Santtu82; jos yhtään lohduttaa, niin et ole ainoa tuossa tilanteessa. Mulla ensisynnyttäjänä on ollut sentään 3 nlalääkäriä, mutta ei pakollisten ultrien(2kpl) ym. lisäksi yhtään mitään muuta. Myöskään viimeisessä nlalääkärissä nopeasti käsikopelolla kokeili paikat ja vauvan tarjonnon. Synnytystapa- tai kokoarviota ei tehty. Kuulema jos mikään ei viittaa normaalista poikkeavaan, niitä ei tehdä. Ja mulla mennyt raskaus ilman ongelmia ja sf-mitta menee keskikäyrällä.... Kieltämättä täällä kun lukee, miten monet käyneet ylimääräisissä ultrissa, niin meinaa kateus iskeä, vaikka pitäisi olla tyytyväinen, että kaikki on itsellä hyvin!
Mulla oli eilen neuvola ja edelleen siis kaikki hyvin. Vauva on ollut jo pitkään rt:ssa. Vauva on kyllä laskeutunut, kun keuhkoja ei paina enää niin paljoa ja vessassa käynnit ovat tuplaantuneet Suurin riesa taitaa olla nyt se, etten millään saa iltaisin unta. Olenkin nyt viime öinä lopulta nukahtanut n. klo 2 sohvalla telkkaa katsoen. Ja kun ohjelmana on joku yöchatti, niin kyllä siihen vaan lopulta nukahtaa
Valmistelut alkaa olemaan melkein valmiina, viimeisimpanä olen nyt vielä koittanut perehtyä kestovaippamaailmaan. Ollaan meinattu alkuun kokeilla osakestoilua.
Voikaa hyvin:flower:
Nippiäinen rv 36+4
Mulla oli eilen neuvola ja edelleen siis kaikki hyvin. Vauva on ollut jo pitkään rt:ssa. Vauva on kyllä laskeutunut, kun keuhkoja ei paina enää niin paljoa ja vessassa käynnit ovat tuplaantuneet Suurin riesa taitaa olla nyt se, etten millään saa iltaisin unta. Olenkin nyt viime öinä lopulta nukahtanut n. klo 2 sohvalla telkkaa katsoen. Ja kun ohjelmana on joku yöchatti, niin kyllä siihen vaan lopulta nukahtaa
Valmistelut alkaa olemaan melkein valmiina, viimeisimpanä olen nyt vielä koittanut perehtyä kestovaippamaailmaan. Ollaan meinattu alkuun kokeilla osakestoilua.
Voikaa hyvin:flower:
Nippiäinen rv 36+4