Hip hei, taitaa niitä vauvoja tosiaan alkaa tupsahtelemaan jo huhtikuisillekin

!
Täällä on oltu hereillä reippaana jo kuudesta asti, nyt ilmeisesti alkaa tämä rytmi jo kääntymään

! Naapurisopua ajatellen laitoin kuitenkin pyykkärin päälle vasta klo 9..
Olette keskustelleet taas monesta asiasta, ja niitä juttuja näin ensikertalaisena olen
mielenkiinnolla lueskellut. Eli jatkakaa ihmeessä

, ainakin minua nuo jutut on auttaneet. Imetystä itse jännitän, siis lähinnä sitä, että onnistuukohan..
Ja pitäisikö tosiaan hankkia jo etukäteen ne rintakumit, onkos niissä kokoeroja? Tai osaako joku suositella jotain tiettyä, hyväksi havaittua merkkiä (Ainu, Avent??? tms.) Mulla on saattanut mennä jotain ohikin näistä keskusteluista, pahoittelen siis kertaamista.
Sitten olen lisäksi pohtinut vielä sitä käsikäyttöisen rintapumpun ostamista... ilmeisesti siinä se Avent on saanut kehuja. Mutta ostaakko ennen vai jälkeen synnytyksen?
Minulla on muutoinkin sellainen ennen - jälkeen -synnytyksen lista

ja olen nyt vasta alkanut pestä vauvanvaatteita!
Me kun ei tiedetä sukupuolta varmaksi (vain veikkaus?) niin esim. vaatteita ei ole paljoa kertynyt. Vain sellainen "näillä pääsee alkuun"-paketti.
Nuo vaatteet tuppaa tällä hetkellä olemaan mielestäni niin sini- tai punavoittoisia. Eikä pelkkä valkoinen oikein nappaa..
Täytynee alkaa surffaamaan näitä nettipuoteja, tän kaupungin tarjonta on todella suppeaa.
Vauvan asennosta olette puhuneet, itse en ole siitä enää varma, ilmeisesti kaveri on pää alaspäin, mutta ihme sykkyrällä.
Oikealla kyljellä ylhäällä tuntuu kylkiluiden alla ilmeisesti peppu, mutta myös vasemmalle puolen nousee välillä iso "muhkura".. Mutta siellä nuo pikkujalatkin sitten sätkii.

Ja välillä masu laskeutuu alaspäin, mutta sitten hän taas työntää itsensä takaisin ylös. Hassu epeli

!
Ensi torstaina pääsen äitiyspolille synnäriarvioon, silloin rv 38+1. Onko muilla ollut näin myöhään? Noh, parempi silloin kuin ei lainkaan. Tämä muksu liikkuu todella aktiivisesti edelleen, eikä varmaan synny ennen käynnistystä. Supistuksia tulee päivittäin, muttei kipeitä tai säännöllisesti.
Tuli taas lähinnä omaa napaa tämä viesti.. Olen silti hengessä mukana teidän jutuissanne.
Tsemppiä kaikille synnärillä oleville tai sinne kohta meneville, synnytystavasta riippumatta!
Sille kun ei itse mitään voi, niin täytyy vaan ottaa vastaan mitä tulee.
Ja supistuksia niitä toivoville!
Muistakaahan käännellä kelloja ensi yönä.