Huhtikuun inssiläiset

Kysyin sitä erikseen, että voisiko varmistaa ultralla; lääkäri sanoi ettei he voi koska "ultraustikun" päähän laittevassa kondomissa on siittiöitä tappavia aineita.. eli ei :\|
Musta tuntuu ihan samalta, että ohi meni. Kun oli vielä tuo pidättäytymisaikakin, josta ajateltiin kerrankin pitää kiinni että tulee kunnon "lasti" :ashamed: Tuli joo, mutta kiva jos sen takia meni ohi.

Tosin, ovistuntemukset tulee heti kun pregnylin pistää, mutta ei tarkoita vielä mitään; pregnylhän ensin kypsyttää munarakkulan loppuun, sitten irrottaa, eli uskon että ollaan nappiajoituksessa kaikesta huolimatta :hug: Samoinhan se on ovistesteissä; plussan jälkeen menee se 24-48h irtoamiseen, eli plussan jälkeen tulisi pupustella ahkerasti =)

Älä siis amodini masennu, mäkin koitan olla.. :wave:
 
moi olen tuolla toukokuun puolella mutta vilkuilen välillä muitakin missä mennään meillä kans käytetään hanskaa ainoa ero että se on lateksiton kun muuten kutisee vimmatusti (allergia) :)
toivottavasti joku saa ainakin nyt tietoa ettei se kondomi ole ainoa vaihtoehto ultratessa
 
raskaus meni kesken joten tulin toivottelemaan teille tsemppiä jatkoon ja toivotaan että monet teistä plussaa.
hoidon jatkosta tiedän paremmin vasta perjantaina mutta näillä näkymin clomeilla jatketaan heti tähän kiertoon.
 
voi ei Päärynä :hug: mitä tuohon nyt voi sanoa, annetaan tikkari ja viedään se heti pois. :'(

Jos jostain pitää voimaa, etsi siitä, ettei sen pienen ollut tarkoitus syntyä, ehkä siinä oli jokin pahasti vikana, ehkä siitä olisi tullut sairas tai muuta kamalaa, ja että se meni kesken niin pian, todennäköisesti hormonitoiminta palautuu nopeasti ennalleen.

Mutta surusta ei pääse kuin itkemällä, ja saa surra, pitää surra.

Toivon sinulle ja miehellesi voimia kovasti paljon :hug: Aika lopulta viimein haalista surun värit.
 
päärynälle haleja ja jaksamista surun aikana ja pakko kertoa meillä tuli helmikuussa inssin jälkeen keskenmeno rv5+ ja ainakin meidän hoito paikassa neuvottiin pitämään yhdet kuukautiset väliin että kohtu ehtii palautua :hug:
 
Käynpä minäkin välillä höpöttämässä jotain..

Inssi on tehty tänään ja nyt alkaa kahden viikon piinailu. Se yksi jäljelle jäänyt folli oli 21mm ja siittiötkin liikkuivat hyvin. Lekurin mielestä oli ihan hyvä ettei folli ollut vielä irronnut ja kehotti vielä harrastamaan vaakamamboa tänään ja huomenna.

Täytyy taas toivoa parasta ja pelätä pahinta.
Toivottavasti mahdollisimman moni plussaisi =)
 
Heipä hei, kaikki!
Mulla huomen aamulla 2 inssi,edellisestä inssistä kylläkin aikaa 2vuotta. Nytkin oli tarkoitus tehdä ivf, mutta tällä viikolla selvisikin ultrassa ettei oo tarpeeks munarakkuloita kehittynyt.
Joten hoito muuttuikin nopeasti inssiksi...mulla oli yks 16 mm ja muutama pienempi tiistain ultrassa ja pistelin puregonia eiliseen saakka.Annostus 150yksikköä. Nyt toivotaan että munarakkula ois kasvanut vähän isommaksi.
Tänä aamuna oli pregnylin vuoro ja nyt tuntuu tosi kipeeltä alavatsa...jotain siellä tapahtuu :)
Tässä alkaakin sitten muutaman viikon piinailut ja toivonpa että tärppäisi.

Mulla takana lapsettomuutta 15v. Olisi vihdoinkin mun vuoro saada vauveli.
Olen hoidossa yksityisellä ja hoidot etenee vauhdilla.

Toivottelen kaikille plussatuulia :hug:
 
tulinpa tännekin kertomaan, että siirtyilen pikkuhiljaa taas tuonne toukokuun inssiläisiin. Tein tänään pp14 negatestin, joka oli kyllä merkkienkin mukaan jo tulossa, niin suuren suurta shokkia en saanut negan läsähtäessä ruutuun =) nyt vain uuteen kuukauteen uusilla eväillä toivoen, että ajoitukset osuisivat paremmin kohdalleen. Sitten en enää tiedä miten sitten sen jälkeen.

