Heippa! Voisin ilmoittautua mukaan ketjuun, vaikka niin alkuvaiheessa olenkin
Kolmas lapsi ois meille tulossa, laskettu aika on vielä hämärä, koska kiertoni on olleet pitkiä ja epäsäännöllisiä vuoden takaisen kapselin poiston jälkeen. En osaa noita nettilaskureitakaan enää käyttää xD noo nlasta sanoi että
4.4.2014 ja ite laskin että 7.4.2014. Tarkentunee ultrassa aikanaan. Ainut mikä meillä on varma on päivä jolloin siittiöt pääsivät matkalleen, koska tää ei ollut meiltä suunniteltu juttu. NorLevoki oli ihan hyödytön tässä tapauksessa. Mutta, ei meillä sen suurempia esteitä vauvalle kuitenkaan löytynyt, kaiken muun voi järjestää mutta lapsella on oikeus olla haluttu ja sitä tunnetta ei voi teeskennellä. Ja haluamme molemmat tämän salamatkustajan. (Olemme siis myymässä taloamme, ostamassa uutta ja lisäksi valmistun syyskuussa ja unelmaduuni valmistumisen jälkeen on tiedossa pätkäsopimuksin varustettuna, eli voisiko enempää haipakkaa olla.)
Meillä on entuudestaan tytöt -09 ja -11, joten vipinää tiedossa täälläkin
Ikää mulla 25, miehellä 28 ja riippunee nyt näistä talokaupoista tuleeko synnäriksi
SAS vai TYKS. SAS:ssa nämä kaksi aiempaa on syntyneet, ja siihen verrattuna TYKS on mulle melkoinen mörkö, joten jää todella nähtäväksi tää synnäriasia. Tällä hetkellä etäisyys huomioiden ei ole väliä kumman valitsee, mutta jos pääsemme muuttamaan haluamallemme alueelle niin TYKS olisi huomattavasti lähempänä.
Olo on mulla hyvä, mutta kyllä tän toisen elämän jollain tapaa tunnen kropassani. Rinnoissa ja nänneissä on sellane jännä tunne, ja alavatsalla menkkajomotuksia. Ei tänään niin paljon kuin eilen, jolloin tein ekan testin. Tiesin kyllä jo testiä edeltävänä iltana, mitä se tulee näyttämään. Pissattaa varsinkin aamulla/päivällä jatkuvasti ja illalla paleluttaa. Lämpö edelleen hieman koholla joten syy lienee siinä. Ruoka ei aina maistu mutta pystyn kyllä syömään, sit tulee taas hassu nälkä. Kiisteltiin miehen kans tänään mun kokkausten suolapitoisuudesta ja mietin että joko mun makuaisti meni
ekan neuvolan varasin tänään ja se on 20.8.
Talvis ja salamatkustaja 4+2 (mä nyt olen olevinani näillä viikoilla ku sillai se tais neuvolasta sanoa)
Mulla ei täällä palstalla paljoa livetuttuja ole mut jos joku mut täällä bongaa, niin hys! Tää matkustaja saa pysyä salaisuutena vielä pitkään, jopa kaikkein läheisimmiltä!!
Varhaisultraan ei olla tällä kertaa menossa (ekasta päästiin kunnalliselle raskauden keston määrittämiseen ja tokassa kustannettiin ite yksityisellä) joten näemme tämän matosen ekaa kertaa siellä 12 vko ultrassa.