Huhtikuun inssiläiset

Täällä ei ole iloisia uutisia kerrottavana. Yhtään rakkulaa ei ollut lähtenyt kasvamaan tälläkään kerralla ja limis oli ihan kitukasvuinen :'(

Siirrymme nyt siis IVF jonoon ja tositoimiin päästään vasta joskus vuodenvaihteessa. Nyt täytyy alkaa keskittyyn muihin juttuihin ja jättää tämä vauva asian puiminen myöhempään syksyyn... eiköhän se tästä iloksi muutu kun kesäkin tulee ja toukokuuksi on varattuna viikon loma Turkiin tyttökavereideni kanssa.

Jään taka-alalle seuraileen teidän onnistumisia. Peukut pidän pystyssä teidän kaikkien puolesta.
 
Voi Näpsy olen niin pahoillani. Iso voima :hug: sulle! Lannistua ei kannata. Tiedän tunteen, odottaminen voi tuntua nyt ikuisuudelta, mutta usko pois että nopeasti tämä kevät ja kesä menee kun on kaikkea mukavaa tiedossa, aurinkolomaa yms ja ajatukset saa vähän muualle tästä vauva projektista. Jaksamisia ja positiivista mieltä!

Pupuvaimolle myös tervetuloa tänne huhtikuun leiriin, vaikka niin toivoin että oltais voitu molemmat siirtyä tuolta maaliskuun piinailusta jo tuonne plussakerhon puolelle!
niin se vaan menee, joku tarkoitus tällä kaikella täytyy olla.Meidän pikkuisten aika ei sitten ollut vielä. Tsemppia sulle 3.een yritykseen myös.

Nalalle ja Pompulle, peukutetaan viela että ensi viikkoon mennessa siellä ehtii kasvaa oikein hienoja follikkeleita jotka ovat päättäneet hedelmöittyä! :attn:
 
Heippa kumppanit! =) :wave:

Minä täällä tulen hännän huippuna, tänään pitäisi hakea lääkäriltä pistosvälineet ja apteekista Menopuria; toivottavasti osaan pistää ilman opastusta :x Mukaan kuulemma tulee joku opasvideo, ja sairaanhoitajallekin voin kuulemma varata lauantaina ajan omasta tk:sta ajan jos tuntuu, etten kykene yksin pistämään :( Mutta tottahan mä tästä selviän, enkös :snotty: Eihän se voi niin paha rasti olla :xmas:

Ens viikon torstaina olis sitten verikoe ja ultra. Toisaalta hyvä, niin vähän katkee tää piinailu..

Joku neuvoi, että jättihelokkikapseleita syömällä pystyy kasvattamaan upeita folleja, eli purkkien kannet auki ;) :saint:
 
ilmoittaudun mukaan.
eka inssi tehtiin 4.4 ja testipäivä on ens viikon perjantaina 20 päivä. ei jaksais odottaa..
aika oireeton olo lukuunottamatta sitä että olen inssin jälkeisinä päivinä ollut vatsa alueelta lämmin kekäle sekä muutamia kertoja on vihlaissut esim.sohvalta noustessa äkisti tahi kylkeä kääntäessä muuten ei niin mitään oiretta.

no ens viikolla sen sitten tietää, toivottavasti ei joutuis pettymään..

päärynä kp28
 
voi näpsy.. olen kovin pahoillani :hug:

tsempityksiä kaikille piinailijoille tasapuoleisesti :wave:

omasta navasta: Eilen lh-testiin plussa ja inssikin tehtiin. Jotenkin kuitenkin sellainen olo, että miksi se nytkään onnistuisi, kun ihan ensimmäisellä kerrallakaan samoissa olosuhteissa ei onnistunut. Täällä vihoittelen viikonlopuille, kun ne sotkevat hyvän kuukautiskierron \|O Mutta niin, inssi tehty.. ja (epätoivoinen) piina alkanut.
 
Näpsylle voimia todella paljon..... :hug:

pp11, Itselläni eilen ja tänään on ollut ruskean liman sekaista vuotoa pyyhittäessa....eli se tästä inssistä ja vasta viikon päästä pitäisi alkaa varsinainen vuoto ja Teroluttien lopettaminen keskiviikkona.

Toivos että alkais nyt sitten kunnon vuotokin samalla kertaa......

Ei näytä tuo tiputtelu vuoto sitten loppuvan. ....hittolainen!!!! kyllä katkuruus ja kateus taas tulee nostamaan päätään näiden loputtomien pettymysten ansiosta.

Onko kellään ollut tuota samaa tiputtelu ongelmaa ja saatu sitten jollain kuriin tai edes syy löytynyt siihen.....