Tehkäähän paljon plussamerkkisiä testejä siellä :wave: itse en ainakaan kaunistanut tämän kuun tilastoa yhtään :snotty: kun joku niistä tilastotappioista puhui :)
 
SEE
Ekaa kertaa tänne kirjoittelen,lukenut olen toki paljon. Meillä ensimmäinen inssi oli 25.4. clomit+menopur. Ovis tuli omineen joten irrotuspiikkiä ei tarvittu. Lapsettomuutta takana 1.5v. Mulla PCO. Maanantaina 23.4. foliikkeli 19mm ja sitten mittailtiin tikkujen kanssa ovista. Ja ovis tuli tikun mukaan 24.4. Inssi päivänä oli folliikkeli 21mm ja simpat priimaa ja kohdun limis 10mm joten kaikkien pitäisi olla kohdillaan. Nipistelyä ja lämpöä on. Ois kiva kuulla lisää noista tuntemuksista mitä inssiläisillä on toimenpiteen jälkeen ollut. Miten aikaiseen olette raskaustestin tehneet? Tiedän että toi 2vko olisi se aika mutta ...


Iloista kevättä kaikille kaikesta huolimatta!!!!
 
amodini: no niin olisin... *polkee jalkaa* KAIKKI ME OLTAIS ansaittu plussa...

:headwall:

SEE: hurjimmat on tehneet haamuplussia jo 9 päivää oviksen jälkeen.. testin pakkausseloste sanoo,että kolme päivää ennen menkkojen alkua voi ehkä jo näyttää haamua (ACON 10)-testi. Mutta ehkä se siinä tosiaan 13-15 päivää oviksen jälkeen on se hyvä aika testailla, jos haluaa olla hätähousu, koska niinhän me kaikki halutaan.. malttamattomasti tulla raskaaksi. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Itekki tehny vaikka kuinka monesti jo negatestejä .. liian aikaisin :saint:

Voimia ja malttia kaikille piinailuun.
 
Mitä kuuluu tänne? Onko vapun jälkeen testaajia kuulolla?
Meillä testipäivä ensi perjantaina ja ikävä kyllä en ole kovinkaan toiveikas. En tiedä mistä johtuu, mutta jotenkin on vaan sellanen tunne ettei taaskaan tärpännyt. Kai sitä odottaisi jotain mullistavia ja selkeitä oireita, jotta uskaltaisi toivoa. Tähän asti ei ole ollut oikeastaan mitään, mitä nyt inssin jälkeen nippaili jonkin verran muutaman päivän ajan. Tänään on vähän rinnat ruvenneet aristamaan tai sitten olen vaan hypistellyt niitä epätoivoisena liikaa.. On tää niin piinaavaa!!
 
inssiläinen
Täällä yksi vapun jälkeen testaileva. Mulle sanottiin, että perjantaina kannattaisi testata, mutta kun menkkojen pitäisi tulla jo keskiviikkona niin ajattelin testailla jo keskiviikkona ja varmistella perjantaina.

Mulla on sellainen kutina, että plussa tulee, mutta voin olla tietenkin väärässäkin. Ei ole ikinä tuntunut kaksi viikkoa näin pitkältä kuin tuo inssin ja testailun välinen aika!

Mukavaa sunnuntaita!

 
Tänne ei ihmeempää. Huomenna tulee tasan 2 viikkoa inssistä, mutta toiveet ei nyt kauhean korkealla ole. Viimepäivinä ei ole oikein muita (kuukautis-)oireita ollut kuin alavatsan turvotus ja ehkä rinnat hiukka kosketusarat... En tiiä... Lugeja vielä kolmeksi päiväksi, eli eiköhän vuoto alkaisi siinä perjantain paikkeilla. Jos ei ala, niin ehkä sunnuntaina voisi testata... En kyllä usko et taaskaan tarvii tuhlata testiä...

No mutta hauskaa vappua kuitenkin kaikille!
 
Inssiläinen
Sori kun en ole esittäytynyt virallisesti, mutta kun en aiemmin ole näillä palstoilla seikkaillut, joten käyttäytymissäännöt on hakusessa :)

Ajattelin nyt kuitenkin lisätä plussaa sinne pinon listalle. Eli ekaa kertaa olin inssissä puolessa välissä huhtikuuta ja nyt näytti testi plussaa, joten raskaus on alkanut....jännää on!

