*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~ syyskuussa -->

Heippatirallaa!!

Lis69: Mä ostin apteekista Lady Vita Plus:saa mikä on erityisesti raskaana oleville makso jotai 20 eur vähän alle ja siitä riittää 3 kk.. ;)

Tilia-cordata: Mä kans pyörin sängyssä ihan vimmatusti ja asentoo ei meinaa löytyä, sit herään aina yöllä pissalle nykyään ja aamusta vaik on tavallaan väsyny niin ei saa enää unta, varmaan huono olokin vaikuttaa tohon heräämiseen.. :whistle:

JJ-t: Mä ainakin värjäsin just tänään tukkani..en oo kuullutkaan et siitä ois pikkuselle jotain haittaa..mulla melkein musta tukka, joten ei oo mitää vetyperoksidia väreissä..Mistä ootte kuullu et siitä ois jotain haittaa ja mitä? :/

Q:Np-ultrasta: Ootteko miettiny et mitä sit teette jos kuulette ikäviä uutisia? Itse ajattelen että silti pitäisi lapsen, sillä siinähän oli silti suurempi todennäköisyys et kaikki on hyvin vaikka turvotusta olis. Toisaalta sitten taas.. kauheen vaikeita asioita! :$

).( Tänään illalla ollu ihan tosi down fiilikset ei oikeen mikään kiinnosta, onneks äippä tulee kohta yökylään ni saan seuraa.. :) On niin kova ikävä että tuntuu tosi pahalta..onneks ihana rakkaani lupas ettei enää ikinä tarvii olla erossa näin pitkään, tosin taitaa olla nyt niin et tullaan siel ulkomailla viettään kokolailla koko vuosi mikä vähän huolestuttaa, mut kyl neuvolat ja muut haluun käydä täälä suomessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilia cordata:
Ootteko muut huomannu ongelmia nukkumisessa vaikka niin paljon väsyttääkin? Mulla on vähän vaikea saada unta, heräilen usein, mikään asento ei ole hyvä ja aamulla ei kerta kaikkiaan pysty nukkumaan myöhään. Kerrassaan ärsyttävää. :kieh:
Tämä on todellakin huomattu! Todella ärsyttävää! :kieh:

Muutenki olo ihan kehno koko ajan ja sit on uni huonoa, ruoka ei maistu ja muuta kivaa... :kieh:
 
Guess: tuo mitä kysyit, kannattaa jokaisen kyl miettiä jo vähän etukäteen miten suhtautuisi huonoihin tai "arveluttaviin" uutisiin np-ultrassa. Meillehän kävi vuosi sitten niin, että vauvalta löydettiin suht. paljon turvotusta niskasta ja myös selän puolelta. monta viikkoa mua pompoteltiin sinne tänne ja seurattiin tilannetta, loppujen lopuksi vauva kuoli kohtuun rv16. Tässä vaiheessa oli kyllä tilanne todettu niin toivottomaksi että keskeytyslupa oli jo anottu, mutta loppujen lopuksi sitä ei tosiaan tarvitukkaan kun luonto hoiti homman itse. Mä olin kyllä jo valmiiksi sen homman miettiny, että mitä jos kaikki ei olekaan hyvin. jotenkin sen aavistin. eli siis kaikki istukkabiopsiat ym. punktiot olisin otattanut jos jotain mahdollisuuksia terveeseen ja ennenkaikkea ELÄVÄÄN lapseen olisi annettu. siinä vaiheessa kun lääkäri kertoi että lapsella on tosi paha olla, koska turvotus on noin massiivista ja katsoin ultraruutua jossa Hissu näkyi, ei liikkunut eikä tehnyt mitään....sinä hetkenä tehtiin miehen kanssa keskeytttämis-päätös, ei siinä ollut vaihtoehtoja. Hissulla oli luultavasti Turner, mutta tätähän ei koskaan todeksinäytetty, koska hänestä ei saatu mitään näytteitä synnytyksen jälkeenkään otettua.

huh, surullisia asioita muistella...mutta toivottavasti ei tarvitse IKINÄ KOSKAAN enää moista kokea. :'( mut kyl mulla tämän Kapriksen kanssa on erilainen fiilis, uskon kyllä ihan kympillä että hän tulee tähän maailmaan syntymään tomerana ja terhakkaana sitten huhtikuussa :heart:

Nyt nukkuun! kellohan on jo vaikka mitä!

