Hah, löysinpäs tieni tänne pinoon!
Meillä
ei älyttömästi pulautella, mutta vähän kuitenkin. Ei tuu siis isoja määriä kerralla, mut ei joka syötön jälkeenkään tule puklua. Imetin vajaat 2 viikkoa, mutta pojan imuote oli väärä niin mun maito ei riittänyt kun ei poika väärällä otteella saanut rinnasta tarpeeksi. Pumppasin vajaan viikon ja annoin pullosta, mutta nyt ollaan jo hetki menty täysin Nannilla.
Poika
nukkuu tosi paljon, ainakin jos esikoiseen vertaa. Esikoinen oli hereillä paljon päivällä, mutta tää enimmäkseen nukkuu. Hyvä vaan, niin on aikaa olla esikoisen kanssa
Ja yötkin menee hyvin, aletaan nukkumaan n. 22 kieppeillä ja syödään kolmen aikaan, seuraavan kerran herätään noin 7 pintaan joko pojan tai esikoisen toimesta
Saa sentään nukkua tarpeeksi.
1kk neuvolassakin käytiin tällä viikolla, mitat oli 58cm & 5270g (synt. 54cm & 4240g). Kaikki oli muutenkin hyvin. Neuvolatäti kyseli, saanko mä päivisin lastenhoitoapua kun mies on töissä. Enpä saa kun kaikki muutkin tutut on töissä päivisin
Mutta en oo tarvinnutkaan, tuntui vaan oleva aika huolissaan mun jaksamisesta, vaikka ei mulla vielä ole ollut mitään erityisiä vaikeuksia kotona ollessa. Pari kertaa olis tarvinnut toiset kädet kun molemmat on sattuneet huutamaan yhtä aikaa. En tiedä näytinkö sitten niin väsyneeltä vai mistä moinen huoli johtui.
D-vitamiinit on käytössä, mutta me ostettiin suoraan
rela-tipat. Esikoiselle ei käynyt Jekovit eikä mikään muukaan, niin ei jaksettu nyt alkaa edes kokeilemaan. Muutenkin pojalla on ilmavaivoja, ja on Cuplaton myös käytössä.
Nyt olis armoton laihdutus päällä siskon polttareita ja häitä varten. Polttarit on jo kolmen viikon päästä, ja painoa pudotettavana "vaan" 12kg!! Luotan nutrilett-kuuriin, sillä ne viimeiset kilot viimeksikin lähti..
Adelei & poju 1kk 3vrk