Koitin yks päivä kirjottaa ja sit hävis koko teksti :headwall:
Pahoitteluni suuren surun kohdanneille ja vielä epätietoisuudessa eläville :hug:
NelliKaramelli: Toivon todella että kaikki menee hienosti. Keskity vaan siihen kaikkein tärkeimpään, eli sisälläsi kasvavaan tyyppiin, joka tulee olemaan sulle kaikkein tärkein! Äläkä epäröi pyytää läheisiltä apua, synnytykseenkin suosittelisin ottamaan tukihenkilön mukaan. Tosiaan parempi kasvattaa lapsi yksin kuin elää paskassa parisuhteessa. Ja kyllä täällä mun puolesta saa valittaa ihan rauhassa, pakkohan sitä on johonkin purkaa. Voimia kovasti :hug:
(.) Täällä on eka neuvolakäynti takana ja oli NIIIN kiva terkka! Se joka siel normaalisti on niin siitä en tykkää yhtään, mutta nyt on tää kiva ainakin joulukuuhun asti. Harmi vaan et mul on varmaan enää yks käynti ennen sitä. Nyt saa sitten varailla jo np-ultraan aikaa :heart: Eikä tullut painosta valitusta, sanoi että se mikä tulee niin se tulee.
Kestot: Ei kiitos meille, ei kiinnosta mua ollenkaan!
Äitiyspakkaus: Otettiin esikoisesta, mutta oli aika turha. Oisin toivonut enemmän ihan niitä pieniä vaatteita, kun tykkään pukea tytön tyttömäisesti ja jos poika tulee niin sen tietty poikamaisesti. Uutta ei aijota enää ottaa.
Väsymys vaivaa, huono olo on jo pääosin poissa. Tuntuu välillä kuin oisin yh kun mies niin paljon tontilla. Harmittaa kun työsopimus loppuu vuoden vaihteessa, eikä varmana jatketa kun saavat kuulla Salamatkustajasta :/ Täytyy sitten vaan olla pari kk kotona, onneks ei sitten kyllä tartte viedä esikoista hoitoon vaan saadaan viettää laatuaikaa :heart:
Ceali: Mulla on joku semmonen vaaleanpunainen sydämen mallinen doppleri ja näyttää tosiaan sen sykkeen. Nyt on jo alkanut kuuluakin :heart:
-Linn ja Salamatkustaja 9+4 (joka toinen pvä tyttöolo, joka toinen poikaolo
Toivottavasti rakenneuä:ssä tulee selvyys)