Gardenia&Kapris 8+3
 
puuh, vois tämä väsymys jo hellittää.. tänään on ollu taas sellanen päivä että aamusta iltaan ihan zombina menny, silti vaan ei voi mennä ajoissa nukkuu kun muksukin yökylässä mummilassa :ashamed:

mulle tuli tossa iltapäivällä ihan kamala himo subwayn patonkiin ja oli pakko sitten hakea. no puolikkaan otin mukaan ja kotona sen mussutettuani tuli himo saada lisää.. no tässä sitä sit pohdiskelen että mitä kotona olis syötävää :kieh:

kai se on pakko raahautua sänkyyn...

Nellah ja täys 10
 
Oi Gardenia, oli kyllä varmasti elämän raskaimpia kokemuksia, voi kauhee. :|
On toi kyllä näin ajatellen ihan mielettömän ihmeellinen juttu miten luonto sitten useimmiten hoitaa tilanteen ja miten äidillä vaistot pitää paikkansa. :saint:

Luota vaan 110% vaistoihisi, ne ei petä! =)

öitä kaikille! |O
 
AAM
:wave: haudi... pikaisesti morjenstamassa.
Poika vaatii seuraksi katsomaan pikkukakkosta.. :whistle:
Nukkuminen täällä onnistuu missä vaan milloin vaan, asento kuin asento. pikkurassa sohvalla tai lattialla kovalla alustallea, u name it I`ll do it ! :D

Mamma85 tervetuloa :wave: minunkin puolesta.. joo noin laskurit saattaa näyttää mitä sattuu... mut toi 11 rv ?? :/ *kulmakarvoja nostava hymiö* ?

Q: hmm... vaikea päätös jos tulisi tieto että jotai in vialla. Puolisoni sanonut ettei halua vammaista lasta mutta itse en ole halunnut edes miettiä asiaa... :( sanotaan että pohditaan sitten JOS asia tulee ajankohtaiseksi. Sitä ennen meillä on terve ja elävä vaavinalku mahassa :) :heart:

Pääasia: joskus täältä luin että voi olla vahingollista lapselle mutta mene ja tiedä.. tuskin siinä niin paljon vereen niitä imeytyy että olisi se siinä vaiheessa luokiteltu vaaralliseksi äidillekin :|

Vitamiini Lady Vita Plus, otan kun muistan. Raudat oli neuvolassa 137 joten ei hätiä mitiä vielä.. ja ukko sanoi että inexin henkilöstömyymälässä oli jotai rautavalmistetta 5 eur pullo joten käskin tuoda kotio :D jotai hyötyä taas sielläkin töissä olemisesta...

Talvitie :hug: luoja millä sitä valaisi itseensä uskoa että siellä on kaikki hyvin? niinpä niin. Samoja mietin mutta ei sitä voi elää koko ajan pelossa. Mulla jäänyt pois pahoinvointi ja turvotus mutta väsyolo on vielä siitä uskallan luottaa että tiineenä vielä ollaan :) :hug: eikö sulla ole väsyoloakaan ?? :( :|

nyt valmistautumaan pojan viihdytykseen... vartoo tuossa malttamattomana.

AM & hippunen 8+6
 
miracle onneksi olkoon! =)

vitamiineista sen verran että en ole vielä alottanut minkää syömistä,mutta olisikohan tarpeen,koska olo on niin väsynyt ja vihanneksia yms. tulee syötyä nyt niin vähän.vain porkkanaa ja leivän päälle salaattia ja kurkkua vähän. marjoja syön aamupuuron kans.hilloja,mansikkaa ja mustikkaa.

mamma85 minun puolesta Tervetuloa!!! :wave:

omaa napaa: olo on huomattavasti parantunut,siis pahanolon kannalta.iltasin se on edelleen kovaa,mutta päivällä sitä ei aina edes huomaa. =)
eilen illalla ostettin mäkkäristä flurryt ja söin melkein 2 ja senkö takia sitten yöllä heräsin närästykseen. siis se "kipu" aaaltoili selkään ja korviinki.. siis aika huvittava juttu,enimmäkseen se polttelu oli ylävatsassa ja sen takia aattelin että se on närästystä.hain sitten rennien ja sillä meni ohi. mutta nukkua ei voinu,ei edes mitenkää päin maaten voinu olla.istuin sen puoli tuntia ja aattelin jos vaikka mitä... :|
painoa on tullu kilo. liikunta taas maistuu paremmin,kävi kuntosalilla pitkästä aikaa.ja eilen tein reilun tunnin juoksulenkin. jalat,kädet,selkä ja hartiat on vähä "jumisa" =)

katoin just tuossa kuopuksen syntymästä kuvia ja tuli tippa silmään,ku tuli mieleen se ihana vauvaaika ja se vauvan syntymä ja kaikki ne tunteet.. :heart:

mutta tämä tälläerää. mennäämpä rouvat hyvällä mielellä ja hyvät olot kaikille toivottaen;
pai ja nuppu 8+4 (jo) =)
 
