Olipas taas tullut tekstiä ^___^
Suuret pahoittelut pinosta tippuneille
. Hurjasti on jo tippunut porukkaa pois. :'(
josefia, Mulla oli esikoisesta ultra 11+6 ja nyt vasta 12+5. Itekin ihmettelin, että onpa myöhään kun luulin että viimeksi toi 11+6 oli se vika päivä jolloin se tehdään. Mutta paperissa tais lukea että se 11-13 viikoilla tehtävä. Ärsytti vaan että on nyt noin myöhään kun olisin ihan mieluusti jo ens viikolla nähny pikkasen :>.
inger, Meillä ainakin kaikki tähän astiset tiedon saaneet on ollu ihan onnellisia eivätkä ole ihmetelleet. Meillä tietysti taustalla esikoisen pitkä yrittäminen niin ehkä siksi ihmiset ovat sitten onnellisempia kun ei tarvinnutkaan seuraavaa odotella niin pitkään. Ehkä sit jos kolmaskin tulis tähän perään niin saattas tulla "ohhoh"-kommentteja
. Ja kyllähän nytkin kavereiden kanssa sitä naureskeltiin että miten me tässä kämpässä mahutaan muutama kuukausi olemaan ja sit pitäs muuttaakin vauvan ja taaperon kanssa
. Mut ei siis oo tullu yhtää negatiivista kommenttia, ainakaan päin naamaa
.
Meillä on tytölle
nimi, ei ehkä ihan valmiina, mutta varma ehdotus. Pojalle en oo ees aatellu kun oon niin varma että tää on tyttö. Esikoisen nimi ei oo ihan yleisimpiä mutta ei mikään erikoinenkaan. Varmaan seuraavallekin annetaan sitten sellanen nimi jota ei kuitenkaan ihan joka kulmalla tuu vastaan, mutta ei tarvi joka kerta tavatakaan että miten se kirjotetaan.
Liikkeitä oon kyllä mäkin tuntenu tällä viikolla
. En kyl tajuu onko oikeesti mahollista. Esikoisesta tunsin rv 15 ja sekin oli jotenkin aikasta mun mielestä. Pientä hipsutusta on tuntunu muutamana päivänä. Kyllä se vaan muuttaa odotusta niin konkreettisemmaksi kun tuntee pikkukaverin massussa <3.
Kivan näkösiä (ja kalliita)
mammavaatteita löytyy ainakin nelly.comista
. Ja yks kaveri mainosti sellasta ku Missymom.
Mä en tällä kertaa luultavasti joudu
sokerirasitukseen \o/. Viimeeksi kun odotin esikoista niin täällä Oulussa kaikki joutuu siihen vaikkei olis mitään huoltakaan. Sain puhtaat paperit siitä niin terkka sanoi nyt, että toista odottaessa ei sit tarvi välttis mennäkään. Lääkäri sen kuulemma päättää sitten viime kädessä, mutta yleensä jos ei oo ollu mitään ongelmaa niin ei tarvi toista odottaessa mennä. Se ois kyllä ihan mahtavaa jos vois jättää välistä, koska se oli jotain aivan karmeeta. Meinasin pyörtyä sinne labraan viimeeksi ja oli niin huono olo ettei tosikaan :x.
(.) Ei kummempaa. Väsyttää edelleen, mut ei ehkä niin lamaannuttavasti enää. Olot on onneksi aika hyvin helpottanu, ei ällötä oikeestaan yhtään enää. Vähän on sellanen masentunut ja tasapaksuolo niin kuin aina syksyisin.
Aurinkoa päiviinne!
Adalmis ja Kerttu 11+2