HUHTIKUUN MASUJEN PINO

RHW
Heips mammat!
Taalla kans yks saikkulainen seuraavat 2 vkoa...

A0205 juu sama taalla, ma kans kaipaan sita tupakkaa kahvin seuraks, vaikken koskaan mikaan heavy smoker ole ollukaan! Ne vaan jotenkin menee niin hyvin kasi kadessa...mutta sauhuttelu loppu ku seinaan kun plussasin. Onneks ei oo tuottanu ongelmia/vierotusoireita..!

Joo eli kahden viikon sairasloman jalkeen ois viela runsas 2 vkoa toita ja sit loma ja mammaloma. Ma kans kylla yritan nousta "normaaliaikaan" eli ihan ku oisin toihin lahdossa. Ja tulis huono omatunto mihen puolesta kun se nousee 6.15 joka aamu ja painaa pitkia paivia...on taa ahssua, etta kun ei ole kunnossa, niin on huono omatunto kotona olosta, mutta sitten jos joskus soitti toihin ja keksi tekosyyn olla pois, niin ei harmittanu yhtaan! :LOL:

Taalla on sellaset 11 astetta lamminta ja aurinko pilkistelee valilla. Mutta loppuviikoks luvassa sadetta ja ties mita... :kieh:

Taalla vouhotetaan noista Oscarseista, just oli kuva Nicole Kidmanista hoikkana ku mika - mut eiks sen pitany olla raskaana..??!!??
Mene tieda... :headwall:

Hyvaa maanantain jatkoa!

RHW & Tummy Tenant 31+3
 
Lisko
No heippa taas :wave:

Kotona tässä kirjoittelen pitkästä aikaa, ihanaa oli kyllä omassa sängyssä nukkua :)

Kahvia juon edelleen, hyvin maistuu (kuin myös ne kahvipullat :p )

Anoppi: minulla on ihana anoppi, touhuaa pojan kanssa aina mielellään ja ei puutu meidän elämään ja tekemisiin. Huolehtii kuitenkin silleen sopivasti :)

Limatulppa minulla tuli pojan aikaan n. viikko ennen synnytystä, nyt ei ole näkynyt vielä.

Kelanpäätökset tuli minulla aika nopeaan, joulukuun loppupuolella jätin hakemukset ja tammikuun alussa tuli, eli n. 1½ viikkoo meni.

pikasso kyseli kohdunsuun vihlonnasta, kokemusta ei ole kuin tässä raskaudessa ja on todella ilkeää :/ Nipistelee ja viiltelee välillä oikein kunnolla :\| sanoinkin tuosta tänään neuvolassa ja samoin siitä kun nyt viimeisen viikon aikana on 2 kertaa jalat meinannut lähtee alta, niin kipeetä tekee tuolla alapäässä ja liitoksissa välillä, käskikin ottaa rauhallisesti nyt ja välttää ylinmääräisiä ponnisteluja ja kävey reissut lyhyitä tai tai sit ihan hissuksiin eteenpäin. En pystykään kunnolla kävellä kuin korkeintaan lähikauppaan, sit alkaa olla tuskaa.

Tästä päästäänkin tämän päivän neuvola kuulumisiin :)

Eli vauva on poikkitilassa ja aika alhaalla, 15.3 on seuraava neuvola, jossa katotaan vauvan asento ja jos ei ole raivotarjonnassa vieläkään, niin varataan oys:iin ultra- aika ja siellä yritetään samalla kääntää jos ultrassa nähdään, ettei ole oikein siellä.

Paino: +630g/vko, yht. 10,5kg :whistle: (pojan aikaan 9,5kg tähän mennessä eli isompiin lukemiin "päästään" nyt ellei tule jotain notkahdusta vielä tuossa painossa, toivossa on hyvä elää :whistle: )
Verenpaine: 122/73
Pissa: ok
Hemoglopiini: 117, lisärautaa ei tarvii syödä jos ei ihan ala väsymys painaa päälle
Sf- mitta: 29 (pikkusen tuli keskikäyrän alapuolelle, mut oli eri mittaaja ja sanoi, et nyt kun on siellä poikkitilassa niin mitta ei ihan täsmää välttämättä)
Syke: 145 :heart:
Liikkeet: ++

Tässäpä meidän kuulumisia :) Nyt laitan pyykit kuivumaan ja lisää pyörimään.

