :) Oon kuullu, että ne herkät (10mlU/ml) ovistestit eivät sovi kaikille, koska saattavat näyttää vääriä plussia. Mutta tosi hyviä taas niille, joilla tuo LH-piikki ei nouse kovin korkeaksi :)
 
Mango :heart: Siut saa siis siirtää plussiin! JEEEE!!! :kiss: Onnea vielä paljonpaljon!!! :hug: Ja pienelle joulutontulle turvallista matkaa maailmaan! :xmas: :heart:

4 PLUSSAA JO TÄLLE KUULLE!!! :heart: Vielä on kuuta jäljellä....nyt tyttäret tykitetään ne plussat tikkuun! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Täällä on ollut tosi isoja puheenaiheita..

Iloksi, vaikken olekaan täällä foorumilla sinua ennen tavannut täytyy sanoa että sun kirjotus veti kyllä hiljaiseksi. Sellasta elämänviisautta. Toivoin että teille vielä jonakin kauniina päivänä plussa tulee!

Mango HURJASTI ONNEA!!! :flower:

Ansku, olisitko ihanainen ja heittäisit mulle listaan dpo2 piinapäiville? Voi perse mä sanon, ei voi sanoo etteikö olis tässä kierrossa tarpeeksi talleteltu. :cool:

Kyllä on tässä ketjussa monta pitkään yrittänyttä.. Harmi mutta toisaalta on ihanaa lukea täältä vertaistukea, itse kun ei olla kerrottu yrityksestä kuin yhdelle ystävälle, eikä hänellekään olla puhuttu lapsettomuudesta. Sanoin vaan et saapi tulla vauva jo meillekin, kun ite kertoi että heillä alkaa yritys. Yks päivä mietin puhuisko äidille mut ei. En jaksa sitä jos se sitten kuitenkin alkaa odottamaan uutisia ja kyselemään kaikkea tähän liittyvää. Sitä paitsi äidillä on niin erilainen tapa käsitellä asioita. Musta asiat on käsiteltävä ettei ne paisu päässä vaan, mutta äiti aina lakaisee vaan huonot jutut pois mielestään positiivisen ajattelun voimalla. Ihan hyvä jos toimii jollekin mut mua ei auta jos asioista puhuttaessa sanotaan 'ei saa olla allapäin, hymyilet vaan!' No, ihmeen harvoin mä olen allapäin, lähinnä ihan loppukierrosta ja menkkojen aikaan ehkä. Nyt tekee hyvää kun on muuttokiireitä ja tietysti olemassa oleva lapsi on se suurin pelastus. Toivottavasti kaikilla täällä tärppää ennemmin tai myöhemmin! Mieluummin ennemmin. =)
 
Minnarun: Toivottavasti tilanteenne paranee , itselläni on myöskin valitettavasti kokemusta miehestä jolle alko maistuu. :|

MG: Minusta tuntuu että sinun oireilusi saattaisi kanssa johtua ihan psyykkisistä ongelmista, olkoon sitten masennusta tai jotain muuta. Tunnustan että itseni kohdalla en ole tarpeeksi hanakasti ollut hakemassa apua, mutta oireet ovat kanssa sitä luokkaa että voisi kuvitella jonkin olevan pahasti pielessä ja sitä usein pelkäänkin. Kierre siis joka pahentaa myös itse oireita:headwall:

