Huomenta! Viikonloppu on ilmeisesti kaikilla sujunut hyvin, mukavaa.
Siitä enkelivauvasta en uskalla mennä lukemaan... :'(
Kertomisesta
Rapujuhlista selvitty kertomatta! Koska oli vähän flunssaa ilmassa, ei jääty yöksi ja minä olin kuski. Vähän join tervetuloskumppa ja loput kaadoin miehen lasiin. Rapujen kanssa join alkoholitonta siideriä alkohollillisesta siideripullosta. Kuski sai jättää napsut väliin. Yksi MIES kysyi yöllä, että oonko raskaana vai onko muuten vain ollut huono olo... Pistin kylmästi flunssan piikkiin enkä myöntänyt.
Torstaina on np-ultra ja sen jälkeen ehkä kerrotaan miehen suvulle. Mun suku saa tietää vasta viikon 12 jälkeen.
Mielihalut
Hedelmäsalaatti, jäiset mansikat ja pitsa. Siis krapularuoat.
Ja kova jano on koko ajan, kylmä vesi on niiiin parasta.
Vatsa
on ihan sekaisin. Ei mitään logiikkaa suolen toiminnassa. Ummetusta ja ripulia joka toinen päivä eli oon palannut samaan tilanteeseen kuin ennen vhh-dieettiä. Pitäis varmaan jatkaa sitä.
Äippäpakkaus ja synnäri
Otetaan ja käydään. Eka tulossa.
Parisuhde
Reilu 4 vuotta ollaan seurusteltu ja 3 asuttu yhdessä. Olisin halunnut olla naimisissa, kun lapsia alkaa tulla, mutta ikä ja vauvakuume alkoi painaa ja päätettiin sitten näin. Yhteinen asuntolaina on vähän kuin avioliitto kuitenki
Me EI mennä naimisiin lapsen ristiäisissä, koska niin moni kaveri on sen tehnyt ja olen heille vähän katkera.... eivät pitäneet edes mitään juhlia. Höh! Eli ehkä ensi syksynä...
Ex-miehen kanssa olin melkein 10 vuotta, mutta enpä sitten enää jaksanut sen toilailuja katsella. Nykyinen mies ei toilaile vaan on kaikin puolin mahtava!
Pelko
Keskenmenon pelko hellittää aina viikonloppuna, kun on tekemistä eikä tarvitse vain istua töissä miettimässä syntyjä syviä.
Hauskaa syysviikkoa!
Samirja 9+2