Huomenta!
Onnea Nostredamu, ihanaa!♡
Ja tsempit Nöösikkä, kuulostaa kyllä siltä, että vauva on pian syntymässä! ♡
Täällä ei mitään uutta.. ylihuomennahan se laskettuaika siy onkin...
siinä mielessä oon Sadeysin kans samaa mieltä, että jos alkaa ihan silloin rv 37 oottelrmaan synnytystä ja seuraan tapahtuuko itessä niitä merkkejä, niin voi oikeesti tulla pitkäksi aika(nimin. Kokemusta nyt on
). Kyllä se vaan niin on, että vauva ei kato kalenteria, niinku me aikuiset, vaan tulee aitten kun on tullakseen. MUTTA kyllähän se on hyvä seurata, jänskättää ja odottaa, kun jyllähän voi yllättäenkin synnytys alkaa jo aiemmilla viikoilla, eikähän siibä toki oo mitään pahaa että odottaa!♡
Ja jos on loppuaika jo muutenkin tuskallista erinäisine vaivoineen, niin se on ihan oletettavaakin, että odottekee kovasti jo beibin syntyvän.
Mullakin tuo iskias vaivasi aiemmin tässä raskaudessa, veti kävelyn just sellaseksi, että seiniä pitkin ja jalkaa perässä vetäen. Siihen ei venyttelyt tms auttanu ja neuvolassa silloin arveltiin, että vauvan selkä painoi johonkin mun hermoon, ku sit ku vauva muutti asentoaan, niin iskias loppui
se on kyllä hirveä kipu, että taempit nyt jotka siitä kärsii!♡
Kiitti muuten Hanzulle Oys tiedosta, kiva että rauhallinen tilanne ainakin sit osastolla
paljo niitä beibejä vaan koko ajan näköjään syntyy
Eilen illalla kävi ystäväpariskunta meillä kyläilemässä ja tänään mennään heidän luokse tai oikeestaan tän pariskunnan miehen vanhemmille pääsiäislounaalle, kun hekin siellä nyy ovat yöpyneet nii mun ysti siel ruokaa tekee, ku vähä kauempana itse asuvat. Ihanaa päästä joskus valmiiseen pöytään eikö tarvi ite värkätä jotain
Mujavaa sunnuntaita kaikille!♡
Anscu ja Pikkuinen 39+5