Viola30: Ihan samankailtaisia tunteita olen myöskin ehtinyt vatvomaan...:'( Tuntuu vaan välillä niin pahalta. Oikeastaan en edes tiedä mikä siinä asiassa koskee pahiten, se että lasta ei tuu vai se että haaveet on romuttuneet ja suunnitelmat menneet uusiksi moneen kertaan...Ja toisaalta taas pitäisi olla onnellinen jo yhdestä kun toisilla ei ole sitäkään. En edes voisi kuvitella miltä tuntuisi jos ei tuota yhtä jo olisi. Onkohan miehille jotenkin helpompaa hyväksyä asia ettei lasta tai lisää lapsia tule. Olen lähipiirissä törmännyt muutamaan joka on ihan vilpittömästi sanonut että elämä jatkuu jos ei toista tule tai ensimmäistäkään. Itse en pysty ajattelemaan samoin, en ainakaan pitkään aikaan pystyisi hyväksymään asiaa saati jatkamaan normaalisti elämää ihan kun ei mitään. Yritän silti katsoa etten suhtautuisi asiaan pakkomielteisesti vaan mahdollisimman realistisesti ja myönteisesti. Iloksin kommentit ovat antaneet jonkinlaista voimaa kohtaamaan tämä asia ja katsomaan sitä uudelta kantilta. Ennen kaikkea ehkä hyväksymään sen että ei elämä aina mene niin kuin on suunnitellut ja pitää vain yrittää ottaa siitä kaikki irti mitä annetaan.

ON: alkaa ovis ehkä lähestymään, muutaman testin olen tehnyt ja viiva on ollut jo voimakkaanpi kuin sellainen haamu. Ei kuitenkaan vielä ihan tasavahvuinen. En edes tiedä miksi testaan vaikka olin luvannut itselleni että säästän nekin (hukkaan menevät) rahat johonkin muuhun.:ashamed: Kai sitä vaan haluaa jotenkin ennakoida tilannetta vaikka ei se mitään hyödyttäisikään. Munasarjoja vihloo edelleen väärältä puolelta |O
 
Viimeksi muokattu:
Mango Ihanaa että viiva on vahvistunut! :heart: Tsemppiä raskauteen! :)

Nyt isoa vaihetta kehiin, vielä ehtii plussamaan muutkin tälle kuuta! :D :heart:

:hug: kaikille jotka sitä tarvitsevat.

SiSa No niin, nyt sit vaan taas odotellaan!Hyvä homma ettei kierto kovin venähtänyt.. :)

(.) Mulla on näemmä kestomenkat, tänään taitaa olla kp6 ja edelleen tiputtelee, en ees muista koska olis ollu viimeks näin pitkäkestoiset kuukautiset...No, kunhan nyt parissa päivässä loppuis..
Muuten täällä ei mitään muuta olekkaan sitten tapahtunut, nää alkupäivät on niiiiiin tylsiä ja pitkiä..
 
Mango86 Onnea, nauti täysillä, se ei ole muilta pois!

mg Jos tuntuu, ettei saa ääntänsä kuuluviin, niin onhan se turhauttavaa. Siis noissa terveysasioissa. Lääkärit ei aina ole oikeassa. Voimia siihen, että pääsisit tutkimuksiin. Joskus pelkästään se, että on tutkittu, helpottaa oireita. Mulla ainakin niin, kun olin pitkään pienessä kuumeessa. Lääkäri otti verikokeet ja tutki ja tutki, ei löytynyt mitään. Sitten totesi, että et sä ainakaan kovin vakavasti sairas voi olla. Se helpotti ja lakkasin tarkkailemasta kuumettani ja olo koheni pikku hiljaa. Tsemppiä sulle!

Viola Niin tuttuja noi ajatukset. Välillä oikeen havahtuu, kuinka aika on vaan mennyt ja toista lasta ei kuulu. Myöhempään aloittaneilla on jo lapsia syntynyt ja me vaan tahkotaan. Seksiä tai yhdyntä on silloin kun se kierron perusteella on järkevää, ei muuten. Missä vaiheessa tutkimuksia olet? Multa ei vissiin tota progesteronia ole mitattu. Seuraavana on vuorossa miehen simppanäyte ja sitten käynti vastaanotolla yhdessä.

).( oisko dpo4... Oireita ei ole, kun en niitä tarkkaile. On se ihmismieli vavhva, viime kierrossahan olin 100% varma, että olen raskaana. Oli kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet. Oloani ei helpota yhtään se, että näytän siltä, että olisin raskaana. En edes tiedä kuinka monta kertaa on onniteltu, kysytty laksettua aikaa jne. Siis mähän voisin TEORIASSA olla raskaana, siksi ihmiset varmaan uskaltaa niin avoimesti kommentoida. Pitää kai ruveta käyttämään sellaisia vaatteita, joissa en näytä raskaana olevalta, tai sitten täytyy käydä leikkauttamassa pömpöttävä vatsa pois. Masentavaa.
 
