Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

Moikka tsirpp mä sain tänään just ajan varhaisultraan kiertojen heittelyn vuoksi, kun toi np-ultrahan on aika tarkka noista viikoista, että milloin se tehdään. Noin niinkuin sen downin takia. Jos siihen seulontaan ei halua, niin sittenhän niillä viikoilla ei ole väliä. Tosin mulla ultraan pääsyyn vaikutti mun menneisyydessä ollut kohdunulkoinen raskaus. Ja tervetuloa mukaan :)
 
Kiitokset! Täällä ei helposti pääse, vaikka kierrot pitkiä ja arvaamattomia. Eikä taida auttaa se että meillä kaikki neljä raskautta mennyt enemmän kuin hyvin. Mutta nyt aloin itse laskemaan LA ajankohtaa niin viime kierron alusta laskettuna ja mahdollisesta hedelmöittymis ajankohdasta niin ero on huima. Nyt vaivaa muutenkin huoli onko miten tiukasti matkalainen mukana, oireina on kovat vihlasut ja poltot, joita edellisissä ei näin voimakkaina ole tullut. Muu oireettomuus hämää... :/ Vai liekö vasta juuri niin aluillaan, että ehtiihän sitä pahoinvoida vielä. :D
 
Huomenet

Eilen olikin sitten niiin etova olo illalla et huh huh... Ja olihan siinä sitä kun esikoinen alotti eskarin hienosti oli menny ja hyvä että kotiin halusi lähteä kun hakemaan menin, perjantaina se sitten olis eka neuvola :)

Yönenkeli + tiitiäinen rv 6+2
 
Fb-ryhmästä vielä sen verran, että itsekin mielelläni liityn np-ultran jälkeen. Täällä oli kai aika monta muutakin, jotka haluavat odottaa sen np:n yli ennen ryhmään liittymistä. Mikä ryhmän koko on nyt?
 
Täällä tehty mukava havainnointi eilen illalla ja myö tänä aamuna. Kun menee makaamaan selälle niin huomaa/tuntee pienen pallon just tossa häpyluun yläpuolella eli kyllä se kohtu kasvaa ja alkaa nousemaan. Vatsaa ei myöskään enää voi vetää sisäänpäin. Itsellä tota ylimmäärästä on tossa vatsalla aikalailla mutta makuu asennossahyvin tuntee jo pienen kummun.

Tiukuliina ja hippu rv6+2
 
  • Tykkää
Reactions: Talvis
Meillä ei mennyt ultra niin hyvin. Kohdusta ei löytynyt oikein mitään, hyvällä mielikuvituksella jotain ehkä. Kuitenkaan limakalvot ei olleet lääkärin mielestä tarpeeksi paksut. Sen verran lääkäri antoi toivoa että jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut myöhemmin niin olisin vasta viikolla 4. Jotenkin hän kiekkoa pyörittelemällä ja pitkää kiertoani perustellen sai tämän luvun. Minulta otettiin verikokeet ja saan huomenna hcg-tulokset. Jos ne on kohollaan niin otetaan maanantaina uusi verikoe ja katsotaan onko nousua.

Tällalailla. En jaksa pitää odotuksia enää korkealla.. :(
 
Hei!
Soitin eilen neuvolaan ja sain ajan 26.8..huhuh,miten sitä jaksaa oottaa sinne asti :whistle:
Mulla on nyt Rv5 ja ei juuri mitään oloja..pientä juilintaa tänää ja toissapäivänä närästi..vähän sekin nyt sitte ressaa..Oikeen toivoisin,että sais alkaa oksentaan,että tuntuis todellisemmalta tää :D Mutta eiköhän kaikki oo kuitenki hyvin, tai näin yritän ajatella ja toivoa :)
 
Kiitos Fujin! Olisihan se ihana ajatus että toinen olisikin vain hirveän pieni. Todellisuus vaan huutaa korvaan että kohdunulkoinen ja keskenmeno on todennäköisempi vaihtoehto. Lääkäri sanoi ettei tämä minun tämänhetkinen vuoto ole keskenmenoa. Olisiko se siis silloin keskeytynyt keskenmeno ja joutuisin ottamaan tyhjennyslääkkeet? Jos hcg on kohollaan niin sittenhän kohdunulkoinen on todennäköinen vaihtoehto.

Näin olen nyt tässä järkeillyt, onko kellään tarkempaa tietoa tai kokemusta?

Elämässä eteenpäin. Olen toki surullinen mutten katkera. Olen oikeasti iloinen teidän kaikkien elämänaluista! Pysyn vielä hetken listoilla ihan vain varmuuden välttämiseksi, never say never, kaikki on mahdollista.
 
Täällä plussattu haaleeta viivaa kaksi kertaa :) Laskettu aika on omien laskujen mukaan 17.4.2013 :) Huomenna lääkärissä käynti ja toivon mukaan saan piakkoin vahvistuksen, että testien haalea viiva on todellakin plussa. :)

Ninsku86 / 27 / ensimmäinen / OYS

Minä myös liityn mielelläni fb-ryhmään, kunhan olen varma tuloksesta :)
 
Vanillalady voihan olöa vielä mahdollista että ovulaatio on tapahtunut myöhään jos sulla on koerto epäsäännöllinen. Tiedäthän että kuukautiset alkaa keskimäärin 10-14vrk ovulaatiosta. Siten on se lääkäri varmaan pähkäilly sen et vois oöla pienempi. Millon sä sait plussan?
 
  • Tykkää
Reactions: VanillaLady
Olisi enemmän kuin mahdollista että olen viikolla 4 raskaana. Lääkäri ehdotti hedelmöittymispäiväksi 25.7. Ja sopivasti pari päivää ennen tuota minulla oli pientä rusehtavaa vuotoa joka kuulemma olisi voinut olla ovulaatiovuotoa. Ultrassa olisi kuitenkin pitänyt näkyä paksumpaa limakalvoa kohdussa, tämä sai lääkärin epäilemään tuota kohdunulkoista. Raskaustestiin sain plussan viikko sitten, kiertopäivänä 50 (aiemmin en edes yrittänyt testailla). Tämänhetkinen vuoto voisi selittyä valekuukautisilla..

No niin, sieltä se toivo nosti päätään :) avoimin mielin huomiseen jolloin tiedän taas aavistuksen enemmän. Lääkärin suhtautuminen asiaan saa silti pysymään maan pinnalla, onneksi hän kertoi kaikki vaihtoehdot niin tietää mihin varautua.

Kiitos teille aina niin positiiviset tukihenkilöt! Teistä on paljon apua :) ihan jo sekin helpottaa että saa kirjoittaa ajatuksiaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Enköhän minäkin uskaltaudu jo mukaan. :) Plussa saatu viime viikon maanantaina, ja verikoe varmistus tämän viikon alussa. Kaksi kiertoa ehti mennä vasta pillereiden lopetuksen jälkeen ja laskureiden mukaan nyt olisi menossa 5+5. LA olisi siis 11.4. :) Neuvola on 29.8, enkä millään jaksaisi odottaa, että pääsisi kuulemaan ne sydänäänet. :)

Mielelläni liittyisin FB-ryhmään, eli laitan siis Adalielle viestiä?

Nete/29/toinen/K-PKS
 

Yhteistyössä