Lisko ja "pikku- neiti" rv 33+5
 
minä taas täällä.. =) tää päivä meneekin taas täällä notkuessa.. olin tosin koiran kanssa äsken ulkoilemassa ja oli aivan ihanaa olla siellä.. hissukseen kun menee niin ok.

mites noi liikkeet tuntuu kun vauva on oikein päin? siis ylävattalle navan yläpuolelle terävimmät liikkeet vai miten?
viimeksi kun ultrattiin vko 28 tai 29 niin oli raivotarjonnassa.. mutta mun mielestä noi liikkeet tuntuu kyljissä eniten.. niin mietin että oisko siellä jotenkin poikittain?? seuraava neuvola ens viikolla ja meinaan siellä kyllä kysäistä tuosta..
jos on jotenkin väärä asento tms. niin en tosiaan alakautta synnytä! :whistle: vaikka "takapuoli" antaskin sen mahdollisuuden.. (tarkoitan kyllä lantioo... :LOL: )

no mutta tälläsiä tälläkertaa...

jalava ja smurffi..

ai niin A0205 mitäs sulla olis vaikka loppuviikosta ohjelmassa taikka ens viikolla? mietin sitä treffaamista.. minkä lainen aika sopis? mulle ehkä noi aamupäivät parempia kuitenkin... ? mutta palataan!
 
Mulla liikkeet tuntuu ihan ympäriinsä. Ja on rt:ssä. Välillä venyttelee tai jotain niin pää painaa alaspäin ja jalat pungertaa tuossa keuhkoja kasaan! Ja käsillä välillä huitoo kylkiin! :D

Hieno ilma on, kiva kun toi pakkanen laski! :)

Tänään on illalla se hammaslääkäri.. :/ En kyllä anna sinne koskea kun nyt ei taas ole särkenyt pitkään aikaan. Mut kattokoon nyt sillä peilillään että kuinka rikki ne on noi viisaudenhampaat, ja mitä niille pitää sit tehdä kun vauva on syntynyt.

Rv 31+4.
 
Hei.

KELAN PÄÄTÖS tuli mulle kun olin ollut reilun viikon äitiyslomalla.. Ainakin muistaakseni. Mähän aloitin loman varhennettuna eli 50päivää aiemmin kuin la.

MAHASSA SEESTEISEMPÄÄ, ei edes ole supistellut niin paljoa. Tänään uskaltauduinkin lasten kaa ekaa kertaa tänä talvena meidän lähipuistoon ja huomenna ajattelin käydä illalla kaupoilla (tai siis lähinnä Lastentarvikkeella hiplaamassa ja kaverin kaa kahvilla).

Josta näppärästi tuohon KAHVIaiheeseen. En juo kahvia ollenkaan, mutta TEE kyllä maistuu. Ja kaikki makea.

SAIRAALAKASSIA ajattelin tänään kyhätä vähän kasaan.. Tai siis että laitan sinne ainakin suklaat ja kirjan odottamaan, heh. Ja vauvan vaatteet johonkin pussiin, mies voi tuoda sit myöhemmin mut itse haluan päättää mitkä vaatteet..

Meidän 4v ja 2v sanoivat, että HALUAVAT SAIRAALAAN MUKAAN SYNNYTTÄMÄÄn, hih. Mä yritin niille sit kertoa, että ei sinne silloin kannata tulla vaan sitten kun vauva on syntynyt niin voi tulla katsomaan..

PAHOINVOINNISTA.. Onko muilla palannut?? Mulla välillä tosi huono olo ja kahtenä peräkkäisenä yönä olen herännyt siihen, että luulen, et kohta tulee oksennustauti tai jotain.. niin inhottava olo tuolla suolistossa. Liekö vauva painanut jotenkin vai mikä aiheuttaa. Ikävää kuitenkin. Tai sit NÄRÄSTYSKIN voi tietty provosoida..

LIMATULPPAA en ekasta huomannut lainkaan, tokalta irtos viikko ennen synnytystä.

Orapihlaja ja sykerö34+5
 
hippu76 harmaana
Heips!

On tosiaan ihanaa, kun mennään jo kevättä kohti, aamutkin on jo tosi valoisia!

Älkääpäs nyt ihan vielä alkako synnyttelemään, huih;)

Neuvolakuulumisia;

Paino - 350g/vko, nyt yhteensä tullut 9,5kg

RR - 131/69

sf-mitta - 31

Ja sitten tämä meidän vaavi oli päättänyt kääntyä perätilaan!!
Olen vähän ounastellut jotakin sellaista, kuten jalavakin kirjoittelit, olen tuntenut liikkeet vain navan molemmin puolin ja enemmänkin sellaisena "möyrimisenä" - lisäksi eilen illalla aloin vielä kokeilla, enkä tuntenut päätä tuolla alhaalla, sen sijaan joku pyöreä ja isohko kumpu on ollut jo jonkun päivän tuossa navan kohdalla ( arvelin olevan peppu tai pää ).

