parisuhteesta
Meillä kaikki vieraammat aina miettii, että eka lapsi on pelkästään jommankumman kun on niin "paljon" muita vanhempi. Mutta kyllä nuo kaikki kolme on ihan yhteisiä.
Miehen kans ollaan tavattu -99, ja oltiin ihan huippu hyviä kavereita vuoteen -00, kunnes sitten myönnettii että välillä on jotain muutakin ja alettiin seurustelemaan.
(kukaan ei usko, ei sillon eikä vieläkään, että me ihan oikeesti oltiin VAAN kavereita tuo vuosi) kihloihin mentiin -01 ja ykkönen syntyi -03. Kakkonen sai alkunsa ja syntyi vasta -08 (aikalailla tasan 2v sitä yritettiin, toki vaan ihan luomuna, ei mitään hoitoja tms) -10 syntyi sitten tuo kolmonen ja sen ristiäisen yhteydessä yllätettiin suku ja mentiin naimisiin samalla. Miehen suvulle on ollu aina niin kova paikka ku ollaan oltu niin kauan kihloissa muttei oltu naimisissa. sitten kun vielä lapsiakin tuli, eikä naimisissa vieläkään..
ja itseasiassa tuon takia on naimisiinmenoa pitkitettykin, koska on ollu niin ärsyttävää se jankutus ja hokeminen että pitää mennä jne... esikoisen aikaan oli jo puhe että ristiäisten yhteydessä olis vihkaastu samalla, mutta ihan periaatteesta ja sen suvun kiusaksi jätettiin sitten väliin ku kaikki vaan jankutti siitä. No, ei tää homma menny vieläkään niiden mieleen. Mies nimittäin otti ja vaihtoi sukunimen mun sukunimeen. tais olla sen vanhemmille ja muullekin suvulle aika kova paikka. :kieh: mutta tää on ollu meidän päätös jo ajatsitten. Minä oon ilmottanu jo joskus ennen tuota miestä edes tunties, että jos meen naimisiin niin nimeä en vaihda. ja meidän kaikille lapsillekin on annettu mun sukunimi, joten tuo oli ihan luonteva päätös niin nyt n menty 1,5v koko perhe samalla nimellä.
(tulipas turhanpäiväistä tekstiä paljo)
mieliteoista
mulla on ainoastaan kakkosen eli pojan odotukses ollu mielitekoja ja ne oli makaronit. mähän olisin voinu syödä pelkkiä makaroneja ketsupilla ja valkopippurilla vaikka aina. ja paljon niitä menikin.
nyt tässä on taas.. mutta mieliteko vaihtuu kokoajan.muutamana päivänä teki ihan sikana mieli pepperonia. käskin miehen lähteä grillille sitävarten että san sen ruuan mukana (kebab ja ranskalaiset) pepperonin. ja se meni, mutta tuli takas ruoan kans ILMAN SITÄ PEPPERONIA!!! ei kuulemma kuulunu sen grillin valikoimiin! :O No, piti sitte ostaa kaupasta sellanen purkki kaappiin, niin saa sieltä ihan kotiruoan kans syödä ku mieli tekee..
Tänään alkas heti aamusta tehdä mieli yli paljo niitä perus tavallisia sileitä sipsejä. Miehelle pistin töihin viestin et tuo tullessaa, ku kaupas kävi muutenki maitoa hakees. Pikkuusen ihmetteli, nimittäin normaalisti mä inhoon niitä. aina oon kieltäny ostamasta niitä sileitä! näin se mieli muuttuu..
Tänään kerroin yhdelle kaverille tulokkaasta ja se ei meinannu housuussaan pysyä. niin onnes oli ja rupes kauppaamaan vauvakamojaan.