norappi, minä ainakin oon nähnyt jo pitkään ihan kummallisia unia.
Joka yö, aamulla sitten kauhuissaan tai huvittuneena...
Katjuska, kyllä meillä on ainakin vähän rauhoittunut makkarin puolella, oon väsynyt ja pahoinvoiva, mies tekee koko ajan ylitöitä niin itsekin väsynyt... Ihan niin usein ei siis kuin normaalisti, mutta eiköhän sekin taas tasaannu kun pahoinvointi ja ylimääräinen väsy hiukan helpottaa.
Eka neuvolakin on nyt sitten käyty, hemoglobiini, verenpaine ja pissanäyte otettu, kaikki oli ihan ok paitsi verenpaine hieman alhainen. Itse olin laskeskellut että tänään olisi 7+5, terkkarin mielestä 7+6. Lappusia tuli paljon, ens viikolla lääkäriä, sitten pitäis mennä verikokeisiin ja ultraan... Verikokeet kai parin viikon päästä ja ultra siitä sitten viikko tai kaksi. Sikiöseulonnoille sanoin kyllä. Jännää on miettiä että kaikkea tässä on jo ennen kuin edes nään että se lapsi on siellä mahassa...
Haluaisin niin tietää että siellä tosiaan joku on. Onneks muuten pahoinvointi näyttää hieman rauhoittumisen merkkejä! Ainakin toivon että siitä on nyt kyse kun en oo voinut enää niin pahoin, oksennellutkin enää 1-2krt päivässä
Mitenköhän tuo
äitiyspäiväraha kun olen opiskelija niihin aikoihin kun lapsen pitäisi syntyä enkä ole myöskään viime vuonna ollut työssä vaan opiskelemassa..?
Mites muuten teillä,
kauneustuotteiden yms käyttö? Itse olen lakannut käyttämästä hiuslakkaa (kauhea yökötys), en ole myöskään lakannut kynsiäni enkä värjännyt hiuksiani... Mietin kyllä että haluaisin näyttää hieman edustavammalta varsinkin nyt kun oon ihan kulahtanut raskauden takia, finnejä on tullut, hiukset rasvoittuu kaksi kertaa nopeammin, olen vähän kalpea...