Huomenia,

Hiusten värjäämisestä: olen värjännyt jo parikin kertaa tämän raskauden aikana ja kysyin oikein lääkäriltä mielipidettä. Hän sanoi, että erilaisia mielipiteitä voi toki olla, mutta jos hiusten värjäys oli vaarallista, niin siitä toki olisi noussut kova kohu. Ainehan on hetken päässä ja päänahka on aika vahva ja on toki eri asia, jos noita myrkkyjä söisi. Toki kaikenlaisia jäämiä siitä varmaan elimistöön kerääntyy vuosien kanssa.

Np-ultran jännääjiin kuulun minäkin. Mulla on niin huono fiilis edelliseltä kerralta, jossa täti ensin haukku mut, kun en jo ollut varannut valmiiksi jatkoseula-aikoja (asia, josta neuvolassa ei mainittu) ja sitten kun hän ultrasi, niin ei aluksi sanonut mitään, vaan tihrusti naama väärässä ruutua. Jäi tosi huono fiilis. Toivottavasti nyt ei ole sama täti ultraamassa. Jotenkin kammoan koko tuota paikkaa. Siksipä mulla on vielä yksi ultra yksityisellä ennen np-ultraa. Toivottavasti tällä kertaa tulee positiivisempi tulos ja käynnistä jää hyvä mieli.

Vitamiineina mulla on raskaus Multitabsi. Siinä kun on riittävästi foolihappoa. Mullakin on aina ollut hyvä hemoglobiini, joten sitä rautalisää en välttämättä tarvitsisi. Muutenkin yritän syödä terveellisesti nyt ja välttää kaikki niitä ruoka-aineita, joita neuvolan lapussa lueteltiin. Maksalaatikkoon olisi aika ajoin himo, mutta nyt syö, vaikka eräs lekuri sanoikin, että siinä on maksaa niin vähän, että voisi syödä. Samoin pehmeisiin juustoihin suhtaudun varoen. Mitenkäs on muuten fetajuuston laita, onko se turvallista? Valmissalaateissa ja lounaspaikoissa ei fetan alkuperämaata tiedä, joten olen fetan nyt jättänyt väliin.
Nyt täyttelemään neuvolan lappusia, niitä ruokailujuttuja yms. Niin ja keittämään se aamupuuro.
 
hiukset Ensin mietin että jos värjäis tätä pehkoa, kun alkaa vanha väri olee jo tosi kulahtanu, ja sit mietin että en ehkä värjää päänahkaan asti, vaan olin jo ajatellu että laitan raitoja, niin mun äiti (joka on kampaaja ammatiltaan) sano että ET KYLLÄ LAITA MITÄÄN VÄRIÄ PÄÄHÄSI.... Ja mä olin aika järkyttyny tästä voimakkaasta kannanotosta... :eek: Se sanoi, että kun niitä värien turvallisuuksia ei oikeesti ole koskaan selvitetty, niin ihan turhaa riskeerata oman lapsen hyvinvointi ja kehitys oman turhamaisuuden takia. No niinhän se on, joten ilmeisesti sitten ainoastaan leikkautan tukkaani raskausaikana. B)

Q:Np-ultrasta me ollaan sinnekin lähinnä menossa sillä ajatuksella että mennään katsomaan meidän pikkuista vaikka neuvolatäti sanoikin että "sinne ei sitten mennä vain kurkkaamaan vauvaa"... No mutta siis... jotenki ajattelen että on hyvä tietää etukäteen, pitääkö ehkä varautua johonkin huonompaan, mutta en todellakaan aio keskeyttää yhtään raskautta. Jos lapsi ei oo elinkelpoinen niin kyllä luonto hoitaa.

