Yönenkeli no kylläpäs on ollut rankka vuosi! Ja tiedän mitä tarkoitat että kaikki huonot asiat tulee ryppäinä.. Meillä juuri kesällä kuoli mummo, ihan odottamaton juttu koska oli suht hyvässä kunnossa, liikunnallinen ja aika nuorikin vielä. Hetki sitten toisella mummolla diagnosoitiin haimasyöpä, ja diagnoosin jälkeen olikohan joku 90% kun kuolee 5kk sisään. Tuskin menee kauaa, niin huonossa kunnossa alkaa olemaan kun käytiin juuri toissapäivänä katsomassa taas. Ja sitä syöpää eivät lähde edes hoitamaan kun muutenkin on niin huonossa kunnossa. Tätä ennen ollaan sen verran onnekkaita oltu että ollaan hautajaisilta säästytty. Äitikin sanoi että ihan hullu vuosi kun nyt tulee hautajaisia ja lapsia syntyy.. Toivoisin hirveesti että mummo ehtis nähdä vielä tän toisen tulokkaan mutta toiveet ei ole kauhean korkeella. Mutta ultrakuvia sentään näki
Kauhee miten nopeesti se aika meneekin! Täällä jo monet tuntee liikkeitä ja kohta alkaa olla rakenneultriakin! Onpas meitä muuten monta joilla se ru on 12.12., mulla oli vielä 12.12. klo 12 eli ei pitäis olla vaikee muistaa
En jaksais millään odottaa, kuukauden päästä voi tuntua jo pientä tökkimistä masussa.. :heart:
Mä oon myös aika huolettomasti syönyt kaikkea mitä mieleen tulee, onneksi raskauden aikana tekee mieli kaikkea terveellistä ja kun syö niin usein niin ei mee isoja annoksiakaan. Tää "syö mitä mieleen tulee" dieetti on näköjään hyvä kun paino vaan tippuu, vaikka tossa pari viikkoa sitten teki mieli vaan eineshamppareita! (Joo tiedän, en edes muista millon oon viimeksi syönyt niitä, mutta sinne cheddaria, tomaattia, salaattia ja ketsuppia väliin niin nam!) Onneksi nyt oon päässyt tuosta eroon ja nyt tekee mieli taas salaattia ja satsumoita. Ja tietty en jaksais oottaa liksapäivää että pääsen yhteen tiettyyn raflaan syömään yhden tietyn pihviannoksen. Ja olenpa nyt opetellut syömään possuakin
Että sellainen kulinaristi, täällä ei kyllä lihatonta lokakuuta ole näkynyt
Kp & Kultakala 12+3