 
Uni
Hei kaikille, mulla on menossa nyt pp16 eikä ole vielä menkat alkaneet vaikka tuntuu kokoajan että kohta vuotaa. Testasin eilen negan.. en nää toivoa tässä kierrossa kun rinnat eivät ole olleet eikä ole vieläkään kipeät. Eikö se olisi ainakin "välttämätön" ja paljon kertova oire? Ja onko muilla samoin että täti ei tulekaan vielä pp14, miten pitkään teillä on pisimmillään mennyt?
 
Heipat ja hengissä ollaan :wave:

Pahin pettymys on nieleskelty ja mieli täällä on jo paljon parempi. En tiiä mutta mulla on jotenkin "vapautunut" olo nyt. En oikein osaa selittää tätä oloa mutta ehkä se kaikki paine ja tämän asian vatvominen on nyt tipahtanut harteilta ja nyt ei voi kuin odottaa loppu syksyä ja IVF hoidon alkua. Mieli on sen suhteen rauhallinen että takana 3 inssi yritystä joista vain ekassa päästiin siirtoon asti ja nämä kaksi viimeistä todisti sen ettei tämä hoito toimi mulle koska munikset ja limis eivät reagoineet annettuun lääkkeeseen kummallakaan kerralla. Lääkärikin meinas että clomit on mulle huono lääke sen suhteen kun ei omaa kiertoa ole ollenkaan ja nehän saattaa vaikuttaa ohentavasti kohdun limakalvoon. Tottahan varmasti välillä mieli tulee heittelemään ja eihän tämä asia minnekään ole kadonnut mutta nyt kun asialle ei voi tehdä mitään niin mitä sitä turhaa päässä pyörittelemään vai mitä tuumitte?

Lääkäri aikoi vielä soitella ensi viikolla että mitä tehdään tämän kuukautisongelman kanssa. Toivottavasti pääsisin johonkin verikokeisiin ja lisätutkimuksiin nyt IVF jonotuksen aikana. Suunnitelmissa on myös kokeilla vyöhyketerapiaa. Joillekin se on kuulemma palauttanut pitkäänkin poissa olleen kierron. Pitäis vain löytää joku hyvä terapeutti.

Tsemppihaleja teille kaikille ja voi ku mää toivoisin että saataisiin edes joiltakin teiltä nyt pian plussaus uutisia kehiin B)
 
Huomenta! B)

Täällä on Menopur-piikittely aloitettu, mies hoitaa hommat ja mä oon neulatyynynä :saint: =)
Yöllä heräsin huonoon oloon, mahtaa tulla ko. lääkkeestä :( No, jos vaikutus on toivottu, kestä kyllä. Torstaina olis sitten verikoe ja ultra, kunpa aika vaan menis äkkiä :heart:
 
heippistä,

onkos täällä muita, joiden inssi olisi huhtikuun lopussa?
Mulla menossa ensimmäinen inssikierros ja vasta toisen pregnylin pistin tänään. Ensikertalaisena siis aika jännät ajat menossa, silti vaan hirvittää...
 
väliaikatiedote :
pp11 ja hiljaista on edelleen, tietääkö se sitten hyvää vai huonoa, olen ihan sanaton :D

Mutta olen syystäkin aivan mielettömän iloinen :vihdoin ja viimein meillä oli ainakin superovis :attn: progesteroni arvo oli huimat 38 kun viimeisessä inssissä vain vaivaiset 8 ! nyt kyllä rupes jännittämään ihan tosissaan...tärinää, tärinää! Perjantaina saisi testailla,en taida uskaltaa... odotan vaan henkeä pidätellen kolkuttaako se täti ovelle vai ei :whistle:
 
hep!

täällä odotellaan menkkojen alkamista että pääsis pistää puregonia..ensimmäinen inssi edessä, jännää. myös pelottavaa jollei mitään tapahdukaan. meidän kunnallises tehdään vain 2 inssiä. jättihelokkeja aloitin myös popsimaan koska limis aina todella onneton. eikä niistä pilsuista haittaakaan ole.tsemppiä kaikille!!!!
 
No heipä hei Amodini :wave: :wave: Ja tervetuloa taas porukkaan piinistelemään.