).( tänään taas vähän oireettomampi päivä. vähän herkät tissit edelleen mutta ei pahasti. Mun puolesta nää tissit vois vähän enemmänkin kasvaa... :kieh: huonoa oloa vähän mut ei pahasti... Aamupala auttaa. :D Iho on IHAN KAMALA. Naama kukkii ja leuka on siis täynnä pieniä valkopäitä. Ihanaa. :kieh:
 
Eilen palsin reissusta.Eka 4t päikkärit ja sitten vielä yöunet 23-11.Ei siis väsytä lainkaan :LOL:

Rupesin kanssa ihmetteleen ja panikoimaan kun rinnat eivät ole lainkaan arat?!enää,alussa oli kovinkin.HUono merkkikö?

rv 7+3
 
jennuska
Uusi odottaja täällä on. tahtoo porukkaan mukaan. laskettu aika on 9.4.09 lääkärien mukaan se olisi 14.4 mutta itseltäni tuntuu että 9.4 on se ehkä oikeampi ajankohta.

rv 9+1
 
Tervetuloa takaisin milkystern! Eiköhän nuo oireet vaihtele, itselläkin oli heti aluksi rinnat tosi kipeet ja arat, ja paisuivat kuin ilmapallot. Nyt arkuutta on enää pääosin aamuisin, päivän mittaan vähenee, ja useimmiten ei edes huomaa mitään.

Eilen oli taas tunnemyrskypäivä, vaikka muuten on menty aika tasaisesti. Oltiin talotyömaalla ja päädyin vollottamaan oikein urakalla kun yks kaapeli ei suostunut menemään kolosta, vaikka kaikkeni yritin. :LOL: Lisäksi olin koko päivän NIIN vihainen, nimenomaan tuolle ukkoselleni, ja tietysti täysin syyttä. Taisi olla väsy ja nälkäkin asiaa auttamassa, kun iltaa kohden sentään helpotti. No, tuossa aamupäivällälueskelin MLL:n saamme vauvan -lehtistä, ja meinas taas vetistely alkaa. Toivottavasti tää ei pahene, ettei tarvi töissä alkaa sitäKIN oiretta peittelemään.

Oli puhetta np-ultran ajankohdasta, meillä vasta 13+2 (menkkojen mukaan laskettuna). Edelliselle viikolle yritettiin, mutta ei millään sopinut aikatauluihin. Mun on tosi vaikea olla pois töistä kun olen n. 100km päässä töissä ja aina tarvittais sijainen jos häivyn oppitunneilta. :/

Nyt pistelen kurkkusalaattia ja sämpylää nassuun, hyvää! Tuli mieliteko tohon kurkkusalaattiin, ja hyvin tuntuu uppoavan. :D Ruokavaliosta muuten, itse en oikein ole noihin pakastepizzoihin koskenut sen jälkeen kun huomasin, että niissä on aivan sikana lisäaineita. Jo aiemmin oon yrittänyt hieman vältellä ylimääräisten lisäaineiden syöntiä ja nyt koitan entistä tarkemmin lukea pakkausselosteet. Muutenkin taidan olla aivan friikahtanut näiden ruoka-asioiden kans... tiedättekö muuten saako majoneesia syödä? Siinähän on raakaa kananmunaa, mutta toisaalta etikkaa, joka kai kypsyttää sen kananmunan?!?? ..kö?

ventti. 9+5
 
Tuolla euroopassa pörrätessä ei onneksi ollut kovinkaan huono olo,tänään on sitten sitäkin enemmän.Ei okseta mutta muuten.
Yleensä tartten sen kupillisen kahvia jotta lähen käyntiin mutta tänään en voinut kuvitellakaan sitä ko ajatuskin teki niin pahaa.

Eilen hain apteekista kanssa tota raskausajan multitabs-juttua,kun nuo omat ruokailut ovat niin epäsäännöllisiä ja mitättömiä,vaikkakin koitan nyt panostaa taasen kunnolla ja säännölliseen ruokailuun=)
 
Tervetuloa mukaan myös jennuskalle!

Huomaa, että tarttis imuroida ja siivota muutenkin, kun viihtyy ah niin hyvin palstoilla vaan... pakko kai viedä matot ulos ennenkuin alkaa taas sataa. (mönkii kohti siivouskaappia)

ventti. 9+5
 
Tinjaminnille suuri :hug:

Oli pakko tulla jakamaan tämä iloinen asia teidän kanssa. Tänään kun aamulla heräsin, ei oksettanut tai heikottanut. Sain juotua hieman ja energia riitti jopa lasten huoneen siivoukseen :D En oo 3viikkoon tehnyt siis yhtään mitään. Ruoka ei siltikään maistu ja on kova homma saada se alas, mutta eipähän nouse enää ylös :D
Kävimme koko perhe aamulla metsäretkellä ja oli ihanaa.

