Huhtikuiset 2021

vierailija
Tervetuloa! Voin laittaa sut listalle, meinaatko kirjautua vai laitanko vaan vierailija?

Tuota ryhmää kyllä ajateltiin perustaa ainakin pikkuisen myöhemmin Tai mä ainakin ajattelin että varhaisultran jälkeen voisi liittyä.
Tänne palstalle ei ehkä tarvetta sen vahvemmin kirjautua, jos joku fb ryhmä perustetaan?
Ai niin ja keskusteluun liittyen. En voinut hetkeäkään pahoin ekaa odottaessa, eikä nytkään ole kyllä mitään oireita vielä tullut. Mulle se on ns normaalia, enkä osaa huolestua.
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Tänne palstalle ei ehkä tarvetta sen vahvemmin kirjautua, jos joku fb ryhmä perustetaan?
Ai niin ja keskusteluun liittyen. En voinut hetkeäkään pahoin ekaa odottaessa, eikä nytkään ole kyllä mitään oireita vielä tullut. Mulle se on ns normaalia, enkä osaa huolestua.
Oon ymmärtänyt, että siihen tarvitaan jotain yksityisviestihommaa, mutta en kyllä sen tarkemmin siitä tiedä, kun en muutenkaan oo mikään tietotekniikka-tyyppi:LOL:
 
vierailija
Oon ymmärtänyt, että siihen tarvitaan jotain yksityisviestihommaa, mutta en kyllä sen tarkemmin siitä tiedä, kun en muutenkaan oo mikään tietotekniikka-tyyppi
Ekassa raskaudessa joku rohkea kertoi nimensä ja muut laittoi hänelle fb viestiä, tai jotenkin niin se meni. Tai joku ns tekoprofiili vain perustamista varten, jos kaikki haluaa olla anonyyminä täällä. Tarvittaessa rekisteröityminen tänne ei ole ongelma, mutta tosiaan suurempaa keskustelua varten toivoisin suljettua ja salaista fb ryhmää oikeilla nimillä.
 
Ekassa raskaudessa joku rohkea kertoi nimensä ja muut laittoi hänelle fb viestiä, tai jotenkin niin se meni. Tai joku ns tekoprofiili vain perustamista varten, jos kaikki haluaa olla anonyyminä täällä. Tarvittaessa rekisteröityminen tänne ei ole ongelma, mutta tosiaan suurempaa keskustelua varten toivoisin suljettua ja salaista fb ryhmää oikeilla nimillä.
Aaaa, okei! :) no, mä vaan odotan ohjeita sitten:giggle:
 
vierailija
Täällä myös yksi tänään pari positiivista testiä tehnyt:) nettilaskureiden mukaan la osuisi ihan alkukuuhun, mutta Clearblue näytti 1-2vkoa mikä viittaisi myöhempään laskettuun aikaan. Mua ainakin kiinnostaisi suljettu fb-ryhmä, se oli viime odotuksessakin tosi tärkeä porukka!
 
10.4 / Wanti / 7. Lapsi / OYS

Minä voisin varovasti tulla mukaan. Tänään on vasta dpo 11, mutta pc testiin tuli kyllä selkeä viiva, mutta ei niin vahva kun kontrolliviiva :) Yritystä meillä ehti olla maaliskuusta asti. Kaikki alkuraskauden pelot nostaa päätään heti. :( Mutta pitää yrittää ajatella positiivisesti. Oireita löytyy pientä kuvotusta, kovat repäisykivut ja tuntemuksia rinnoissa.

Oli aika ihana huomata että täällä on joku muukin suurperheellinen <3

Kuumelija40, toivottavasti on harmitonta vuotoa.
 
10.4 / Wanti / 7. Lapsi / OYS

Minä voisin varovasti tulla mukaan. Tänään on vasta dpo 11, mutta pc testiin tuli kyllä selkeä viiva, mutta ei niin vahva kun kontrolliviiva Yritystä meillä ehti olla maaliskuusta asti. Kaikki alkuraskauden pelot nostaa päätään heti. Mutta pitää yrittää ajatella positiivisesti. Oireita löytyy pientä kuvotusta, kovat repäisykivut ja tuntemuksia rinnoissa.