Täälläkin kolmas inssikerta menossa piinaillessa viidettä päivää nyt ERITTÄIN epäuskoisin odotuksin. olen tuolta aiemmasta (Helmikuun) ketjusta lueskellut viime kierron oireita ja pahasti näyttää että reilu viikon päästä saan testata negan. Ei oo rinnat kipeänä, eikä oo valkovuotoa. Ja hermotkaan ei kiristä samoin kuin viimeksi. :ashamed:

Ristin sormet ja varpaat onnistumisien puolesta :p
 
Eilen iski kauhea alaselän kolotus ja sitä on nyt jatkunut koko päivän. Ennen ei ole ollut koskaan menkka oireena, mutta tänään taas ruokatunnilla vessakäynnillä, tuhruvuotoa jo tulee :'(

että siinä taisi mennä sitten tämäkin toivonkipinä, ja loppui mun osalta inssit tähän. Taidan pikkuhiljaa siirtya tuonne (pelätylle) IVF puolelle, lääkärin puheiden mukaan aloitetaan IVF hoidot tähän perään. On tässä nyt sulattelemista.....

Tsemppiä vielä kovasti tänne lopuille piinailijoille, toivotaan että ainakin joku täällä saisi sen kovasti kaivatun plussan!
 
se on likat HAAMU!!!!
aamulla uskalsin tehdä testin kun kaksi viikkoa on kulunut inssistä ja kaikista epäilyksistä huolimatta siihen piirtyi ihan selvä haamu testiajan sisällä. perjantaina vielä veritestiin niin siihen tulokseen sitten ainakin luotan, sitä odotellessa...

mitään oireita ei liiemmin ole ollut. lämmöt hiukan koholla(ollut inssistä asti),muutaman kerran on vihlaissut esim. sohvalta noustessa ja siinä se.


onnittelut jo plussansa saaneille ja :hug: negan saaneille ja tsempit uuteen kiertoon.
 
Kiitos Amodini ... yritän kyllä *pinnistää* :ashamed: se vain tuntuu tällä kertaa niin vaikealta. Mutta niinhän se kai on, kuin olen kaikille muillekin yrittänyt vakuutella, että niin kauan kun täti ei koputtele ulko-ovella, niin niin kauan pitäisi toivoa. (toivosta me elämme). Omia neuvojaan on vain niin kamalan vaikea noudattaa. :snotty:

Hieno homma päärynä :flower: Onnea hirmuisesti :hug:
 
Onnea kaikille plussanneille ja halauksia ja voimia negan saaneille :hug: .

Itselläni tänään alkoi menkat niin kuin aavistelin. Nyt sitten tästä alkaa IVF heti tähän kiertoon lyhyellä kaavalla.....joten uusi ja jännittävä aika elämässä alkaa. Tsemppiä ja kiitos todella ihanasta tuesta jonka täältä on saanut......

Paljon Plussa tuulia!!!!
 
sh-80
Valitettavasti joudun liittymään huhtikuun inssiläisten joukkoon...

Kuukautiset alkoivat täsmällisesti kaksi viikkoa inseminaation jälkeen. Kovien alavatsakipujen takia olin jo pari päivää täysin varma asiasta.

Luultavasti ensi viikon lopulla sitten kuudes inseminaatio... Onko kukaan onnistunut enää näin monen yrityksen jälkeen tällä keinolla?
 
Heippa ja onnea päärynä!

Tulin juuri ultrasta, kp 8 ja yksi 11mm folli näkyi =) Täytyy kuulemma jatkaa menopur-piikittelyä vielä 3 päivää, eli eikun apteekkiin. Maanantaina taas ultra ja verikoe :\|

..eli amodini ja pötkylä; täällä vielä yksi loppukuun inssipiinailija, matti myöhänen myös ;)

sh-80; pidetään sulle peukkuja! d =) b Onko sulla mitkä lääkkeet käytössä? Ajattelin, kun mulla siirryttiin clomeista ja tähän kolmanteen inssiin pistoksiin.

Millaisia folleja teillä muuten on ollut minäkin päivänä, muistaako kukaan? :wave:
 
Täällä on menossa kp 9, jos osaan yhtään laskea ja huomenna olis tarkoitus selvittää mitä se pregnyl on saanut aikaan. Mä toivon ihan vimmatusti että edes vähän aikaistaisi tuota ovista, kun normaalisti on ollut vasta kp 17-19. Eli huomenna siis tiedän minkälaisia folleja on lähtenyt kehittymään.
Mahtaakohan johtua pregnylistä nää mielialat kun on suupielet alaspäin koko ajan ja itkettää?
 
Tänään kp 10 ja ultrassa näkyi 3 11mm munista, maanantaina kontrolli ultra ja huonolla tsägällä hoito keskeytetään jos kaikki 3 follia kasvaa samaan tahtiin. Harmittaa.
Onko kenellekkään tehty inssiä jos on 3 munista?
 

Yhteistyössä