Jensar: se tässä on niin hassua ja hauskaa kun mieheni alko ei haittaa mitenkään elämäämme muutama olut silloin tällöin ja viikonloppu iltoina vähän enemmän, se ei pode krapulaa tmv. joten ei ole rokulipäiviä...mut jo asiasta keskusteltiin ja vähän sovittiin josko jättäsi iltaoluset poikkeen... se on kasvanu perheessä jossa olutta menee kuin maitoa joten hyvinkin pitkälti opittu tapa... ja mie oon alkanu miettimään oluen vaikustusta tähän ei raskautumiseen myös... no seuraavaan kiertoon sitten...
 
Minnarun: Hyvä että saitte puhuttua. No ei tuo kuullosta niin pahalta mutta ainakin itse kun muistelen noita aikoja niin jotenkin se toisen persoona aina muuttui ihan sen parinkin jälkeen jo. En ole mitenkään alkoholia vastaan, otan itsekin kun mieli tekee, mutta silloin jos pitää päivittäin ottaa enemmän kuin esim. ruokajuomana niin katsoisin että se alkaa olemaan jo tietynlaista riippuvuutta, mikä ei ole hyväksi terveydelle eikä suhteellekaan. Johonkin on hyvä vetää se raja ja sopia yhteiset säännöt. Silloin ei se jomman kumman ärsytyskään pääse siihen suhteeseen pilaamaan muita hyviä asioita=) En usko että vähäinen määrä on haitaksi mutta jatkuva liikakäyttö voi huonontaa sperman laatua.
 


maanantai 18.4.2011


KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
tattoomam.................kp56/31.............26v....3.lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp53/??.....................3. lapsi
AiraM..........................kp46/~34..............................yk4
*Justiina*...................kp39/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
kissendaal...................kp35/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Ansku83......................kp30/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Sunflower11...............kp27/26-31.................3. lapsi....yk4
öttiskä......................kp27/28-30...........22v...1.lapsi.....yk1/10km2
nepari80.....................kp26/29..............31v...2. lapsi.....yk3
Sinderella...............kp25/25-30.........38v...6. lapsi....yk4/6km1
Miimau.......................kp24/27..............31v...1. lapsi....yk10
iloksi..........................kp24/31-33..........28v...1. lapsi......yv5
Camilla31....................kp23/??..........31v.....2.lapsi......yk1
Jul..............................kp22/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Bla-bla........................kp21/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp20/28.............25v...1. lapsi......yk7
Tuuska.......................kp20/28...........25v.....3.lapsi......yk4
Minnarun....................kp19/29-31.........30v...3. lapsi.....yk9
Viola30.......................kp19/27............31v...2. lapsi.....yk11
Lisey..........................kp16/30-32........28v.....2.lapsi...yk2/4kkm1
Zanca.........................kp15/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
MinyMom...................kp15/27-28..........26v....2.lapsi....yk11
Emmuska10...............kp14/34.............28v......2.lapsi.....yk2
macy gray...................kp13/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Barbamama35............kp13/23-28........35v...3./4. lapsi...yk8
Jensar.........................kp10/35-40.......32v....2. lapsi.....yk12/15ku1
Maira...........................kp6/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
SiSa78........................kp2/28-30.......32v.....2. lapsi....yk6km2
Pänä..........................kp?/26-34.......28v...1. lapsi....yk21




TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale, Epa_88



PIINAILIJAT
Barbamama35............dpo25
Ansku83.....................dpo17
kissendaal...................dpo13
Sinderella....................dpo7
Tuuska........................dpo6
Pänä...........................dpo4
Viola30........................dpo4
MinyMom.....................dpo2


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
mileon...............12.4.....kp??/??............??v.......?.lapsi.....yk?
Mango86............17.4....kp27/??............24v......2. lapsi.....yk1km1


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83



Listan lyhenteiden selitykset ja maaliskuun pinkan linkki etusivulla! =)




Plussarikasta huhtikuuta!
 
