Nyt on myös np-ultra varattu julkiselle puolelle. Meni kyllä melkoiseksi säätämiseksi oikean päivän valinnassa ja hoitajakin naureskeli, että mitä se oikein tekee mun kanssa
Ongelmana oli nimittäin se, että omasta mielestäni olen viikolla 8 (7+5), mutta eilisen ultran perusteella viikolla 9 (8+4). NP-ultran kannalta ei kuulemma ole niin tarkkaa merkitys, kunhan osuisi suurin piirtein viikoille 11-12, mutta kuulemma tuon veriseerumitutkimuksen kannalta näyte pitää osua juuri tietyille päiville, että olisi luotettava. Oliko viikolla 12 viimeinen hetki ottaa!? No päädyttiin sitten, että menen 3.10. np-ultraan (omien laskujen mukaan 11 viikko), niin saa varmuudella verinäytteen otettua. Toisaalta ei se nyt maata kaataisin, vaikka sitä ei jostain syystä saisikaan otettua. Tytär oli aikanaan samalla tavalla aina 4-5 päivää isompi mitä viikot antoi olettaa. Tytön tapauksessa tosin tarkka hedelmöityspäivä oli tiedossa, kun sai alkunsa inseminaatiosta. Joten silloin eivät edes kyseenalaistaneet sitä, että olisin voinut ovuloida aiemmin, kuin mitä sikiön koko antoi ymmärtää. Joten näyttää olevan tämä toinenkin samanlainen etunojassa kasvaja. Tosin en ymmärrä mistä moinen voisi johtua, kun olen itse tällainen persjalkainen 160 senttinen
Ja mieskin 175 cm.
Eilen kerrottiin muille lapsille raskaudesta. Miehen tytär oli hyvä ruokapöydässä, kun yhtäkkiä huokaisi kovalla äänellä, että voi kun meille tulisi vielä joku päivä lisää lapsia tähän taloon. Me miehen kanssa vilkuiltiin toisiamme epäuskoisena, että mistä tuo tyttö nyt yhtäkkiä tuon keksi. Siinä sitten kakisteltiin, että öö tota, nyt kun otit asian puheeksi, niin todennäköisesti toive käy toteen ja saatte pikkuveljen tai siskon ensi huhtikuussa. Oma 2,5-vuotias tytär totesi vaan, että joo, kun kerroimme, että hänestä tulee isosisko
Ei taida vielä vähään aikaan ymmärtää mistä on kyse
Pomolle kävin myös äsken kertomassa asiasta ja onnitteli kovasti. Pitkään vatvoin, että viitsinkö vielä kertoa, mutta toisaalta pääseväthän nyt jo hyvissä ajoin miettimään, miten hoitavat minulle sijaisen. Ja toisaalta ymmärtävät syyn, jos olen vähän huonovointisen oloinen. Pomo kertoi jo vähän odottaneenkin, että koska tulen kertomaan. Oli kuulemma toissa yönä nähnyt unta, jossa olin tullut kertomaan olevani raskaana!!! Ei kuulemma ollut eilen kehdannut kertoa unesta, etten olisi häntä ihan kahjona pitänyt. Olisi siinä leuka minulla pudonnut lattialle, kun pomo olisi yhtäkkiä tullut kertomaan hänen nähneensä unta, että minä olen raskaana
Että mielenkiintoisia sattumuksia tapahtunut viime päivinä
Ruohotar (7+5 väittäisin)