Eli nyt sitten kahden viikon päästä lääkäri katsoo tilanteen ja jos ei vaavi ole kääntynyt, mennään äippäpolille katsastamaan, josko käännetään :\|
On vähän kurjaa, kun on supistellutkin sen verran, että pelottaa jos hän alkaa syntymään perätilassa...

Onko teillä jollakin muulla vaavi vielä perätilassa ( en muista nyt äkkiseltään )? Tai onko kokemusta aiemmista raskauksista - kääntyykö itsestään enää tässä vaiheessa?

Anopeista oli juttua - itselläni on tosi mukava anoppi, ja on aivan innoissaan ensimmäisen lapsenlapsensa syntymästä...välillä se on jo hieman huvittavaakin, muttei toisaalta mitenkään ahdistavan liiallista.

Täytyypi alkaa vähän siivoilemaan, huomiseen!

t. hippu ja pikkunen 34+0
 
Ai niin.. RASKAUSARVISTA.. Eli mullahan tuli ekalta niitä aivan megasti: oon arvilla tisseistä alaspäin suurin piirtein polviin asti.. Tokalta ei sit tullut uusia eikä oo tullut nytkään MUTTA nyt vatsanahkaa alkanut kirimään ja vanhoja arpia kutittamaan niin, että niitä raapiessa pinta alkaa verestää. Saa nähdä vieläkö tässä uusiakin arpia sit tulee.. Ja SEKTIOARPEA kutittaa myös ja välillä pakottaa kun oon enemmän pystyssä ja liikkeessä. Arpi on vaakasuora.

PERÄTILASTA: mulla toka lapsi oli ilm koko raskauden perätilassa, mutta sen verran kätevän pieni että huiputti kaikkia pudottamalla takapuolensa tosi alas lantioluitten väliin. Syntyi sit kiireellisellä sektiolla yllätysperätilana, kun olin synnyttämässä ja huomattiin, että tyttö tuleekin toinen jalka edellä. Ainut mistä olisi voinut asian päätellä oli just tuo, etten tuntenut kunnon potkuja koko aikana. Silti luotin sokeasti ammattilaisten arvioon tilanteesta, vaikkei ikinä ultrattu. Nyt mulla eri th ja arvioi että tää vauva on rt, mutta silti mua epäilyttää.. Voiskohan tuon mun taustan tuntien pyytää, että kuitenkin kaiken välttämiseksi varmistettaisiin tuo tarjonta tk:n ultralla.. ettei tulis taas yllätyksiä.. tai vois ainakin sit tosiaan yrittää tuota käännöstä yms. Mun yhdellä tutulla ainakin käännös onnistui hyvin ja vauva syntyi alateitse useampi viikko käännöksen jälkeen. POIKKITILASTA en tiedä miten tekevät..

orapihlaja
 
Pikasesti, Hippu, mulla esikoinen kääntyi 35 viikolla perätilaan, ja kun oli pylly jo laskeutunut sen verran, ja vähän lapsivettä, päätettiin tehdä suoraan sectio. Eli käännöstä ei edes yritetty tehdä.

Ja en tiedä miksi, mutta silloinen neuvolatäti neuvoi mua olemaan suostumatta käännökseen. Silloin kun hän toimi kätilönä (vuosia sitten) oli tuo käännösyritys kiellettyä. Miksi?, en tiedä :/
 
Jalava täällä toinen myös jolla pahamieli siitä että äippäloma alkaa tosiaan vasta 3vk päästä ja olen ollut jo ainakin kuukauden putkeen kotona "vaan".tuntuu niin laiskalta..mulla tosin toi esikoinen tossa häiriköimässä.mutta ei mulla kyllä pääkään enää kestäisi töistä kropan lisäksi.lääkäri kirjoitti mulla saikkua 3vk.sen jälkeen jäi 3pv vielä töitä ennen kuin äippäloma alkaa.

olin tänään shoppailemassa.ostin tulevalle pikkuiselle peppupyyhkeitä ja bamse paidan ja housut :heart: miehen kummitytölle löytyi myös bamse yömekko.huomenna ajattelin kauppareissulla ostaa vähän vaippoja babylle.