Mukavaa vapun jälkeistä viikkoa!

inssiläinen
 
inssiläinen
Minulla ei ollut lääkkeitä, ongelmana oli miehen siittiöiden puuttuminen eli luovutettuja käytettiin.

Oireita tunsin jo hyvin varhaisessa vaiheessa, esimerkiksi kun oli ne parin päivän hormonipiikit (muistaakseni esim. pp4-5) kropassa niin sain ihan järjettömät jalkakivut ja kuumeilun ihan kuin vaihdevuodet olisi illalla iskenyt mutta aamulla oli täysin normaali olo. Niin ja nenä oli ihan kuin tukossa vaikka ei ollut flunssaa. Muuten sitten olen palellutkin ja ollut kananlihalla aika usein ilman syytä. Mahan kohta rupesi turpoamaan jo ekalla viikolla. Noin viikko hedelmöittymisen jälkeen alkoi tuntua vahvasti, että kohdun alueella jotenkin laajenee (ehkä tähän vaikuttaa se että kohtuni on jotenkin taaksepäin kallellaan). Luulen, että kuvotus alkoi jo silloin kun vähänkin hormonit kävi suuremmilla kierroksilla esim. siinä pp5 ja hajuaisti herkkenee aina välillä, mutta ei koko ajan. Rupesin myös pp8 itkemään töissä, joka on kyllä ihan poikkeavaa mun luonteelle, silloin viimeistään oli selvää että nyt kaikki ei ole ihan normaalia :) Rinnat arat, mutta olisin odottanut, että pahemmin. Semmoisia oireita nyt ainakin on ollut. Ja koko aika olen ollut jostain syystä varma, että plussa tulee, mitä lie aavistusta tai vainoharhaisuutta ;-)

Oikein paljon tsemppiä kaikille!!! Joudun poistumaan täältä ainakin toistaiseksi kun olen lähdössä pidemmälle ulkomaan työmatkalle.

Lykkyä tykö kaikille!

inssiläinen
 
Tulen minäkin tuomaan terveiset, kun pitkään olen näillä sivuilla vieraillut.
4-vuotta lapsettomuutta takana. 20.4 tehtiin eka inssi apuna clomit kp3-7
Eilen tein elämäni ensimmäisen plussan, toivon vaan että myös pysyy plussana (yhden kensenmenon kokeneena kuitenkin pelko km pelottaa)

Toivon kaikille voimia ja kovasti onnea jatkossa..

ps; selittämättömiä mekin olimme
 
Kiitos
Täällä pidetään sormet ja varpaat ristissä, että kaikki menisi hyvin.
Normaaleista ja niistä jokakuukausittaisista kuvitelluista oireista oli pokkeavaa paljonkin sitten lopulta.
- Jatkuva pissahätä ja välillä myös olo, että olisi pissatulehdus
- Nännit kipeytyivät tosi araksi, kun ennen kuukautisia yleensä minulla on vaan rinnat kipeät.
- Nippailua oli koko ajan inssistä lähtien ja ei ollenkaan sellaista alavatsakipua kuin kuukautisten alkaessa.
- Mulle tulee päivää ennen kuukautisia yleensä armoton päänsärky, nyt ei tullut
- 2 viikkoa tasan inssistä tuli aamulla ruskeaa tuhrua paperiin (silloin olin jo aivan varma että täti tuli) mutta päivän mittaan se loppui.

 
Sasa ja Inssiläinen, lämpimät onnittelut plussasta!! Ihanaa kuulla täälläkin hyviä uutisia!
Oma napa: kp31/30, en ole vielä testannut, kun en uskalla..Muutaman päivän ajan on jo ollut sellanen olo, että menkat ehkä alkamassa, mutta vielä ei mitään konkreettista ole tapahtunut. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa tänään illalla/huomenna aamulla pitäisi menkkojen alkaa, muuten kyllä täytyy jo testailla.
Tuntemuksista sen verran, että pää on toista päivää kipeä (liittyy varmaankin menkkojen alkamiseen), pientä nippailua on ollut oikealla puolella alavatsaa(erilaista kuin menkkojen alkaessa yleensä), rinnat olivat kipeät mutta nyt vain vähän arat sivuilta. Lämmöistä en uskalla sanoa kun tuntuu, että peräkkäisissäkin mittauksissa saatta asteet heitellä yli 0.5C.
Yritän pitää itseni kasassa ja ajatella, että kesäkuussa sitten IVF, mutta pakko myöntää, että välillä sitää löytää itsensä haaveilemassa siitä ihmeplussasta..
Onko muita huhtikuun inssiläisiä, jotka eivät vielä ole testanneet?
 

Yhteistyössä