Olen siis palannut elävien kirjoihin. Kaikille ihanaa sununnutaita ja nyt oli ihan omaa napaa.
 
hiusten värjäyksestä siis sehän on yksi näistä mitä on jo kaun mietitty, vähän niinkun kahvi. mun kampaaja sanoi että ei mitään hätää, sillon tällön kun värjää. itsellä värjäys kaksivärisesti eli kyllä tuli eilen kunnon vetyperoksidihöyryt :ashamed: ajattelen sia niinkun töissä kemikaalien kanssa että sillon vaan kun on pakollista. en kuitenkaan ajatellut koko raskausaikaani näyttää variksenpelättimeltä, kun muutenkin itsetunto nollassa näiden finnien ja turvotuksen kanssa :(

guess sulle piti sitä kirjotta että se satamakadun ultraushan on kaupungin plveluita ja mäkin kun menen sinne np ultraan niin neuvolassa jo varoiteltiin että niillä on tosi tiukka aikataulu :/ typerää tommonen, kyllä niiden pitäis silti otta jokainen siakas yksilönä huomioon!!

koskiklinikasta joku kyseli paripäivää sitten kun kerroin saavani huonoa palvelua. toinen oli marjatta tuppurainen ja toinen joku sirkka tai jotain.. siis todellakin huonoa palvelua yksityiseltä lääkäriasemalta!!! edelleenkin mainosta pihlajalinnaa ja tommi vimpeliä :attn: (puhun siis tampereen paikoista).

(.) aamulla meinas taas entää, mutta heti kun mehua join niin pystyi jatkaan unia. jotenkin menee hermot kun joka yö sitä herää neljän aikaan pissalle ja sitten uni ei tulekkaan helposti ja herätys jo 5.30 |O nivusissa tuntuu entistä enemmän kiristystä ja vihlomtaa, kohtu siellä venyy ja paukkuu. luin että se alkaa olemaan greipin kokoinen tässä vaiheessa :eek:

JJ-t ja mussu 9+5
 
Moikkelis!

Sunnuntai on ja jo kahdet päivänokosetkin olen ottanut..on niin unelias olo ja sitten olen vielä ison omenamuffinsin, porkkanaleivoksen ja salmiakkia syönyt, olen siis myös ähkypähky :x :hug: Teki vaan mieli niiiiin herkutella, toivon mukaan pieni mauva masussa ei siitä suuttunut :heart:

Raskaus multivitoja mäkin olen popsinut, aina 2 tabua päivässä. Tuntuu ihan fiksulta ja tarpeelliselta.

Onnea Miraclelle, olet rouva nyt, se on kyllä maailman ihaninta olla naimisissa :flower: ja oioioi, kun vielä vauvelikin syntyy, niin buenos aires!!

Rakkaat ihmiset te aina puheskelette kovin "oma napa" -juttua. Olen sitä ihmetellyt.. Täällähän on juuri mainiointa käydä lukemassa mitä itse kullekin kuuluu, mitä oireita on tullut lisää/mitkä vähentynyt, ultrajuttuja.. Se kiinnostaa :) Ei hätää, jos kertoo itsestään.

Hyvää sundayn jatkoa äitylit! :heart: ;)


 
Tervetuloa uudet odottajat joukkoon!!!

tinjamin: Otan osaa :(

Talvitie: Etpä oo ainoo, joka miettii just noita ajatuksia, et kaikki ei ois hyvin. Nyt vielä juilii niin ku menkkojen alkaessa ni ei voi todellakaan välttyä. Itellä on piinaa vielä ens perjantaihin, jotta näkee onko kaikki ok vai ei. Turvotus ei oo kyl laskenu, jotta siihen nähen kai kaiken pitäs olla just eikä melekein.. En tiä. Kammottavia nää ku ei voi itelleen ja ajatuksilleen mitään. (Jotenki vaan on alkanu hiipiä mieleen, et ku kerran isosti antaa ni miksei se ottaski isosti pois.. :( )

Kesis:
Tuo miun vitamiinipurkki on ihan Multivita - monivitamiini- ja hivenainevalmiste apteekin hyllystä. Ilman A-vitamiinia ja rautaa sekä kromia eli just passeli odottaville. Miula 100kpl purkki eli kestää suht pitkään vieläpä. Sit tuo kalsiumpurkki on Calci Strong 800, jota mie otan vaan kahen sijaan yhen (200kpl purkki). Näitä suosittelivat, ku lonin noita purkkeja läpi.

