Elikkä nyt minä onnistuin kirjautumaan (Lukija 76 = mamma 76)... Ja jos rohkenen haen jäsenyyttä kerhoon... jos passaaAlkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 14:33 Lukija 76 kirjoitti::hug: Kiitos kutsusta... Voishan sitä kokeilla onnistuisinko... en nimittäin oo mikään atk-välkky... harjoitus liene tekee mestarin =)
Nyt vaan tarvitsen ilmeisesti Miron äidiltä jonkun salasanan y-viestinä....? :attn:Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 14:43 mamma 76 kirjoitti:\Elikkä nyt minä onnistuin kirjautumaan (Lukija 76 = mamma 76)... Ja jos rohkenen haen jäsenyyttä kerhoon... jos passaaAlkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 14:33 Lukija 76 kirjoitti::hug: Kiitos kutsusta... Voishan sitä kokeilla onnistuisinko... en nimittäin oo mikään atk-välkky... harjoitus liene tekee mestarin =)
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 14:31 hömppö kirjoitti:\Tuosta päänsärystä tuli vaan mieleen, että ootko millon käynyt viimeks neuvolassa? Jos se ei sulla rupea helpottamaan niin ota ihmeessä neuvolaan yhteyttä, varsinkin jos tulee pahoinvointia/näköhäiriöitä tms. sillä voivat olla merkkejä raskausmyrkytyksestä. En millään halua pelotella, mutta juuri tulin äitipolilta ja siellä nimenomaan korostettiin tuota, ettei saa aliarvioida omia oireita. Antamalla pissanäytteen saat mielenrauhanAlkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 13:51 miranda-81 kirjoitti:Moikka!
Hiukan on tympeä olo. Päätä on särkenyt aamusta asti. :\| Ja tuntuu vain pahenevan. Muutenkin on niin laiska olo ollut eilisen ja tämän päivän. Harmittaa tällainen.
Eilen sain kasattua kotiintulovaatteet pikkuiselle. Saapa nähdä pysyykö samoina loppuun asti vai vaihdanko jotakin. Oma sairaalakassi on vielä vaiheessa. olen kyllä ostanut hygieniatarvikkeita valmikksi, mutta kassi ei ole pakattuna. Pitää sekin tässä joku päivä pakata.
Pitäisköhän tästä mennä pikku päiväunille ni jos tämä olo siitä helpottuisi...
miranda + masuli 33+1 :heart:
tuolla ylhäällä sun nimen vieressä lukee jos on tullut viesti :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 15:00 pikasso kirjoitti:Täällä myös jätetty salasanapyyntö!
Mistä tietää jos mulle on tullut yksityisviesti?
Miten niin puupää..? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 17:59 Gemini-04 kirjoitti:kirjoittelen vielä tänne kun ei tonne suljetulle osastolle pääse =)
Eli viime yö oli tuskaa.. just samalainen mitä tyttöjen syntymää edeltävä.. alaselkää särki ja tosi kovat menkkamaiset kivut vattan puolella..
Neuvola oli aamusta ja tätskä sano vauvan olevan toooosi alhaalla.. sanoi et pitää mennä synnärille tarkastuttaa tilanne jos uudestaan alkaa tollasia tuntemuksia olla.. koko päivän on alamaha tuntunu tosi raskaalta ja alaselkäkin juilii.. meinas et ei varmaankaan mene loppuun asti ja käski olla viikon tekemättä mitään et tulis toi 36 viikkoa täyteen.. mut meinas et hyvän kokoinen vaikka nyt jo päätäis syntyä..
Se hammaslääkärikin oli aamusta.. ei reikiä eikä mitään muutakaan mainittaivaa.. seuraavan kerran 3 vuoden päästä.. mä jo pelkäsin et on reikiä tai jotain.. kun ei ikinä oo ollu pelottaa jos joskus poraavat.. ai niin hio se tota mun toista etuhammasta kun siitä on lohkeillu palasia.. nyt tuntuu et siinä ei oo enää mitään lohkeemaa..
Nyt kattelemaan telkkaria ja vaan olemaan..
t:gemini+masukki rv 35+0 :heart:
Laita miron-äitille yv:tä niin saat hältä sen salasananAlkuperäinen kirjoittaja 27.02.2007 klo 23:57 tinni kirjoitti:kokeilin minäkin mutta multakin tivasi salasanaa eli mukaan tahtoisin jos vaan kelpaan :ashamed: olen kyllä aika huomaamaton kirjoittelija.... tai ainakin välillä tuntuu siltä
Ootko rekisteröitynyt? Voisin sit laittaa salasanan yksityisviestinä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 10:14 Äiti-79 kirjoitti:Miron Äiti :wave:
Minäkin voisin liittyä kerhoon
Eilen oli äitipoliaika, kaikki hyvin ja toivotaan ettei raskausmyrkytys uusi tässä raskaudessa tai jos pystyisi sitä vähän siirtämäään myöhemmäksi.??
Onko muilla kokemuksia miten voi itse vaikuttaa raskausmyrkytykseen?
Mulle lääkäri sanoi että pitää levätä nyt urakalla ja välttää kaikkea suolaista ja juoda vettä niin paljon kuin uppoaa.
Onko muita vinkkejä olemassa?
Vauvan painoarvioksi annettiin eilen 1990g, sanoivat että on ihan hyvänkokoinen vauveli.
Katsoin, kun joku oli lähes samoilla viikoilla kirjoitellut et painoarvio oli ollut 2500g-2700g! (En muista nimimerkkiä) Eli aikas iso vauveli ilmeisesti tulossa jos loppuun saakka saa kasvaa?! =)
Äiti-79 ja masukki 32+2
Mullahan on kans vaara että tuo myrkytys uusii..Ei mitään ihmeempiä ole sanottu millä sen voisi välttää, eipä sitä varmaan ole millään vältettävissä, se tulee jos tulee. Mulla huomenna seuraava äitiyspolikäynti. Painoarvio viime torstaina, eli rv:lla 31+0 oli 1kg700g. Virtaukset oli huonontuneet että saa nyt nähdä miltä ne huomenna näyttää... Toivottavasti ei vielä osastolle tarviis jäädä! Millä viikolla teillä ensimmäinen lapsi syntyi? Meillä 29+5. Kuinka usein käyt seurannassa? Minä olen käynyt n. kolmen viikon välein mutta nyt ei tullut kuin viikko väliä noitten virtausten takia.. Ja varmaan käynnit nyt tihenee.Alkuperäinen kirjoittaja 28.02.2007 klo 10:14 Äiti-79 kirjoitti:Miron Äiti :wave:
Minäkin voisin liittyä kerhoon
Eilen oli äitipoliaika, kaikki hyvin ja toivotaan ettei raskausmyrkytys uusi tässä raskaudessa tai jos pystyisi sitä vähän siirtämäään myöhemmäksi.??
Onko muilla kokemuksia miten voi itse vaikuttaa raskausmyrkytykseen?
Mulle lääkäri sanoi että pitää levätä nyt urakalla ja välttää kaikkea suolaista ja juoda vettä niin paljon kuin uppoaa.
Onko muita vinkkejä olemassa?
Vauvan painoarvioksi annettiin eilen 1990g, sanoivat että on ihan hyvänkokoinen vauveli.
Katsoin, kun joku oli lähes samoilla viikoilla kirjoitellut et painoarvio oli ollut 2500g-2700g! (En muista nimimerkkiä) Eli aikas iso vauveli ilmeisesti tulossa jos loppuun saakka saa kasvaa?! =)
Äiti-79 ja masukki 32+2