Ao205 täällä myös tulee aina tosta kahvin tuoksusta tupakki mieleen.tekee sitä välillä mieli polttaa mutta en kyllä rupea siihen hommaan enää.sit siellä saa taas koko ajan juosta :LOL:

äippärahapäätös tuli mulle viikossa.eli tosi nopeesti.esikoiseta meni mun mielestä pari viikkoa.

sisko tulossa kahville kivaa!päästään juoruamaan.mies kattomassa meille isompaa autoa.hän niin tohkeissaan.poika ihme känkkäränkkä ollut tänään.voi kun ei korvatulehdusta olisi tulossa raukalle..


Olikos joku niitä kaksostenvaunuja ostellut???? meillä olisi vielä hakusessa.jos käyettynä hyvät ja edeulliset sais niin sekin kävis.muuten sitten uutena joudutaan sellaiset hamstraamaan.

no niin eipä muuta

gismo ja kyllikki 31+1

niin ja kivaa kun alkaa joillain jo vauvat vaan olla valmiita syntymään :heart: siitä piti vielä että mulla laskeutui esikoinen viikolla 34 ja syntyi 39+6 elikkäs muhun ei ainakaan pätenyt toi 4vk sääntö josta joku mainitsi..

iiks muakin kyllä jännittää uusi vauva ja uudet kujeet :D
no niin heippis!!!
 
Lisko
Meillä poikkitilassa ja potkut tuntuu vasemmalla kyljessä ja kädellä kutittelee (-> lue kaivelee) oikeaa kylkeä, muutama viikko sit vielä oli aivan varmasti perätilassa ja tunki jalkoja kohdun suuta kohti ja virtsarakko oli todella kovilla :/ Nytkin vaikka terkka epäili poikkitilaa (ei enää perätilaa) niin välillä tänäänkin tuntunut kaivelua tuolla kohdun suulla :/ Käännöstä sit rv 37 jos ei käänny :\|

Lisko
 
Hui joko sitä ollaan niin pitkällä et alkaa limatulppia irtoileen!?
mulla ei ekasta sitä tullut niin jännityksellä ootellaan millon nyt tulee :LOL:

Anoppi on onneksi tosi mukava tyyppi :heart: välillä tuntuu et oon anopin kans enempi tekemisissä entä oman äidin kans, vaikkei meillä huonot välit olekaan.

Mää pääsen huomenna kampaajalle!! huippua..

Kahvia on taas pystynyt vähän juomaan ku tunkee pullaa suun täyteen ekaksi :LOL:

ja nyt taas syömään :p

triine 31+5
 
maanantaita!!

Huomenna olis sitten neuvola ja hammaslääkäri.. :$

Vauvan kuvittelisin olevan edelleen rt:ssä.. mut rakkoahan tuo on alkanu viimeaikoina takomaan.. liekkö sitten nyrkittäny.. en tiiä...

alkaa noi liikkeet olla aika erilaisia.. enkä niitä tunne.. saa kädellä kokeilla et liikkuuko se ja sit näkee et maha heiluu.. mut en tunne sitä..

nyt jos menis keittiötä siivoamaan..

t:gemini+masukki rv 34+6 :heart:
 
mie
mutzi81!

miksi hoet koko ajan sitä että lapsi tulee ennen aikojaan???
onko sinulle kerrottu näin vai oletatko vain koska edellinenkin on tullut?
kuulostaa vaan niin hassulta kun jatkuvasti sitä hoet että mitä sillä asialla haet?
olisit ja nauttisit kun tämä vaavi on pysynyt kauemmin jo masussa ja varmaan pysyykin ellet stressaa koko ajan tuota asiaa........ :D
 
Olisiko ketään niin taitavaa joka osaisi avata meille suljetun yhteisön, niin ei tarttis kärsiä noista valopäistä jotka täällä aika ajoin pyörii :kieh: :kieh:

Että siis voi suksia #&%?$!*!!!!!!!!!!!! \|O \|O
 
Moikka!

Hippu: Meillä viimeviikolla terkka epäili, että olis perätilassa, mutta miusta potkut kyllä tuntuu ihan selvästi ja näkyykin tuossa navan yläpuolella. En sit tiedä.. Mutta asiaa tarkkaillaan kuitenkin varmuuden vuoksi, hyvä niin.
Mites tämä kääntäminen sitten tapahtuu, jos siihen joutuu?