ON: Tää lentsu on heltiämään päin, mut taas pientä lämpöä iski. Ärsyttävän nuutunu olo yhä :( Ja noista peloista on vielä sanottava se, jotta aika ristiriitaiset tunnelmat loppujen lopuks ku kuitenki hajut etoo entiseen malliin ja nyt on alkanu taas lantio enteillä pahojaan. Mie en kestä jos tää persaus menee taas kipeeks ennen aikojaan. Mie varmaan paisun sit ihan läskistymisen ilosta ku ei kykene liikkumaan.. argh. Maalailen täs piruja seinille sopivissa määrin..

Ainaista valitusta.. hah.

pietu- ja luomu 9+5

P.S. Nyt on alkanu ärsyttää tuo "luomu" -nimikekin. Oikein alleviivaan, jotta on sitä kuksittu ja silleesä alulle saatu.. hoh! Pitänee miettiä jotain nohevampaa.
:snotty: :LOL:
 
Hehei! täällä vielä yksi tähän suureen joukkoon! laskettu aika olisi 11.4.2009 ja esikoinen tulossa :) tulevia vanhempia jännittää oikein kovasti! Jyväskylässä päin ollaan ja täällä olisi myös tarkoitus synnyttää :)
 
Tervetuloa uusille :flower: :heart:

Pahoitteluja Tinjaminille! :hug: :hug:

Juu eli ny mie oon rouva! :heart: Uppo outoa, eikä meinaa viel kunnolla tajuntaan iskeä, mut upeaa se oli. Häät meni ihanasti vaikka pari kommellusta kävikin (mm. geelikyns irtos ja hukku sen siliän tien, sulhane meinas nähä miut enne valokuvausta yms). Morsiamen ryöstökin oli ja sulhanen lauloi kaksi kappaletta sekä lausui hempeitä, jotta saisi morsiamensa takaisin :heart: :heart: Olo oli mitä mahtavin! Ei mitään pahaaoloa ole ollut ja kaikki hyvin! TOSIN, tänään tuli verta.. Iha vain vaaleenpunaseks paperi värjäyty, mutta se tapahtui seksin jälkeen ja jaksan uskoa parasta.. Koska kuitenkin se on suht normaaliakin ja sen jälkee ei vuotoo oo tullu =)
 
Onnea miracle vielä kerran! :flower: Ja tervetuloa joukkoon lennameli! :wave:

Omasta navasta on sanottava sen verran, että tänään juilaisi ensimmäisen kerran häpyliitokseen. Totesin isännälle, jotta tästäkö se taas alkaa.. Tuntuu hurjalta, jos jo nyt alan oireilla :| Muutenkin on juilinut alavatsaan niin kuin menkkojen alla.. Inhaa.

pietu- ja xxx <--- :LOL: 9+5
 
miracle, heips muistat varmaanki tuolta maaliskuun puolelta mutki, aattelin sulle tänne tulla toivottelemaan onnea naimissinmenon johdosta!:hug: Toivottavasti kaikki meni hyvin ja sait kauniit häät!!! :) Onko raskautes muuten menny hyvin? :)

Eternal-life ja plankton 13+5 :) :wave: :flower:
 
Heissan taas..Piakiset kuulumiset taas nopsaa..
Halit niitä tarvitseville ja uusille tervetuloa..
Minäkin olen noita multivita raskaus vitamiineja syöny joka raskaudessa..
Hiusten värjäyksestä tosiaan vielä että eihän niitä värejä syödä joten uskaltaa sen pään värjätä pariki kertaa kk eikä siitä vaaville taatusti mitään haittaa ole.. :D itse värjäillyt aina asiakkaiden hiuksia ja omia hiuksia vaikka raskaana..
Jos joku huumeäiti saa terveen lapsen niin miten ihmeessä kerran kk hiusten värjäys voisi niin vakavaa olla? :D eli väriä vaan päähän vähän piristämään nuutunutta oloa..
Omaa napaa taas että paha olo jatkuu ja väsymys on ihan hirvee..
Mulla on tullut taas silmiin tollasia patteja niinkuin tosta tokasta tuli synnytyksen jälkeen..Ihmeellisiä pahkuroita tuolla alaluomessa silmää vasten..Ei ole kivan näköisiä..Mut hormoonit siis jyllää..
Nyt keskiviikkona olis kolmeleta sitten se neuvola ja nyt jo alkaa jännittää..
Mutta nyt töihin lähtö...
Vaavimasu ja napukka 8+5
 

Yhteistyössä