Pidetään peukkuja, että ei ole kkm. Vuotojahan voi alkuraskaudessa tulla hyvinkin eikä välttämättä löydy mitään huolestuttavaa. Varsinkin, jos loppuikin jo! Millä viikoilla olet, voisiko ajallisesti osua esim. oletettujen kuukautisten ajankohtaan? Silloin kai voi pientä vuotoa esiintyä osalla.Hei, itselläni tulin eilen alushousuihin rusehtava vuotoa ja tietenkin sai aikaan minussa hirveän itkukohtauksen. Aikaisempi yritys päättyi keskenmenoon ja nyt edes pienen verimäärän näkeminen pelottaa ja kauhulla odotan, että lisääntyykö tämä. Tämä on jotenkin hyvin tuskaista aikaa ainakin itselleni
Olen tänään 5+4, ei oikeen osu kuukautisten alkamisajankohtaankaan. Toivon vaan, ettei tämä lisääntyisi tästä, jotenkin jää aina vahvoina muistikuvia aikaisemmat vuodot päähän kun tällästä tapahtuu, haluan silti toivoa parasta. Luin, että monella tulee veristä vuotoa alussa ja kaikki menee ok, silti se ei jotenkaan rauhoita omaa mieltä yritin miettiä, että miten alkuraskauden peloista pääsisi jotenkin eroon..Pidetään peukkuja, että ei ole kkm. Vuotojahan voi alkuraskaudessa tulla hyvinkin eikä välttämättä löydy mitään huolestuttavaa. Varsinkin, jos loppuikin jo! Millä viikoilla olet, voisiko ajallisesti osua esim. oletettujen kuukautisten ajankohtaan? Silloin kai voi pientä vuotoa esiintyä osalla.
Kovasti tsemppiä! <3Olen tänään 5+4, ei oikeen osu kuukautisten alkamisajankohtaankaan. Toivon vaan, ettei tämä lisääntyisi tästä, jotenkin jää aina vahvoina muistikuvia aikaisemmat vuodot päähän kun tällästä tapahtuu, haluan silti toivoa parasta. Luin, että monella tulee veristä vuotoa alussa ja kaikki menee ok, silti se ei jotenkaan rauhoita omaa mieltä yritin miettiä, että miten alkuraskauden peloista pääsisi jotenkin eroon..
Kyllä tää tästä, ei oo runsaantunut onneks nyt mites te? Pystyttekö oleen rauhallisin mielin ja luottaan vaan?Kovasti tsemppiä! <3
Jos alkaa runsaampana tai tulee kipuja, niin yritä huolia vasta sitten. Helpommin taas sanottu kuin tehty.
Hei!
Oon selaillu sieltä täältä keskustelua ja aattelin liittyä mukaan kyselläkseni onko kiinnostusta fb ryhmään tai joko sellainen on?
Plussailin itse tuossa muutama päivä sitten enkä oikein usko todeksi vieläkään!
En oo tottunu kirjottelemaan täällä palstoilla joten siks fb-ryhmä hakusessa
Omaa napaaa hieman. Hiljanen olen ollut koska en jaksa alkaa kuvittelemaan oireettomuutta tms. Eli tisulit kipeenä VÄHÄN,nännit ennemmin arat ollu alusta asti. Mahassa juiliminen vähentynyt mutta painoa tullut 2-3kg?!? Voi johtua kun oltii kyläilemässä ja ruoka siellä 2h välein mutta teinpäs testin ihan vaan huvikseen että onko haalistunut niin tulipa sekunnissa tummaviiva, tummempi kuin se kontrolliviiva hah. Ultra 2viikon päästä apua... vihaan osana niitä koska sieltä tuli mulle kaksi kertaa pettymyksiä. No ei muuta ku pää ylös ja pitää ajatella jos kesken menee nii sille ei voi mitään. Täällä joku puhui verenvuodosta. Mulla keskenmenoissa ei ole kipuja ollut yhtään. Ekassa lörähti verta ja klinikalla kaikki oli ok kunnes rv8 se menehtyi.. tokassa ei ollu mitään muuta kun oireet hävisi ja 6viikolla se meni kesken.. nyt mennään viikkoja 5+3. Joillain oireet tulevat vasta 7-8 viikoilla joten en jaksa huolestua nyt miiiiistääääään!
Tää epätietoisuus tässä on pahinta, mutta kun asioihin vaan ei voi ite vaikuttaa niin ei voi kun toivoa parasta. Ite haluan luottaa siihen jos varhaisultrassa kaikki näkyy ok:na, että se onni myös kannattelisi loppuun astiOmaa napaaa hieman. Hiljanen olen ollut koska en jaksa alkaa kuvittelemaan oireettomuutta tms. Eli tisulit kipeenä VÄHÄN,nännit ennemmin arat ollu alusta asti. Mahassa juiliminen vähentynyt mutta painoa tullut 2-3kg?!? Voi johtua kun oltii kyläilemässä ja ruoka siellä 2h välein mutta teinpäs testin ihan vaan huvikseen että onko haalistunut niin tulipa sekunnissa tummaviiva, tummempi kuin se kontrolliviiva hah. Ultra 2viikon päästä apua... vihaan osana niitä koska sieltä tuli mulle kaksi kertaa pettymyksiä. No ei muuta ku pää ylös ja pitää ajatella jos kesken menee nii sille ei voi mitään. Täällä joku puhui verenvuodosta. Mulla keskenmenoissa ei ole kipuja ollut yhtään. Ekassa lörähti verta ja klinikalla kaikki oli ok kunnes rv8 se menehtyi.. tokassa ei ollu mitään muuta kun oireet hävisi ja 6viikolla se meni kesken.. nyt mennään viikkoja 5+3. Joillain oireet tulevat vasta 7-8 viikoilla joten en jaksa huolestua nyt miiiiistääääään!
Kyllä mies on nyt jo toipunut alkujärkytyksestä ja nyt mennään hissukseen päivä kerrallaan, ekaksi nyt kohti ultraa.Fayrouz: joko sun mies on alkanut sulattamaan asiaa?
Miten sulla sujuu? Onko vuoto loppunut kokonaan? Ootko miettinyt ultraa menevän aikaisemmin?Olen tänään 5+4, ei oikeen osu kuukautisten alkamisajankohtaankaan. Toivon vaan, ettei tämä lisääntyisi tästä, jotenkin jää aina vahvoina muistikuvia aikaisemmat vuodot päähän kun tällästä tapahtuu, haluan silti toivoa parasta. Luin, että monella tulee veristä vuotoa alussa ja kaikki menee ok, silti se ei jotenkaan rauhoita omaa mieltä yritin miettiä, että miten alkuraskauden peloista pääsisi jotenkin eroon..
Kävin ultrassa ja siel näky kaikki olevan okMiten sulla sujuu? Onko vuoto loppunut kokonaan? Ootko miettinyt ultraa menevän aikaisemmin?
Millä viikolla olet? Näkykö sydän viellä?Kävin ultrassa ja siel näky kaikki olevan ok
Viikolla 6, näkyi kyllä.Millä viikolla olet? Näkykö sydän viellä?
Onko muilla ollut alamahakipuja? Mulla eilen illalla kerran ja nyt tänään aamulla kerran on tavanomaisen jomotuksen lisäksi tullut yhtäkkiä viiltävä kipu, joka on kestänyt muutaman sekunnin.