Huh, olipas mun viestissä kiriotusvireitä, huomaa että mobiilia käyttäessä ei niin huomaa jos ennakoiva vaihtaa jonkun sanan
Ikäkin näköjään jäi mainitsematta, 28-vuotias.
Ravintosuosituksista pidän aika hyvin kiinni. Tai no, mies pitää! Kahvia juon yleensä sen 1-2kuppia päivässä, mutta jos kyläillään niin en kieltäydy lisäkupista. Aika moni lähipiirissä on jo raskaana ollutkin niin tietävät ettei kaikki käy eikä kukaan loukkaannu jos kieltäydyn jostakin. Ainoa jossa olen ottanut ns. järjen käteen kunnolla on juustot. Olen ihan hirveä juustohiiri ja syön kyllä kotimaisia pästoroituja tuorejuustoja välillä.
Miehen kanssa mulla tosiaan menee välillä hiukan hermot. "Pesithän sen ompun hyvin? Kuorimisen jälkeenkin? Pitäiskö sun nyt syödä sitä pinaattia enemmän?" Okei, on toi ihana kun huolehtii mutta eilisen neuvolan jälkeen kun rauta-arvot olivat laskeneet 110 niin voi että. Muutoinkin ruokahalu kadoksissa ihan tyystin (ikinä ole pärjännyt näin pienellä ruokamäärällä) ja toinen on koko päivän tuputtanut smoothieita ja miettinyt pitäisikö mun tuplata floradix-rautamehun annostus. Onneksi oli nyt vähän poikkeuksellinen vapaapätkä töistä ettei tuo aina kotona nökötä mun kanssa aamuja. Välillä hössöttää liikaa ja vaikea saada ymmärtämään että voin fyysisesti tosi hyvin, mitä nyt kuuppa välillä heittää häränpyllyä kun hormoonit laukkaa
Mä en ota influenssarokotusta, kaikki vuodet mennyt ilman joten en nytkään ota.
Tissien arkuus on onneksi mennyt ohi, mitä nyt välillä "kutittaa" mutta veikkaan että iho kiristelee nyt vain niin paljon joten johtunee siitä. Kookosöljyä hainkin tähän ihoon, muutenkin alkaa rasvausrumba mutta tuttu suositteli kookosrasvaa raskausarpien ehkäisyyn. En tiiä miten toimii, mutta ainakin iho jää kivan tuntuiseksi.
Mulla alkaa lauantaina äitiysjooga! Aika jännityksellä odotan, mutta samalla niin innoissani. Onko kukaan muu käynyt?