Huhtikuiset 2025

Täällä on ollut melko oireetonta menoa, lukuunottamatta ensimmäistä viittä päivää plussan jälkeen kun pahoinvointi ja yökkiminen oli vahvasti läsnä. Sitten se tosiaan loppui kuin seinään n.viikko sitten ja enää on ollut rinnat arkana ja satunnaisia vatsatuntemuksia.
Todella piinaavia nämä viikot ennen varhaisultraa!
 
Täällä myös aikas oireeton meno, tuhruja ja repäisykipuja lukuunottamatta.. Tänään näytti digi 3+, joten ainakin hormonitasot vastaa todellisuutta, mikä ei tosin tuo kauheasti mielenrauhaa niin kauan kun tuhruttlu jatkuu. Päivä kerrallaan eteenpäin. 🤪
 
Täällä taas oireet vain vahvistuu Edellisessä raskaudessa alku meni ihan kivasti ja ensimmäisiä oireita alkoi olla varmaan vasta joskus viikolla seitsemän, en muista, että olisi ollut edes mitään rintojen arkuutta. Tässä on nyt oireet olleet todella selkeät ennen kuukautisten poisjäämistä jo ja kauhulla odottelen mitä kaikkea tulossa on :D Esikoisen kohdallakaan raskaus ei ollut helpoin mahdollinen, mutta tämä on nyt tullut kunnon rytinällä kertomaan olemassaolostaan.
 
Heissan! Mä ensin meinasin, etten enää tällä kertaa edes tule tänne kärkkymään kaltaista seuraa. Tulin kuitenkin toisiin aatoksiin ja varsinkin kiinnostaa jos suunnitteilla on myöhemmin suljettu faceryhmä.

Tulossa olisi jo kolmas (! :eek:)
La 19.4. nykyisistä viikoista ei harmainta aavistusta ja mitä varhaisultraan tulee niin ajattelin hysteerisenä sitäkin neuvolasta pyytää. Olin/olen juuri kovasti kipeänä, korkeassa kuumeessa, jouduin keuhkokuviin ja nyt norsunkuurilla ab. Lisänä jo taustalla oleva folaattivaje.
 
Miä vietin pienen' aamuisen verenvuodon takia toissapäivän ensiavussa ja päivä päättyi parhaalla tavalla, kun ultrassa löytyi pienen pieni toukka, jonka sydän sykkii. Vastasi viikkoja täysin (5+6) ja pituutta hänellä huimat 0.23cm 🥹❤
 
Mä voisin perustaa sen suljetun fb ryhmän, laittakaa viestiä ketkä haluatte mukaan
Pahoittelut tuplapostaamisesta, mutta katsoisitko sun asetuksista että muut käyttäjät saavat lähettää sulle yv ja katsoa sun profiilia. Nuo voi nimittäin estää sinulle viestin lähettelyn ja miä saan edelleen virhevistin jos yritän? Tälläiset ohjeet löysin esikoisen ketjusta kun meillä oli samaa ongelmaa silloin 😅
 
Fb ryhmä on nyt perustettu. Se on salainen ja suljettu, joten sitä ei löydä haulla ja se näkyy vain kutsutuille. Eli ryhmään voi turvallisin mielin liittyä, vaikka raskaus olisi vielä salaisuus. Mulle voi laittaa viestiä, jos haluaa ryhmään mukaan. :)
 
Xin
Vihdoin löysin tunnukset tänne 😂 Huomenna eka neuvola ja ultraus niin näkee onko siellä elämää 🥺 Suht vähäoireista ollut tämä alku, väsymystä ja lievää huonovointisuutta.
 
Mitenkäs huhtikuiset voivat? :)

Täällä raskausoireita riittää, melko aaltomaisesti, mutta tämä rintojen kirvely ja kipu on välillä aivan järkyttävää. Edellisessä raskaudessa samanmoista oli vasta, kun maito alkoi nousta. On kyllä muutoinkin ollut paljon oireisempi raskaus ihan ensiviikoilta saakka, mikä on tullut yllätyksenä.
 
Täällä voidaan ihan hyvin. Kuten viime raskaudessakin niin oireet loistaa poissaolollaan kuolemanväsymystä ja ruokahaluttomuutta+himoja lukuunottamatta. Usein mietin eteneekö raskaus, mutta oon alkanut löytämään sykkeen dopplerilla, mikä on vähän auttanut 😅 1.5 viikkoa ultraan 🤪
 

Yhteistyössä