Viimeksi muokattu:
:attn: tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM ja *Justiina*!!! Ilmoittaisitteko mikä teillä tilanne, onko mahdollisesti mahtavia uutisia kerrottavana!?!? :heart: :attn:

kissendaal Mitenkäs siellä? :heart:

Kyllä tää odottavan aika on sitten pitkä! Pitihän se eilen taas hötkyillä ja tehdä yks nega lisää! Taidan oottaa ens viikkoon ennen kuin testaan seuraavan, siihen mennessä pitäis tätsyn tulla jos on tullakseen! :D

Aurinkoista ja keväistä alkavaa viikkoa kaikille! :heart:
 
Moi kaikki! Ja heti alkuun, onnea Mango! :)

Täällä testattu tänään viivanpaikka. Eli v*tuttaa kuin pientä oravaa. Oireitakaan ei ole, eli menkkoja odotellessa sitten.. Tosin mikään yllätys tämä ei ollut, mietinhän jo silloin aiemmin, että tuskin ovuloin edes tässä kierrossa. Oli niin oudot oireet, tai siis oireiden vähyys lähinnä.

Nyt täytyy vaan toivoa, että vuoto alkaa ajallaan ja seuraava kierto olisi taas normaali. Mietin kipuja ja limavuotoa ynnäillen, että ehkä oli toiminnallista kystaa tässä kierrossa. Joskus muinoin kerran olen samanlaista oloa potenut.

Voimia kaikille yritykseen, kummasti se ottaa päähän itseäkin vaikka vasta eka yrityskierto on meneillään. Ei voi edes kuvitella teidän pitkään yrittäneiden tuntoja, ei ihme että puhutte aina niin viisaita.

Kaikille mukavaa kevätpäivää toivotellen, Kissendaal
 
Heippa kaikki! :wave:

Kävin lukaisemassa kirjoituksenne. :)

Täällä mennään kp 16 ja ovis on ehkä tuloillaan, ehkä ei. : / Kohdunsuu tuntuu olevan hitusen ehkä avoinaisempi... Tai sitten ei...hmmm... Odotellaan vaan. Eli pitkä kierto ainakin tulossa.

Aurinkoista päivää kaikille!:flower:
 
Voihan piinaviikko.. Päivät vaan matelee, mutta olen ihan varma, etten ole raskaana :/ Toisaalta tämä kierto erilainen kuin muut, rinnat ei ole kipeytyneet ovulaation jälkeen kuten toisissa kierroissa ja muutkin raskausoireet mitä olen muka aikaisemmin tuntenu ovat tipotiessään. Aikaisemmin olin varma että olen raskaana, mutta nyt on vahva tunne etten ole.Saa nähä, malttais odottaa vielä :)

Isot onnittelut plussanneille :)
 
Mangolle hurjasti onnea plussasta!!!! :heart:

sunflower plussatuulia kovasti eli toivottavasti täti tajuaa pysyä poissa!

Täällä vaan odotellaan että täti älyäisi tulla kylään että pääsisi jo uuteen kiertoon! On tämä odottavan aika pitkä. Yleensä odottaa että ei menkkoja näkyisi ja nyt vaan odottaa että ne sit alkaisi :) yhtä odotusta koko kierrot aina...
 
Kiitos :) Tiiän ettei sais asiaa ressata ja kauheesti miettiä, mutta miten voi olla asiaa miettimättä?? Toivoo niin kovasti vaan olevansa raskaana :)
Seurailen omaa kehoa ehkä liiankin tarkkaan, nyt siis dpo 6 ja pientä alamaha vihlontaa.. Mitä lie oireilee vai kuvittelenko nämäkin vain :D

Millä Dpo:lla ootte saanu plussan? Tiiän ei sais testata aikaisin, kuhan vaan kyselen :) Enkä kyllä kielläkään etten kuuluis tähän himotestaaja kategoriaan, mutta nyt yritän pitää pääni vielä useamman päivän :)
 

Yhteistyössä