Huomenta. Väsyttää, väsyttää, väsyttää
Pesänrakennusvietti on tällä hetkellä varmaan korkeimmillaan, mutta väsymyksen vuoksi ei oikein jaksa tehdä mitään
Ristiriitainen olo
Kyllästymistä ei täällä kuitenkaan ole. Vielä pystyy mahan kanssa hyvin toimimaan, vaikka puuskutus helposti tuleekin
Vie tuo esikoinen niin paljon aikaa ja huomiota, että olen oikeastaan ihan onnellinen, että tämä toinen on vielä mahassa! Esikon kohdalla aloin jo tässä vaiheessa odottaa niin kovasti synnytystä, etten osannut yhtään nauttia loppuraskaudesta. Nyt olen ainakin ajatellut, että yritän suhtautua asiaan toisin ja nauttia tästä loppuun asti!
Mitenkä hei muuten teille on puhuttu
synnytystapa-arviosta?? Mulle siitä ei ole nyt mainittu mitään, mutta jotenkin rivien välistä olen terkalta lukenut, että sinne pitäisi taas mennä? Esikon kanssa tietty kävi, mutta kun synnytyksessä ei ollut mitään ihmeellista, niin pitääkö toisellakin kerralla siellä käydä? Musta se oli koko rakauden KAMALIN kokemus, enkä millään haluaisi...
Nimi on ainakin tällä hetkellä päätettynä. Itse vaan pelkään, että onkohan tuosta pikkuhiljaa tulossa jokin muotinimi tms., etten sitten haluakaan sitä
Tällä hetkellä ei ainakaan kovin yleinen, vaikka tavallinen onkin. Eli ei, en paljasta sitä täällä ainakaan ennen syntymää =)
Kummitkin on päätetty, mutta pyydetään heitä vasta syntymän jälkeen.
Sairaalakassia en todellakaan ole vielä pakannut, on kaikkia pieniä hankintoja (liivinsuojat, imetysliivit, vaipat...) vielä tekemättäkin. Sen verran kuitenkin edistin asiaa, että tulokkaan vaatteita lajiitellessani kaappiin noukin sieltä joukosta "kotiutumisvaatteet " erikseen hyllyn etureunaan
Viikon päästä olisi taas neuvola. Herkut maistuvat edelleen, joten saa nähdä, mitä paino sitten sanoo... Monella näyttää tässä vaiheessa hieman pudonneen, voin kuitenkin luvata, etten itse tule kuulumaan tuohon joukkoon!
Sipulisankari & Narsku 31+3