Gismo: Meillä on ostettu käytettynä kolmipyöräset Emman kaksostenrattaat. Kekemusta ei siis vielä ole, mutta ei mitkään "huiput" ole, aika edulliset uutenakin ostettuna. Mutta miusta ne näytti ihan näppäriltä ja halvalla saatii (120?). Välttää meillä täällä maalla :D

Meiän muksu näyttää vaa lisäävän tehoja potkuihin loppua kohden =) Älytön meno mahassa pääll pitkin päivää. Alkuilta on rauhallisempaa, mutta illalla sit alkaa taas mellestys.

Meillä mie raukka on kipeenä, alko tänää koskee sillä mahaa tosi kovasti ja paha olo, mutta ei okseta eikä #&%?$!* :ashamed: Ja töihin sen pitäis vielä yöksi mennä. Ihan säälittää. Lähenki tekee sille eväät jo valmiiksi, ettei enää niitä tartte tehä, saa sen aikaa huilia tuossa sohvalla. Miulla olis tarkotus laittaa vielä stroganof tulemaan huomiseksi uuniin. Jos vaikka kattelis illan elokuvan siinä samalla kun ruoka kypsyy!

rouva80 ja "sisko"33+2
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 18:13 mie kirjoitti:
mutzi81!

miksi hoet koko ajan sitä että lapsi tulee ennen aikojaan???
onko sinulle kerrottu näin vai oletatko vain koska edellinenkin on tullut?
kuulostaa vaan niin hassulta kun jatkuvasti sitä hoet että mitä sillä asialla haet?
olisit ja nauttisit kun tämä vaavi on pysynyt kauemmin jo masussa ja varmaan pysyykin ellet stressaa koko ajan tuota asiaa........ :D
Onko siitä sulle jotain erityistä haittaa jos toinen on huolissaan omasta lapsestaan? Voin kyllä vannoa, että jos sulla itellä menee raskaudessa joskus joku "pieleen" niin takuuvarmasti hermoilet sitä seuraavassa raskaudessa. Minusta tuossa ei pitäs olla mitään ihmettelemistä...päinvastoin olisin ihmeissäni, jos joku synnytettyään 900g (tai sitä luokkaa) painavan lapsen EI olisi huolissaan :kieh: :kieh: \|O

Kiitos. Helpotti. :D

Galluppeja en taaskaan muista :ashamed: Äitiyspäivärahasta tais olla puhe ja muistelen, että mulla kesti noin kuukausi enneku päätös tuli.

Raskausarpeja ei ole tullut näköjään tässäkään raskaudessa mutta joku ihme ihottuma ilmestyy aina aika ajoin mahaan. Siis punaisia pieniä näppyjä molemmille sivuille jotka kutittaa aivan mielettömästi \|O Mitähän lie?

Limatulpan irtoamista en ole minäkään huomannut aikasemmissa raskauksissa, saas nähdä kuinka nyt...

Ja nyt heti kun muistan niin isot onnittelut sinulle (oliko raputirallaa) joka tässä välissä kerkesit naimakaupatkin tehdä :D :flower: :flower: :flower:

Mä oon tänään ollu vähän huolissaan tästä vauvasta kun tuntuu, että liikkeet vähenee todella paljon. Saan tosissaan tunnustella, että onko tuolla ollenkaan eloa :/ Päivällä menin sohvalle makaamaan eikä mitään ruvennut kuulumaan puoleen tuntiin. Sit ku nousin ja "riehuin" hetken niin muutama hullu muljahdus tuntu. Nyt illan aikana muutama potku, mutta mielestäni harvinaisen rauhallista on ollu...jos nyt kohta ei ala tuo asukas mekkaloimaan kunnolla niin lähen kyllä polille.

Muuten vointi kohtalainen, pahoinvointi on minulla vihdoin loppunut. Eli nyt kun oon saanu olla kotona niin pahoinvointikin loppui pikkuhiljaa...johtuu varmaan siitä, että saan syödä sillon kun on nälkä ja levähtää sillon kun uuvuttaa.

Voikaa paksusti ja toivotaan, että vauvat pysyy vielä vähän aikaa masun suojassa :)

t. hömppö 32+6
 
Moi taas :wave:

Viime torstain nla kuulumiset:

hb 98
verenpaine 124/80
pissa puhdas
painon muutos +850/vko :whistle:
sf 29
tarjonta rt

Neuvolasta laittovat lähetteen Tayssiin, kun ei meinaa toi hb nousta ja verta meen sit täl tietoo tankkaan itteeni sinne täl viikolla.

