Heippa! Meillä neiti täyttää jo maanantaina 4kk, iik!
3kk neuvolassa mitat olivat 5740g/59cm/39cm eli menee typykkä nyt alku hässäköiden, painon jojoilun jälkeen ihan äitinsä käyrissä
, tämä siis on ilmielävä todiste siitä, että rintamaidon kanssa alkuvaiheen kasvu olisi nopeampaa on täyttä bullshittia.
Mun tyttönihän siis saa korviketta, koska multa ei maitoa tule(pumppailin jopa rinnat verille, neuvolasta käskettiin jo siirtyä kokonaan korvikkeisiin mutta halusin vielä yrittää ja sit tulikin ihan järkyttävät haavat!) ja itse olin 7-kk asti rintamaidolla +3kk alkaen soseita sain.
Mutta joo, typykkä oppi 3kk-päivänään kääntymään selältä vatsalleen, 6.7.
29.7. Saatiin vihdoin ja viimein pidettyä kaikkien muuttohässäköiden jälkeen nimijuhlat ja kultaseni sai nimekseen Luna Lotta Daniela.
5.8. On Lunan enolla luvassa häät
16.8. On 4kk neuvola ja
1.9. Olisi kullanmuruseni ensimmäisen serkun laskettuaika, syntyis jo aiemmin!!!!
On meillä tässä siis huseeraamista ja sitä on ollutkin jo tätä ennen ihan hirveästi (16.6. Muutettiin omaan kotiin), joten en ole ehtinyt tulla kirjoittelemaan. Pyrin nyt kuitenkin tulla käymään ja päivittää kuulumisia, jos ne siis ketään kiinnostaa.
PS kello on paljon, olen väsynyt, siksi pahoittelen tekstini sotkuisuutta ja epäloogista lauseenjärjestelyä ja typeriä sanavalintojani... Ehkä onkin siis aika painua pehkuihin. Öbaut ysin pintaan kuitenkin toi nahkavekkari aloittaa päiväni höpöttelyllä ja aurinkoisella naurullaan<3