Oli aika ihana huomata että täällä on joku muukin suurperheellinen <3

Kuumelija40, toivottavasti on harmitonta vuotoa.
Onnea ja tervetuloa Lisäsin sut listalle! :)

Täällä pelot ovat pikkuhiljaa rauhoittuneet (toistaiseksi) :) Olen yrittänyt ajatella, että jos joku menee pieleen niin se tapahtuu kyllä, murehti tai ei.
 
Täällä taas tuntuu, et pelot on nyt jotenkin noussut, kun ei oo oikeen mitään oireita. Tosi normaali olo. Yrittää vaan miettiä, että silti kaikki todennäköisesti hyvin ja pelko ihan turhaa, ja just kun se murehtiminen varsinkin on ihan turhaa.. Haluan vaan sen toivon ja onnen nyt takas, mikä oli kun plussas❤ Meinasin jo tänään testaa taas, mutta ootan nyt perjantaihin.
 
Täällä taas tuntuu, et pelot on nyt jotenkin noussut, kun ei oo oikeen mitään oireita. Tosi normaali olo. Yrittää vaan miettiä, että silti kaikki todennäköisesti hyvin ja pelko ihan turhaa, ja just kun se murehtiminen varsinkin on ihan turhaa.. Haluan vaan sen toivon ja onnen nyt takas, mikä oli kun plussas Meinasin jo tänään testaa taas, mutta ootan nyt perjantaihin.
Onko sulla pitkä aika siihen varhaisultraan vielä? :)

Mä testasin tänään (avasin viimesen paketin jossa on 2 liuskaa, nyt en niitten jälkeen enää testaa!) ja taas mieli vähän rauhoittui.
 
vierailija
Vuoto loppunut tai on se pientä tiputtelua. Mutta ei ole kipuja. Raskaus oireita kyllä on Vatsa turvonnut ja tissit tuntuu myös turpeilta. Housut ei meinannut mennä kiinni
Täytyy vierailijana kommentoida vuotoasiaan. Varmasti tosi yksilöllisiä juttuja, mutta itse olen jokaisessa seitsemässä raskaudessa vuotanut enemmän tai vähemmän. Yleensä vuoto tuhrutellut parikin kuukautta. Vuodot eivät siis kohdallani ole ennustaneet raskauden jatkumista tai jatkumattomuutta millään tavalla. Yhdessä raskaudessa ollut kipujakin voimakkaan vuodon kera, mutta kaikki meni lopulta hyvin.

Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Onko sulla pitkä aika siihen varhaisultraan vielä? :)

Mä testasin tänään (avasin viimesen paketin jossa on 2 liuskaa, nyt en niitten jälkeen enää testaa!) ja taas mieli vähän rauhoittui.
Reilun 3 viikon päästä on. Mut toivottavasti perjantaina olis liuska vahvistunut :) ja sit on se digi ens maanantaille❤ Nyt vaan päätin, etten mieti liikaa ja murehdi. Yritän olla rennosti ja luottaa❤
 
Reilun 3 viikon päästä on. Mut toivottavasti perjantaina olis liuska vahvistunut ja sit on se digi ens maanantaille Nyt vaan päätin, etten mieti liikaa ja murehdi. Yritän olla rennosti ja luottaa
Okei hyvä, meillä on vielä kaksi viikkoa siihen :love: Mun mies sanoi aika hyvin, että turha tätä on stressata, koska jos joku menee pieleen, niin se menetys on varmasti yhtä suuri, vaikka kuinka olis yrittänyt varautua ja että ennemmin kannattaa olla iloinen, koska kaikki voi mennä ihan hyvin :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Ewa87 ja 3milia
Okei hyvä, meillä on vielä kaksi viikkoa siihen Mun mies sanoi aika hyvin, että turha tätä on stressata, koska jos joku menee pieleen, niin se menetys on varmasti yhtä suuri, vaikka kuinka olis yrittänyt varautua ja että ennemmin kannattaa olla iloinen, koska kaikki voi mennä ihan hyvin
Toi on kyl tosi hyvin sanottu, pitää itekin ajatella nyt vaan noin ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: pumpuli1
Mä kävin ostamassa 2kpl clearbluen digiä. Pitäisikö jo tänään testata vai antaa mennä aamuun. Tein kyllä aamulla raskaustestin ja se näytti vahvaa viivaa. Mutta sehän ei välttämättä kerro koko totuutta jos on kesken menossa
 

Yhteistyössä