Labrassa kävin tänään taas verikokeissa, kun nyt sit epäillään et ois keliakia, kun rauta ei imeydy.. :/

Selkäkin tuntuu sanovan ittensä irti pikkuhiljaa.. käveleminenkin on jo vaappumista.

Galluppeihin.. Maitoo rinnoista alko tuleen jo ennen plussaa ja paidan kastelee liki päivittäin.

Kahvia tulee juotua normaaliin tapaan, tuntuu ettei ilman sitä aamu oikein lähe käyntiin.

Niin... Kerhon nyt sit meille perustin tän pinon sijaiseksi, otsikolla Huhtimasut07. Salasanan saa multa laittamalla mulle yksityisviestiä.

Raputitirallaa oli naimisiin mennyt, Onnea!

:flower:


Miron äiti ja "Sisu" 32+4
 
kata harmaana
Iltoja!!

Meillä on vihdoinkin taisteltu esikko untenmaille..... :headwall: Tiedä häntä mikä sitä vaivaa...joka ilta on yhtä sählinkiä ja sit alkaa valitus et pelottaa nukahtaa...on iltasadut, peittelyt ja yövalot..mä jään yleensä omaan sänkyyn lukemaan et tietää viel et on joku hereillä, mut silti ei vaan rauhotu...onko kellään muulla ollu eskarilaisen kaa tämmöstä???

Aina ei oikeen jaksais...mies on viel aika yksoikonen näis jutuis...et sit meil on taas niitten välil kauhee tsempalo ja mä sit yritän selittää et ei se ainakaan karjumalla siitä rauhotu... :eek:

Että semmosta!!
Anoppiasiaan...mun avoppi(ku ei olla naimisissa :D )on sinänsä ihan ok..mut en mä sen kaa mitenkää läheinen oo...mun esikoista ne kohtelee sinänsä ihan ok, mut ei se niille tasavertanen "lapsenlapsi" ole, mikä on sinänsä harmi ku ei hällä o ku mun vanhemmat..ne on kyl sit sitäkin läheisemmät!! =)
Näillä appivanhemmilla tuntuu olevan vakaa käsitys siitä et joka asiaa mitä me päätetään elämäs tehä ni pitää vähän kritisoida et olikohan järkevää...siit mä en tykkää ku en ootommoseen tottunu.Sit niitten lapsenkasvatustyyli ja politiikka on hyvin erilaista ku mun...
jotenkin en niin helposti tuu sieltä pyytäneeks sitä hoitoapua.. :snotty:

Limatulpasta vielä..niin ku jo aiemmin kirjotin ni ei oo ainakaan vielä lähteny...esikosta lähti kus päivää ennen ku synnytys alko..saas nähä sitte!!

Mä oon kans ollu taas huolissaan tän masuasukin voinnista taas vaihteeks tänään...liikkeit on ollu taas tosi vähän..liikelaskennassa sain just sen kymmenen tunnissa täyteen...
Täytyy huomenna soittaa sille neuvolatädille et ottas noi sydänäänet ja ruinata sitä lähetettä sinne äippäpolille.
On tää yhtä murehtimista :(

Joku muukin kirjotteli et on ollu palleaseudulla kipua..
mul on ihan sikakipee rintalasta..tää kirjotaminenkin sattuu siihen ja lisäks on noi lavat tuol seläs niin jumis et hyvä ku saa henkee.Hauska ajatella nukkumaanmenoa ku pystyssä olokin jo ahistaa.. :kieh:

olipa vali vali :whistle:

jospa tää romaani ny riittäis taas tältä erää...öitä!

Kata&hemmo
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2007 klo 22:41 hömppö kirjoitti:
Miron äiti

Laitatko vielä tähän kaikkille ohjeet miten kerhoon liitytään? Minä en ainakaan osannu...oisko tuolta pitäny valita "hae jäsenyyttä"?

heitti pihalle kun sain kirjotettua "ohjeen" eli joo täällä yks lahopää perustaa kerhon vaikka ei oikein itekkään tajua.

Eli juu sieltä valitaan se kohta et hae jäsenyyttä (?) ja sit tulee kait muutama kysymys ja mä sit hylkään/hyväksyn hakemuksen..

Näin mä nyt tajusin ohjeita kun yritin tos lukee... Mut katsotaan ja ilmotelkaa jos tulee ongelmia.. :wave: <br><br>
 

Yhteistyössä